Jump to content

Hoe kom n mens somder jou bediende klaar?


Garfield

Recommended Posts

Dreamcatcher

"I guess my Siphiwe is one of the people I miss most in my life. Living without her is very hard. I used to have the philosophy that I work really hard in the office, and could justify paying someone keep my house clean. Now in Aus I work full time again, and walking into a spotlessly clean house every evening is a dream of the past. If it is semi-tidy and the dishes are washed, it's the best I can hope for. "

I really feel for you. Its the best feeling in the world to walk into a clean home after a hard days work.

"It still causes a lot of strain on my family, but we try and work through it. I know quite a few working Aussies, and they have no qualms in hiring a cleaning service once or twice a week.'

Looks like you are too hard on yourself. You work fulltime and its just impossible to do it all yourself. Get the cleaning service, really there is just soo much one can do.

" but I often take my ironing to a lady that does it for $20 a basket. It is worth every cent, and it helps her out as well. "

Glad to know you have her to help. Consider using her more often. Ek voel sooo jammer vir jou!!!

Thanks for the advice on the best appliances one can afford.

B)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Garfield

    27

  • Suidwes

    6

  • Dreamcatcher

    5

  • Dax

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hi Garfield

Bring your dishwasher, they work here, no adjustment required. Some rental homes have them, but a lot of the older homes don't.

I bought myself a fantastic vacuum cleaner, on the recommendation of a friend, it is a Miele 'Cat and Dog'.....hehe. Seriously, that is what it is called. It works like a dream...believe me if it can pick up cat hairs it will pick up anything. It even has a sliding adjustment so that you can select the strength of the suction that you need.

Good luck!

Link to comment
Share on other sites

Julle wat nou al in Aus is -

Is daar nie iets soos die "dry buddy" wat in SA deur Verimark/Glomail/Homemark verkoop word nie? Dis so regop affere met 'n blaser, dan hang jy jou klere klaar op en die ding blaas dit droog, bitter min strykwerk.

As daar nie so iets is nie, koop ek wragtig een voor ek oor kom, dit lyk of dit baie strykwerk kan uitskakel.

Sal interessant wees om te weet van so iets in aus. As daar is, waar is dit beskikbaar en teen watter prys?

Carelene

Link to comment
Share on other sites

Mara

"Bring your dishwasher, they work here, no adjustment required. Some rental homes have them, but a lot of the older homes don't."

This is wonderful news, thanks.

I loooove the Miele range. Its just extremely expensive here in SA. Do not own anything from them, but will invest in there vacuum cleaner. They have improved on the previous model. Looks excellent. Thanks allot for this valueble information.

For anybody interested I have googled this vacuum cleaner and am impressed.

New Miele S 5360 Cat and Dog M.A.X available

Designed for true pet lovers, Miele’s new S 5360 Cat and Dog MAX is a star in Miele’s impressive 2007 floorcare range.

In striking Autumn red, the Miele S 5360 Cat & Dog MAX is equipped with all the advanced features of its predecessor, but this new model has learnt some new tricks.

The Miele S 5360 Cat & Dog MAX now also features the STB 101 TurboMini, a hand-held turbo brush ideally suited to clean upholstery in the home and car, and ideal for deep cleaning of upholstery that four legged-friends are so fond of also using.

Suction driven, the STB 101 TurboMini has a 13.5 cm wide brush that picks up stubborn of pet hairs or threads on any soft covered surface, and a swivel neck provides good manoeuvrability for all those hard to reach places where pet hair likes to hide.

Also featuring the STB 205-3 TurboBrush and Miele’s unique ActiveAirClean PLUS filter, the Miele S 5360 Cat & Dog MAX is fully equipped to not only effectively remove pet hair, but to eliminate odours that can develop inside the bag.

da Feemail

Ek het hulle ook al gesien. Sal graag wil hoor van iemand wat dit al gebruik het. Het laasweek een by ons Servi Star gesien.

Wonder hoe effektief hulle is?

Dankie vir jou 'input'

Garfield

Link to comment
Share on other sites

Garfield

Here is what we do.

Start replacing your husband business work shirts with Geoffrey Beene’s ( 55% Cotton 45% Polyester) ( they an American brand, in Oz you can buy them in David Jones or Meyer) they iron free. Hubby just pops his shirts into the washing machine .Then hangs them on a hanger ties the top two buttons and leaves them to dry. Tomorrow he pops his shirt on and there is not a wrinkle in sight.

I have replaced all my work tops with non ironing tops. Anything else that needs ironing we just pop into the dryer for a minute or two hang it up on hanger and it dries perfectly and straight in the cupboard it goes. We don’t iron (Have a look at the Botch washing machine and dryer been very happy with them.)When my grandmother was recently visiting we had to unpack the whole cupboard to get to the iron and ironing board. We don’t do hand washing. You can buy these material zip bags that you just pop your stockings and bra’s in and then just wash them in the washing machine. We just wash them on the delicate cycle the Bosch front loader is great for this. Buy your hubby a month worth of socks and undies it works wonders. I know it sounds crazy, but if you do my type of hours it makes sense and saves heaps of time.

We get a cleaning wife & husband team once a week $50. They vacuum all the floors, clean the bathrooms dust and wipe all table tops and wash the kitchen floor. We clean out all the dustbins, do all the dishes and washing. Both of us are working fulltime and do pretty long hours, they heaven sent.

The dishwasher truly becomes your best friend and any other electrical appliance that saves you time like a Kenwood, Magic mix or Barmix. Buy a Romertopf we use ours constantly they great for a roast or making a roasted chicken or vegetables in and they so easy to clean.

We cook in bulk over the weekend and just freeze the meals in portions sizes. For example we cooked two chickens on Saturday and froze the meat in about a handful per packet and made chicken stock that we will use to make Laksa (Malaysian soup). We cook heaps of stews, curries, soups and roasts. We cook up rice, lentils, millet, buckwheat, beans, gluten free pasta etc and just free it in portion sizes. You just defrost as you need it. We also just freeze cake slices & muffins, tea bread slices, pancakes, waffles and bread slices in portions wrapped in cling wrap. We just weekly buy fresh vegetables and fruit.

In Oz when you entertain you will see it is often pot luck everybody would be expected to bring a dish or you would just go to a restaurant or have a barbeque and ask people to bring over a salad or a dessert. You often meet in a coffee shop for a coffee instead of at a person’s house as it is more convenient and each person just pays for themselves.

Link to comment
Share on other sites

Hi Sonnetjie

"Start replacing your husband business work shirts with Geoffrey Beene’s ( 55% Cotton 45% Polyester) ( they an American brand, in Oz you can buy them in David Jones or Meyer) they iron free. Hubby just pops his shirts into the washing machine .Then hangs them on a hanger ties the top two buttons and leaves them to dry. Tomorrow he pops his shirt on and there is not a wrinkle in sight."

Dis amazing skat. Ons sal hierdie hemde in Aus moet koop. Dis die eerste keer in my lewe dat ek van n 'iron free' hemp hoor. Tuimeldroog jou man nie sy hemde nie? of doen die wasmasjien dit?

We don’t iron

Hierdie woorde is soos musiek vir my ore. WE DON'T IRON.

Will have a look at the Bosch washing machine and dryer - Thanks.

" You can buy these material zip bags that you just pop your stockings and bra’s in and then just wash them in the washing machine. We just wash them on the delicate cycle the Bosch front loader is great for this."

Het regtig gedink handwas vir onderklere is die enigste oplossing. Baie Dankie vir die tip.

Hoeveel 'undies' en kouse is plus minus n maand se voorraad? Was jy dan alles op een dag een keer n maand?

Die cleaning wife & husband team een keer n week sal ons beslis doen. Het reeds daarop besluit. Veral as ons dalk altwee voltyds sal moet werk.

Romertopf se jy. Ek sal dit google sodat ek kan sien hoe die ding lyk. Dankie

Ons het ook gepraat van in groot maat kook en vries. Ek gaan vir my n goeie slow cooker moet koop. Dis ongelooflik om te sien hoe julle spaar en ook al die goed wat jy eenvoudig net vries.

:thumbdown::hug:

Baie dankie weereens

Link to comment
Share on other sites

Amazing! :thumbdown:

Dit is wonderlik om te lees hoe sommige met nuwe idees kom. Ander pas maklik aan en ander verlang na die goeie ou dae. Party laat my sommer na my weermag dae dink en ander aan my studente jare. Eers slaap jy onder netjies gestrykte lakens en dan nooit onder lakens. – (Duvet tipe in die komune)

Garfield, sorry to say, ons sal maar moet aanpas.

Gelukkig is julle nie alleen nie.

Link to comment
Share on other sites

Hi Slingshot

"Garfield, sorry to say, ons sal maar moet aanpas. "

Na al hierdie wonderlike raad en advies sal ek verseker kan aanpas. Ek voel verskriklik verlig.

Ek het baie geleer uit hierdie thread.

Groete

Garfield :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ons is ook "aspirant Ausies" wat se huishulp na 9 jaar self besluit het om te vertrek!! Ek dink dit is regtig beter om maar so gou as moontlik self die mas te probeer opkom, daar wag so baie aanpassing vir jou anderkant dat ek tog dink dit help as almal al in oefening is wat die huiswerk betref! En sê nou net die ondenkbare gebeur en jy vind uit jy kan glad nie immigreer nie, is dit nog steeds beter om self te werk. Jy spaar baie meer as net 'n huishulp se salaris, en met al die "crime" ens. is dit beter om so min as moontlik jouself bloot te stel vir allerhande ongure dinge!! Glo my, moet niemand vertrou nie!! Verder werk dit altyd vir my om nie eenklaps groot veranderinge te maak nie maar geleidelik daaraan gewoond te raak. Ek het toe eers 'n huishulp vir 2 dae gekry wat klaar 'n groot aanpassing was. Ons eerste huishulp het ALLES gedoen, tot gehelp met die kosmaak, diere versorg ens. soos ek gesê het vir 9 jaar! Nou na 5 maande is ons gereed vir stap no 2, om alleen die mas op te kom. As ek sien ons kan nie uithou nie sal ek maar wag tot op die ergste en vir net 1 of 2 dae iemand inkry eenmalig om my te help "spring clean" Ek glo op die lange duur sal ons dan al hoe minder die skoonmaakdienste hoef te bel. As jy moed het om in OZ te probeer inkom, kan jy enige iets vermag!!

STERKTE

D&J

NOTA: O ja!! Wilma, soos jy kan sien het ek pas geleer om op forum te kan tik, my volgende doelwit is om uit te vind hoe om vir jou e-mail te stuur!! Nog die week...Lovies

Link to comment
Share on other sites

Sjoe ja dit is n goeie vraag.Het altyd n voltydse bediende gehad en ek moet se van ons die 10maande in OZ bly maak jy maar die beste van als in jou vermoee om dit te maak werk sonder bediende[jy het gee ander keuse nie]Ek en my man doen al's saam en help met als.My klein dogtertjie van 3 het ek ook nou begin aan die werk steek deur bv. haar speelgoed op te tel ,ag klein dingetjies te doen.As elkeen sy deel doen help dit vreeslik baie en maak dit net dinge makliker.Ons almal hier kan cope so jul sal ook glo my .Jy leer dit aan want dit is jou nuwe leefstyl en so sal dit bly.

Ursula.

Link to comment
Share on other sites

Johnny

Dankie vir die aanmoediging. Ons het hierdie naweek die huis SOOO skoon gehou en was baie trots dat ons dit kon regkry.

"NOTA: O ja!! Wilma, soos jy kan sien het ek pas geleer om op forum te kan tik, my volgende doelwit is om uit te vind hoe om vir jou e-mail te stuur!! Nog die week...Lovies"

Jy sal sien die naam van die persone is op linkerhand wat die pos geskryf het. Se jy wil my e-mail dan click jy net op my naam. Dit sal jou dan na my profile vat. Dan click jy op personal message om my te pm of jy click op e-mail. Dis so maklik soos dit.

Groete

Garfield :ilikeit:

Allie & Urs

Dankie vir aanmoediging. Ja, dit kan gedoen word en mens het nie n keuse nie soos julle se.

Geniet die week wat voorle

Garfield :ilikeit:

Link to comment
Share on other sites

Tuimeldroog jou man nie sy hemde nie? of doen die wasmasjien dit?

My hubby hangs his shirts up to dry without using the dryer and just buttons the top two buttons, they dry by the next morning. However my brother that uses the same brand washes his shirts and then pops them in the dryer till they dry and they also come out wrinkle free.

Hubby has about 2 weeks of shirts and washes them once a week or once ever two weeks when he has only two shirts left.

Hoeveel 'undies' en kouse is plus minus n maand se voorraad? Was jy dan alles op een dag een keer n maand?

He has about 30 pairs of both. I’m sure some people are rolling their eyes. :) We usually wash them once ever two weeks or once a month depending on how busy we are. Our sheets we wash once a week. We have two sets. I’m sure there are some domestic goddesses out there, but I’m not one and I have no desire to be one. I know my grandmother would turn in her grave if she heard me, but I believe one needs to adapt to the circumstances. :)

Ps: You would be amazed how few people iron. One of the first things my (Australian) sister-in-law said when the whole family met was "I hope you guys don’t mind, but I don’t iron !!!" :ilikeit:

Edited by sonnetjie
Link to comment
Share on other sites

Hi Almal

Ons is nog nie eers naastenby op pad Aus toe nie, maar om sonder 'n bediende/tuinhulp klaar te kom is deel van die pakket as jy die dag SA verlaat. Net soos dit deel van die pakket is om jou familie en vriende hier agter te los. Ek dink die groot probleem is dat ons so bederf is met al die hulp wat ons hier kry. Ek gaan een maal per jaar Londen toe vir werk en het baie vinnig opgemerk dat seker 99% van die klere op die rakke in die tuimeldroër kan gaan en/of gladnie gestryk hoef te word nie.

Ek het net 2 dae per week 'n bediende en ja dit sal woes gaan om sonder haar klaar te kom, maar ek kom ook agter dat sy baie goed stryk (bv onderklere, sekere babakombersies, ens). As ek oor naweke self was (enige een met 'n baba sal weet dat daar BAIE meer wasgoed is) kom ek agter hoeveel goed onnodig gestryk word. Ek het net die naweek weer agtergekom dat van Adelaide se broekies, babagrows en baba kombersies gladnie eers stryk nodig gehad het nie en dis na 'n gewone wasmasjien en op die draad in die son. Ek het dit net so in die kas gebêre. Emily maak vir haarself baie werk en dan dink ons dis nodig!

Ek kook self, ons maak self ons beddens op en ek pak self kaste reg. So, dis skoonmaak, skottelgoed en stryk wat ons ekstra sal moet doen. Party mense doen regtig NIKS self nie. As ek sien Emily is bietjie agter olie ek sommer die houtmeubels self. Ek doen dit in elk geval baie meer deeglik as sy!

Moet sê as ek die ou in die hande kry wat wit vloerteëls in my huis gelê het is daar perde!!! Dis so onprakties. Bygesê ek laat my 3 honde in die huis toe. As hulle buite gebly het, het dit ook al beter gegaan.

Ons is almal aanpasbaar en waar daar 'n wil is, is daar 'n weg.

Groete en sterkte

Alibaba

Edited by Alibaba
Link to comment
Share on other sites

Jy sal vinnig leer, ek het my hele lewe ook bediendes gehad, en nou 18 maande later maak ek hotelle en motelle skoon, better as enige bediende ooit kon

Link to comment
Share on other sites

Hi Garfield,

Dankie vir jou bemoedigende woorde. Jy sal nie glo hoe ek dit vandag nodig gehad het nie.

Net 'n "tip" op die tuimeldroer: Goed krimp nie sommer as jy dit los vir die "cooling cycle" nie. Ek tuimeldroog absoluut alles! Ja ek weet ek mors krag :)

Groetnis,

Dreamy

Link to comment
Share on other sites

Sonnetjie

Dankie vir jou 'reply'

Het julle gesien Sonnetjie se

"My hubby hangs his shirts up to dry

So jou man doen die werk hier, jy doen dit nie vir jou man nie. "

"Hubby has about 2 weeks of shirts and washes them once a week or once ever two weeks when he has only two shirts left."

Hubby washes them once a week. - So jpu man was sy eie goed. My liewe hemel. OK dankie.

" I’m sure there are some domestic goddesses out there, but I’m not one and I have no desire to be one."

Count me in please :blush::blink:

Weereens baie dankie vir jou raad

Link to comment
Share on other sites

Alibaba

"dat seker 99% van die klere op die rakke in die tuimeldroër kan gaan en/of gladnie gestryk hoef te word nie."

Hoekom verkoop hulle die klere nie algemeen in RSA nie, omdat ons hulp het en nie n behoefte toon todat ons self die werk moet doen nie, heheee

"Ek het net 2 dae per week 'n bediende en ja dit sal woes gaan om sonder haar klaar te kom, maar ek kom ook agter dat sy baie goed stryk (bv onderklere, sekere babakombersies, ens). As ek oor naweke self was (enige een met 'n baba sal weet dat daar BAIE meer wasgoed is) kom ek agter hoeveel goed onnodig gestryk word.

WAAR BAIE WAAR. Het net die naweek agter gekom hoeveel onnodige werk my bediende doen.

"Moet sê as ek die ou in die hande kry wat wit vloerteëls in my huis gelê het is daar perde!!! Dis so onprakties."

Ek hoor jou

"Ons is almal aanpasbaar en waar daar 'n wil is, is daar 'n weg."

Ek stem saam en dankie vir jou pos

:blush:

Link to comment
Share on other sites

Nog iets positiefs om nie te stryk nie... jou kledingstuk se 'lewe' word verleng. Jy sal sien hoeveel langer bly sekere kledingstukke mooi as hulle nie gestryk word nie veral beddegoed. Teveel stryk maak dit dunner.

Sw

Edited by Suidwes
Link to comment
Share on other sites

Hallo Julle

Ek het sooooo probeer resist om 'n reply in te sit op hierdie sublect.

Sien I have to admit, ek is 'n pyn vir 'n skoon huis! "Domestic godess"??? Weet nie so lekker nie maar?

My sussie het jare gelede gese, "Nilo jy het 'n DING met huis skoon maak" ons is opposites met die ene. Haar huis is flippen deurmekaar en sy het 2 bediendes en my huis is netjies en ek het nie ene nie!

Nou moet ek ook se dat ek Clever Tricks het!

1. Was in koue water waar jy kan, die wasgoed kreukel minder.

2. Hang slim op, skud die kledingstuk goed uit en hang netjies op. Ek stryk byna niks, net my man se 100% cotton werks hemde en broeke (hy's 'n tradie)

3. Waneer die wasgoed droog is, van die draad af of uit die tuimeldroer, vou onmiddelik op en pak netjies in die wasgoed mandjie.

4. Gebruik jou dishwasher!!!! Pak hom dadelik na ete, en vee jou counter tops ens. Jy sal bly wees in die oggend. Goed gaan ook deur die dag dadelik dishwasher toe en nie in die opwasbak nie. By the way maak skoon terwyl jy kook, nie na jy gekook het nie. Teen die tyd wat jy opskep is alles skoon behalwe die borde.

5. Elk een maak sy eie bed. Doen dit so gou as moontlik na jy opgestaan het. Ok, jy kan eers koffie of Forum!

6. Was bad sodra jy uitklim en spuit die shower met die shower goed voor jy jou handoek gryp.

7. Loop een maal 'n week met die vere stowwer en stof.

8. Loop een maal 'n week met 'n nat lappie en vee die light switches ens sommer gou gou.

9. Hou alle laaie en kaste netjies. As jy iets in sit, sit dit mooi in. Jy hoef dan nooit netjies te maak nie.

10. Sit TinFoil in jou oond!

11. Vacume een maal 'n week en was een maal 'n week vloere. (meer as genoeg)

12.Was so 2 maal 'n week wasgoed. Dis dan maklikker en nie so groot berg voor jou nie. Sit sommer die bondel in die oggend in sodra jy opstaan, easy peasy!

13. When you've used something PUT IT AWAY!! Dit geld vir ALMAL in die huis!!!!

Ok ek dink dis omtrent alles.

NS My man se nou net, sodra julle in Aussie aankom is ons almal 'n "Mate" so raak gewoond daar aan!!??!!

Edited by Nilo
Link to comment
Share on other sites

Ek maak ook soos Nilo ( great minds...) hang netjies op, hang klere wat by mekaar hoort ( soos onderbroeke, kinderklere) op. Veral kouse , hang klaar in pare op. Vou van die draad af op , in die mandjie, in die laai.

Sw

Link to comment
Share on other sites

Yep, kouse in pare, het een van daai plastic goed met die pennetjies en dit werk great!

Soos hulle se goed begin is half gewin!!

My familie het my al so gebamboozle! Ek kan nie goed wat nie reguit is verdra nie, hulle skuif dan iets skeef en ek loop verby en maak reguit sonder om te besef ek doen dit, hulle het al keer op keer na mekaar die goed geskuif totdat ek agterkom hulle grap met my!! Dit geld vir skatter carpets, tafel matjies, ornamente ens. Ek's so simpel ek skuif tot my potte netjies op die stoof as ek kos maak!!! En as daar teels op die vloer is moet die banke net reg staan, so met die teels saam.

Seker so bietjie obsessive compulsive of net plein koekoes!!!!

Lovies

Nilo

Edited by Nilo
Link to comment
Share on other sites

Garfield, jy het nou al soveel wonderlike antwoorde en raad gekry, daar is bitter min wat ek kan bydra, maar ek wil tog net noem dat ek ook nogal gewonder het hoe ek sonder 'n bediende sal klaarkom, want ek was self lekker bederf met 'n voltydse bediende en tuinhulp. Aan die begin was dit nogal "tough" hoor! Ek het heeldag skoongemaak en self later soos 'n bediende gevoel - dit het net gevoel of dit nooit ophou nie!! Met 'n gesin wat gewoond was aan "niks" doen nie, was dit 10 keer erger, want hulle wou nog steeds "niks" doen nie en dit het baie huisvergaderings (en 'n paar "tanties" :lol: ) gekos om 'n nuwe skoonmaak roetine wat werk aan die gang te kry. 'n Vriendin het ook vir my die raad gegee om nie meer as eenkeer 'n week ordentlik huis skoon te maak nie, en elke dag net dit wat ooglopend vuil is gou skoon te maak (en natuurlik die beddens op te maak, skottelgoed te was ens). Ons gesin is nou al so goed "opgelei" dat ek selfs nie eers meer eenkeer 'n week "springclean" nie, maar net elke 2 tot 3 weke. :ilikeit: As elkeen net skoonmaak waar hy mors, bêre wat hy gebruik, sy eie skottelgoed spoel en in die wasser pak en saam help met algemene takies (asblikke uitvat, wasgoed opvou as dit uit die droëer kom ens.) is dit regtig nie nodig dat jy ooit 'n "glorified bediende" hoef te wees nie. Onthou net, vir solank as wat jy die hele dag agter almal loop en skoonmaak, gaan hulle dit nie self doen nie. Ek het 'n wonderlike gesin en hulle is regtig nie lui nie, maar mens raak gemaklik met die lewe soos dit is, en hulle het net so 'n bietjie "re-wiring" nodig gehad om almal te kry om saam te help. Ek doen nou so min, ek voel skuldig!!! :whome:

Ek deel my skoonmaak roetine & "tips" met jou:

Huisrëels: As jy mors, maak skoon. As jy dit gebruik, bêre dit. As jy dit omkrap, maak dit netjies. As jy iets klaar gebruik, skryf dit op die inkopielys.

Wasgoedrëels: Dop om, knoop/zip toe, sakke leeg wanneer jy jou klere in die wasmandjie sit.

Ek maak eenkeer in 2 tot 3 weke die huis GOED skoon - die "toothpick" metode - elke hoek en draai tot in die kleinste detail. Eenkeer 'n week gee ek alles 'n voorlangse afstof, stofsuig, was die vloere en maak die badkamers skoon. Verder hou ek net elke dag alles in stand en maak skoon wat ooglopend vuil/deurmekaar is. Die hele gesin werk saam om dit te doen (ek kan nie eers onthou wanneer laas ek 'n skottelgoedwasser uitgepak het nie)!

Ons het baie hoë standaarde vir hoe ons huise moet lyk, maar glo my, na 'n rukkie kom jy agter jy bly seker in die skoonste huis in Australië, want niemand anders s'n blink soos joune nie! Die Aussies LEEF in hulle huise, en is baie meer gemaklik daaroor. Dit is regtig nie nodig dat joune van bo tot onder blink nie! :holy:

Link to comment
Share on other sites

Maar Riekie...as jy daai briefie in die pos kry dat die agente gaan kom inspeksie doen, dan spring jy vir twee dae lank om alles reg te kry. Sekerlik kyk hulle of die matte skoon is en of die huis netjies is. Dis nou te se as jy huur. Hulle is nogal streng oor die inspeksies en kyk tot selfs in jou hangkaste.

Ek weet dis net die agente se werk maar ek weet nie of ek so baie daarvan hou nie. Ek voel soos 'n skool kind wat rondstaan terwyl hulle deur my huis loop.

Betsy.

Link to comment
Share on other sites

Dis meskien iets vir 'n ander tread, maar ek was sommer moerig gewees toe ons onlangs getrek het.

Deel van die huur ooreenkoms is dat die huis in dieselfde toestand gelos word waarin jy dit kry, met geen skade of kolle of so iets.

Anyway, my vroutjie klink soos die meeste van julle, en ek bedoel dit goed -> die huis moet skoon wees, en ons doen ook so 2-3 weke groot skoon maak.

Maar van die trek aksie is alles vol stof en die matte word maar ook lekker vuil. So op die einde het sy 'n cleaning agent ingekry sodat huis profesioneel skoon gemaak kan word. Die agent en haar vriendin doen "bond cleaning" en was geboek vir 4 ure vir die mure, kaste, bad kamers ens. Maar vroutjie kan nie stil staan nie en spring toe ook in. ...fast forward paar ure en huis is blink skoon, en ek bedoel die 3 vrouens het hulle alies af gewerk!

So nou verwag jy dieselfde wanneer jy by 'n ander plek in trek, o toe nou nie sussie.

Nee die bleddy plek het gelyk of ek en die seuns dit skoon gemaak het. Die spinnerakke was nie orals eers afgevee nie, daar is stof in die hoeke...ens...

My liewe vroutjie het amper 'n varkie gekraam. Sy was goed moerig!!!!

En die ergste, die eienaar het amper $500 betaal vir die skoon maak!

Anyway daar gelaat, dog ek deel ons skoon maak ondervinding met julle!

D :D

Link to comment
Share on other sites

Maar Riekie...as jy daai briefie in die pos kry dat die agente gaan kom inspeksie doen, dan spring jy vir twee dae lank om alles reg te kry.

:lol::lol: Is so!...... Dit gebeur darem net so eenkeer in 3 maande. ;)

Deel van die huur ooreenkoms is dat die huis in dieselfde toestand gelos word waarin jy dit kry, met geen skade of kolle of so iets.

So nou verwag jy dieselfde wanneer jy by 'n ander plek in trek, o toe nou nie sussie.

Nee die bleddy plek het gelyk of ek en die seuns dit skoon gemaak het. Die spinnerakke was nie orals eers afgevee nie, daar is stof in die hoeke...ens... My liewe vroutjie het amper 'n varkie gekraam. Sy was goed moerig!!!!

Ons trek binnekort en die groot skoonmaak lê vir my ook voor. Ek het toe nou solank in die huur ooreenkoms gaan kyk wat hulle "standaarde" en rëels vir die finale inspeksie is - ek wou hardop lag!! Die oond en alles wat daarmee saamgaan moet silwerskoon wees. Ek moes my oond eers skrop voor ek hom kon gebruik - daar was selfs nog ou vasgebrande hoender in die oondpan!! :o Die vensters moet binne en buite skoon gewas wees. Ek moes daai vensters met 'n skraper skoonmaak toe ons intrek!! :o Die kasdeure was besmeer met vingermerke en die badkamerkassies binne vol taai kolle en ander smeersels :P Ek het 'n video van die hele huis geneem voor ons ingetrek het - die vuil oondpan ingesluit. Ek gaan my huis self skoonmaak en ek glo ek sal 'n veel beter werk kan doen as enige betaalde skoonmaakdiens. Of dit aanvaarbaar gaan wees is 'n ander storie... gelukkig het ek my "evidence" reg vir hulle!! :whome:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...