Ek het nooit kon dink ek sou onder die topic iets kom skryf nie en nog minder die moed hê. My man se werksomstandighede is nie goed nie en ek dink dit dra baie by met hoe ons voel. Ons is nou 9 maande hier en ek is sielsongelukkig, al het ons vriende gemaak met S.A en ook Ozzies. Ek kan nie sê ek verlang terug na familie of vriende nie. Dit voel net of daar 'n gat in my hart is. Ek weet my kop sê dis veiliger hier en ek weet almal sê hou net uit dit vat so 2 jaar, maar op die oomblik help dit my nie om beter te voel nie. Ek het intussen bietjie gaan lees op die PomsinOz forum - daar is baie ander inligting oor Oz wat ons al gehelp het en ek voel soos baie van hulle ook voel. ' Trapped', hartseer ensv ensv. Die enigste verskil is dat hulle kan teruggaan na hulle land sonder die vrees vir hulle veiligheid ensv
Ons het baie geleer en waardeer baie dinge nou meer, maar dit laat mens tog dink. Immigrasie voel vir my soos om iemand aan die dood af te gee
Question
Karoo -familie
Hallo julle
Ek het nooit kon dink ek sou onder die topic iets kom skryf nie en nog minder die moed hê. My man se werksomstandighede is nie goed nie en ek dink dit dra baie by met hoe ons voel. Ons is nou 9 maande hier en ek is sielsongelukkig, al het ons vriende gemaak met S.A en ook Ozzies. Ek kan nie sê ek verlang terug na familie of vriende nie. Dit voel net of daar 'n gat in my hart is. Ek weet my kop sê dis veiliger hier en ek weet almal sê hou net uit dit vat so 2 jaar, maar op die oomblik help dit my nie om beter te voel nie. Ek het intussen bietjie gaan lees op die PomsinOz forum - daar is baie ander inligting oor Oz wat ons al gehelp het en ek voel soos baie van hulle ook voel. ' Trapped', hartseer ensv ensv. Die enigste verskil is dat hulle kan teruggaan na hulle land sonder die vrees vir hulle veiligheid ensv
Ons het baie geleer en waardeer baie dinge nou meer, maar dit laat mens tog dink. Immigrasie voel vir my soos om iemand aan die dood af te gee
Ons gaan kyk om so oor 3 maande te gaan kuier.
Top Posters For This Question
25
5
3
3
Popular Days
Apr 20
20
Apr 19
17
Apr 22
6
Apr 23
4
Top Posters For This Question
Karoo -familie 25 posts
Blossom 5 posts
MannyT 3 posts
Springjock 3 posts
Popular Days
Apr 20 2010
20 posts
Apr 19 2010
17 posts
Apr 22 2010
6 posts
Apr 23 2010
4 posts
Popular Posts
SurferMan
Geez i feel for you guys!! I must be like a serious weirdo or something! I almost have zero longing at all and am happy to spend the rest of my days in Aus. I hope it all ends well for you!
Mara
Just like one shoe does not fit all feet, so migration does not fit every person.. Some people land here, like us, and immediately feel at home! Some never seem to settle, never mind how hard they hav
RYLC
I'm with you Surferman. I feel comfortable in my skin in Australia because I feel safe Nothing could makes e go back and I don't even want to visit.
76 answers to this question
Recommended Posts