• Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Leigh MC

• MichaelvdBerg

• GTrotter

• GerhardinOz

Hi there,

Newbie to this forum. SA boy living in the UK at the moment, looking to move to Oz. Found this thread interesting. Nearly all the South Africans I know moving there are in couples. Only the poms seem to go there as singles.

Damn .....I wish i had fake boobs....... :ilikeit:

mmmm *places pinky in corner of mouth* Laat ek maar eerder niks se nie want nou nou kry ek pakslae :ilikeit:

Well ....there i am under the selected few.......as always a odd one out....

I am single going over ........and actually happy about it :ilikeit:

LOL ja ja Michael ......toe nou hou jou in....die doel voor oe is om in Oz te kom!!! :ilikeit:

LOL ja ja Michael ......toe nou hou jou in....die doel voor oe is om in Oz te kom!!! :ilikeit:

Waaat?? eks onskuldig!

hehehehe......... :ilikeit: pasop net dai haylo gaan om jou nek gaan jou nou nou verwig...... :ilikeit::ilikeit:

Bloubul,

Ek weet presies wat jy bedoel met 'te anders'. Ek begin more my kursus anti-depressants, want ek het besef hier gaan ek single BLY !

Nevermind dat ek meestal nie kop of gat uitmaak waarvan hulle praat nie, is die GROOTSTE PROBLEEM hulle glo nie in God nie. Ek is nie die grootste Christen en fanaties en so nie, maar my magtig ! Ek GLO in God, en maak my kind groot met die waardes wat ek geleer is.

So, julle single girls, GOOD LUCK ! en dankie vir die wat laat weet het ek moet dit tyd gee, ek dink eerlikwaar nie tyd gaan die 'cultural gap' toemaak nie !

Groete

Cristel

Christel,

Ek is nou al 'n paar jaar uit SA - ek is gelukkig getroud en nie meer so jonk nie hoor, maar ek het ondervind dat as jy met die regte Aussies te doen kry, dan vind jy dat hulle totaal gelowiges is en nie skaam is om dit uit te basuin nie. Ons aanbid in 'n Aussie gemeente en is baie gelukkig daar. Saam met ons is ook ander SAners wat heel toevallig nie dieselfde velkleur het as ons nie - ons tel hulle onder ons vriende!!

Ongelukkig ken ek nie veel enkellinge nie, beide manlik en vroulik.

Sterkte in die platteland, hoor.

Hi there,

Newbie to this forum. SA boy living in the UK at the moment, looking to move to Oz. Found this thread interesting. Nearly all the South Africans I know moving there are in couples. Only the poms seem to go there as singles.

Hi Jamson - welcome to the forum.

There seem to be quite a number of Saffers who go to Aus from the UK. I lived there for 2 years myself (London) - and couldn't handle the weather! Aus is a much better option!

Good luck with it all,

Leigh

Hi Jamson - welcome to the forum.

There seem to be quite a number of Saffers who go to Aus from the UK. I lived there for 2 years myself (London) - and couldn't handle the weather! Aus is a much better option!

Good luck with it all,

Leigh

Hi Leigh,

Thanks for the welcome. You are right about the weather, it truely sucks. :rolleyes: Also, its a bit of a police state here too. Can't do a thing without the government looking over your shoulder. Most saffers I speak to here are looking to go over to Oz. As for me I'm just trying to figure out whats the best way of doing the visa thing and which one to go on. Might try for the state sponsored one. Hopefully this time next year I'll be there :unsure: