Melbourne: Picnic/Braai, 25th February 2007

Mara

Remember, the Melbourne Picnic / Braai is this Sunday. :(

I know of a lot of people that will be coming. I hope to see some new faces as well.

It look like it's gonna be a very pleasant sunny 23 degrees. :unsure:

Until Sunday then...

VP

• Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Mara

• catz

• Pippa

• Vanie Plaas

Top Posters In This Topic

Yeha, the wait is nearly over....Sunday, here we come!

Dear Mara and Other Melbournians,

Hope you enjoy Sunday’s picnic ;) ! Mara, you are so kind for organizing the picnic between your busy schedule :cry: . Please know that we in South Africa will be thinking of you :huh: !

Lovies, Pippa! X

Thanks for the compliment Pippa, much appreciated.

Will let you guys know Sunday evening how many attended, I hope of course that we will take over the park !!!!!!!!!!!!!!

Hi Mara,

Dankie dat jy die piekniek gereël het. Ek dink dit was 'n groot sukses. Gieljam en ek het dit baie geniet en ons het wonderlike mense ontmoet. Ek wens net dat ons almal kon ontmoet, maar die tyd was bietjie kort - miskien moet ons volgende keer 'n naweek kamp reël.... Ma het dit ook geniet - sy vlieg natuurlik Saterdag terug Pta toe en ons is nogal "sad" dat haar vakansie by ons nou verby is.

Geniet jou vakansie (en werk) in Amerika.

Groete,

Henriëtte.

Sjoe, ja nee kyk.....

Mara, BAIE dankie, ek dink dit was n reuse sukses....en lekker om jou finally te kon ontmoet.

Aan al die ander mense wat ek ontmoet het... dit was lekker om julle te ontmoet, die wat ek net so skrams gesien het.... next time, moet ons tog meer chat, en die wat ek eers teen die einde ontmoet het.... hmmmm definitief n rede om weer so iets te doen!!

Ek het dit baie geniet, ek dink dit was lekker vir Chris om ook n slag ander SA mense te ontmoet.

Ek kan natuurlik nie die helfte van julle se name onthou nie... moes nommers gevat het, maar nou ja, so leer mens!! (sou anyways seker nie gehelp het as ek nie regtig die gesigte kan onthou nie????)

Sooooooo die wat my vergewe dat ek so sleg met name is, drop me a line??? (hahahahaha klink soos n personals ad)

Ek blameer maar vir Peanut dat my memory op die stadium so sleg is!!

Lekker week vir julle almal

Caro

What a great day, may I take this opportunity to say thank you to everybody who made the effort to attend, I think we all had a good time. We will definitely do this again.

Right, hopefully I have now got it right, so here are the photo's that I took at the Melbourne day out. Sorry I have not got names to go with all the faces, but I was too busy enjoying myself to worry about small things like that. We had a good time, that is all that counts!

Just to make us all feel at 'home' :hug: the park put a fence up for us! :o Not really, they are preparing for the Melbourne Grand Prix. The park where we had our picnic is also the race track for the grand prix!

Hi Mara,

Geniet jou vakansie (en werk) in Amerika.

Mara? Verduidelik bietjie ????

PS. Mooi so met die braai. Lyk my almal het hulle gate uit geniet!

Yup, I do think they enjoyed themselves!

I am just going to the USA for a bit of work and a lot of play! Will be gone three weeks.