Adelaide short term accommodation

Guest wilna

Guest Bronwyn

Hi Wilna

I sent you a PM before I saw this post.

I am so sorry we have been without email for a week as we are busy moving house. If I were you I would try and negotiate them down a bit on the $700 rent, maybe get $50 per week off. That is very expensive. It can't hurt to ask! If you can't get them down, just take it, and find something else in the first 2-3 weeks! Don't lose the place, it is in a very central location and it looks nice. We were staying about 5 mins drive away.

Aaagh! I have 3 mins left on this email session at the library so I will say bye for now. Pls contact me as per my PM.

Regards & best of luck! Bronwyn x

Edited by Bronwyn

Hi Wilna

Die ligging van daai woonstel is baie goed en die prys is redelik vir so 'n upmarket area en vir 'n gemeubileerde plek.

Ongelukkig het ons 'n kuiergas, anders kon julle sommer in ons sitkamer geslaap het! Dis darem so duur! :ilikeit:

Dankie Annette, ek weet darm nie of ek dit aan jou sou kon doen nie, dit sou net tasse en mense gewees het waar jy kyk.

Dit is duur maar dit is Desember, die woonstel lyk oulik en ek dink ons gaan sommer lekker daar bly, as julle wil kan julle kom koffie drink dan is julle ons eerste gaste in Aus. :ilikeit:

Mooi bly,

Wilna

Guest Bronwyn

Hi Wilna - teen eiende Desember het ons ook kuiergaste. Ons gaan 10 mense wees in ons 3 slaapkamer huis....dit gaan rof wees. :ilikeit:

Ek hou duim vas dat al jou reelings uitwerk en jy kom betyds hier aan. Ek dink julle woonstel gaan naby wees aan die Burnside Biblioteek (langerige stap afstand). As jy by hulle aansluit (vat jou passpoort en huur-kontrak saam) kry jy verniet half-uur internet per lid per dag. Dit sal julle baie help in die begin... daar is ook boeke en dvd's en pc games wat die kinders kaan leen. Af in die straat van die biblioteek is die swembaddens. Verhit tot 27". Kos 'n paar dollar om in te gaan. Skoolvakansies is lank hier, jong.... :blink:

Jy is ook beslis op die bus-roete stad toe, en naby aan goeie winkels en parkies. Koop 'n bus kaartjie met 10 ritte op hom vir 'n afslag, jy sal hulle gebruik en dis veel goedkoper. Daar is ook verniet internet in die stad self, met jou passpoort as bewys jy is 'n emmigrant (City Council Offices). Julle moet bietjie rondstap in Rundle Mall om bietjie van die 'Christmas spirit' te kry en die na-kersfees 'sales' uit te kyk.

Bel my asseblief! :thumbdown:

Hi Bronwyn

Baie dankie vir die inligting, dit gaan sommer baie help. Ek het gewonder wat ons met die kinders gaan maak terwyl ons huis soek, nou kan ons hulle sommer by die swembad gaan los (dit sal seker veilig wees?).

Dis ook goed om te weet van die Beblioteek, dan kan ons bietjie kyk vir huise en natuurlik nou en dan op die forum inloer.

Kan jy dalk 'n goeie eindomsagentskap voorstel wat ons kan kontak as ons daar is, of hoe werk dit?

Dankie, ek sal jou bel, veral as ons nie 'n idee het waar in die stad ons is nie. :thumbdown:

Groete Wilna

Edited by wilna

Hi Wilna,

Het jy gesien dat Bob sy karavaantjie aanbied vir kort termyn verblyf? Dis nou wel nie groot nie, maar ek sou gespring het vir die geleentheid. Dan is jy sommer naby aan die man wat alles oor Australie weet ook.

Dis die mees gulhartige mens wat ek van weet hier op die forum.

Dit hang natuurlik van julle af en of julle 'n ryding gaan he om van sy plek af in die dorp te kom.

As julle belangstel, sal ons help met komberse ens.

Net 'n idee..

Groete,

KD.

Dankie KD, Bob het aangebied, en ek stem saam hy is 'n ster, ons het dit oorweeg maar manlief het toe daarteen besluit. Ons is mal oor kamp, miskien as dit 'n ander tyd van die jaar was. :oops:

Thanks Bob for offering to help us with accommodation!

Dankie vir almal van julle!

Wilna

Look, Wilna, I know you'll get by in Adelaide over the Christmas / New year period, but it's such a bummer that you have to rock up in town at that particular time of year.

The accomodation people are certainly making sure that you pay to stay with them over the holiday period. I can't believe how much they're charging you guys!

Everyone's leaving town to go to their beachside shacks or to see relatives in other parts of Australia, and so on.

I'm off for about two weeks to see Christmas and New Year in with relatives on the Eyre Peninsula of Sth Aust., 800 kms to the west of Adelaide.

You are coming new to Adelaide right in the middle of my fishing time :oops:

I come back on the Wed 2nd or Thursday 3rd, so can help out then somewhat.

Your husband's company may be one of the businesses that actually close down between Christmas and New Year. Many companies do so here in Australia and all the staff take a week off their holidays.

If you need my little caravan, sing out before I leave on Sat 22nd December, before Christmas.

It's registered and ready to go to any caravan park in the Adelaide metro area.

If Ginnie and I were around, I'd insist that you stay over with us to see in the New Year. As it is, my 24 year old son will be the only one looking after the place until we get back, but like all kids, he's as reliable as a "two bob watch" (a watch worth only 20 cents!), so I can't ask him to look after anybody while we're not here. They'd probably end up sleeping out in the paddock with the cows, knowing him!

Let us know if you need anything in the accomodation place . . . . maybe we can give whatever you think of to Bronwyn who might be able to pass it on to you, in between running around for the 10 people staying over at her joint, or you could drop by to introduce yourselves and pick up things.

Guest Bronwyn

Hi again Wilna

Yes we have got friendly with an estate agent (who happens to be an ex South African married to an Aussie for 20 years :ilikeit: ). She is an owner of Raine & Horne Burnside. I will PM you her no (but she only works in Burnside & surrounds, not other areas). She let us our first house in Adelaide, she is very nice :hug: .

Regards

Bronwyn