Our first few days in Cairns

Dedrei

Hey,

I was away (from the forum) for a week or so hence my late response, but in short:

Congrats and Welcome to Australasia.

(Well I have to put it like that considering that my own interests do not lie in Aus but in New Zealand).

But most of all, welcome to the rest of your life. Our lifestyle (and I do not mean moneywise) and our quality of life has improved a 100(0) fold since our big move 5 odd years ago.

I hope yours does too. Have fun.

Very nice pics.

Was ons nie suprised to ons Ouma beskuit en Pronutro in 'n winkel se venster sien nie. Rond geloop in 'n winkel sentrum hierby ons en toe kom ons op die klein winkeltjie af wat SA & ander lande se produkte verkoop.

Het nogal 'n traantjie gestort oor die feit dat ons goeters van die huis staan hier reg voor ons in die winkel.

So paar goedtjies gekoop - ons mayo is op order en sal so woensdag aankom. Die winkel koop direk van die Springbok foods plek af.

Hierso is wat ons so lank gekoop het. Party is maar net vir die fun, soos die chippies en fanta. Die chutney was die main ding.

post-2-1145769285.jpg

HI everyone

Don't know if you guys remember that I had a interview still in SA with a CA firm here in Cairns. Well since we have arrived and I have had a second interview again and well I can say that I have an offer finally and it looks good, better than expected so I am quite happy!! :thumbdown:

Hubby starts work tomorrow and I'll start 2nd of May.

Hubby is also so excited at the moment. Hungry Jacks just advertised a new burger of theirs and it has mushroom sauce on. Well went went straight of to them today for lunch to buy this but they don't have it yet, only from tomorrow. Shame he was quite disappointed but so excited at the prospect of having a burger with mushroom sauce on.

Otherwise we are settling in, browsing the suburbs and enjoying the weather. Chat soon

xx

Guest Jules

Dedrei I'm glad you saw the Hungry Jacks ad :thumbdown:;) . I saw it earlier while watching TV and immediately thought of you ... hope it lives up to your expectations B) ( I am vegetarian so I can't try one myself unfortunately ;) )

Congrats on your job offer and good luck for your hubby tomorrow.

Love

Julie :holy:

Totaal en al vergeet om julle te vertel van ons eerste Barbie!! Dis nou 'n ozzie braai.

Wel my man was nie baie impressed nie, sal sy gesig sien op die foto. Hoe kuier die mense om so barbie as die kos binne japtrap klaar is?

*deleted*

Ja nee wragtag Dedrei jou hubby lyk maar lekker mif oor daai gasplaat bbq. Nie eers 'n ou worsie ook nie? Ek dink hy lyk of hy 'n cuddle van jou nodig het, en se maar vir hom dat dit wel beter sal raak. hehe!

Ons gebruik wel die gas bbq's wanneer ons kan vir die "convenience" maar ek moet se ek gaan koop maar 'n ou "houtjie" vir die vuur en kole by die huis al kos dit duurder. Tog te lekker ten spyte daarvan dat aussies dit nogals snaaks vind dat ons wel die moeite doen met hout. Maar ek leer hulle goed, ek het al 'n aussie ou wat vir my werk wat self vir hom 'n biltongmaker gebou het en hy is mal daaroor.

Lekkerbly

C'bug

Edited by chatterbug

Yesterday hubby and I were walking around in Bunnings (he was like a child in a candy shop) and my ear just picked up some Afrikaans speaking going on. I made a 360 degree turn and sort of followed the people. B) Yes they were definitely talking afrikaans. I was so excited and couldn't believe what I was hearing. I just walked up to them and said "Hoor ek dalk afrikaans?". Then we started chatting and they have been here like 4 years or something. Also from Cape Town would you believe? :P Well they are just a nice couple and their mom is visiting them from Gansbaai and tomorrow we will be joining them to go to Green Island and to check out the reef a bit.

They say apparently they are a few Saffers here in Cairns, close to where they live they have about 6 families. :o

Now we can get some inside info to Cairns and how to meet.make some ozzie friends. :)

Hello almal

Vandag was die most amazing!! Ons het saam met 'n SA couple wat ons ontmoet het in 'n hardware shop vir die dag na Green Island toe gegaan. Jy gaan met 'n catamaran na die eiland toe, vat so 50 min. Baie naby aan die Great Barrier Reef.

Ons het gesnorkel vir die eerste keer, en dit was so amazing! Die visse se kleure is unbelievable! Toe vat hulle vir ons om op die see bodem rond te loop en so naby aan die visse te swem. Jy het so ding wat hulle op jou kop sit en jy kan normaal asem haal daardeur en jou kop raak nie nat nie. Ek was so paniek bevange oor die hele setup. Ek en water is nie maatjies nie. Never mind nog 4.1m onder die see in gaan en op die see bodem te loop met 'n glas ding op jou kop. Die geneuk is met die ding op jou kop is daar is geen pype geconnet aan enige iets nie. Die ding is basies op jou kop en some how bly die water uit die helmet uit. so jy kan jou hand onder die ding in steek om gou jou neus toe te druk en die pressure op jou ore te relieve. Ek kan nou nog nie glo ek het dit gedoen nie. Maar dit was 'n experience wat ek nooit sal vergeet nie. Jy loop dan saam met die guide en so twee safety duikers rondom om jou na 'n punt en dan loop jy weer terug. Tussen deur voer hulle die visse en hulle is vlak voor jou gesig. AMAZING!! Kyk gerus by www.greatadventures.com.au vir meer van 'n visuele idee wat ons gedoen het.

Ons sal hierdie dag nooit vergeet nie. Vandag weer besef hoe mooi dit hier is waar ons bly.

Hulle sê daar is maklik so 40-50 SA'ners hierso in Cairns. Hy en sy vrou is nou al so 4 jaar hierso.

Guest Seoul Sister

Hi dear Dedrei,

I am so glad to hear that things are going so well !! I have been reading your updates with great interest. Hehehehe, I had to giggle at your hubby's face in front of the BBQ.. My hubs had great sympathy with it, he said something about it not being a braai, more like an outdoor hotplate... :)

I am very glad that you have met other Saffers and that they are kind to you !! I am a TOTAL nut when it comes to the ocean and sea life and so I was fascinated with your experience. It is first on my Things to do up North list !! Thanks very much for keeping us posted on your day-to-day life, it's all very interesting. Oh ja, love the ritzy little car ! Very nice ! My 6 year old loved your photos of the rainforest, they are doing it at school at the moment and one of his little friends (an Australian-Korean) was telling them that Oz has rainforest too. He was very chuffed to confirm her claims with 'yip, my mommy even has a friend who lives there and sent her pictures of it' :o

Keep well and thanks so much for sharing your life with us like this !

Love from here

SS

B)

• 1 year later...

WOW, om hierdie weer te lees na so lank. Het nou al 'n ver pad gekom sedert hierdie. Bly nog steeds die mooiste plek op aarde.

Wow,

was nogal nice om dit alles te lees nou.

Kan nie glo met watse drama julle die land verlaat het nie! :)

Hoop wanneer ons beurt kom sal dit effens minder stressvol wees.

Bly jy is gelukkig waar jy bly!

Groete,

Michele