Medicals Questions

JohanK

No, we did not get quotes, but we were in group of people and everybody else paid more than we did. But we did ask what the cost would be when we phoned, and they had no hesitation in telling us.

A lot of people don't know the JHB area that well, and it was just easier for them to do the medicals in the city, than drive out to the boendoes.

Nothing a good map cannot solve.... hehehe

Hi guys!

It is funny that you have paid 'cheaper'... when I applied for my 457 visa we were living in Richard Bay and the closest 'immi' approved doctor was in Durban, some 180kms away. Since we were also visiting JHB in the next couple of weeks I decided to phone around and check price and availability. I have phoned 2 doctors and 2 Radiologis in JHB as well as in Durban and they were exactly the same price, to the cent...

You can find a list of doctors on the pannel at http://www.immi.gov.au/allforms/doctors/panel_s.htm#south

hth

Danie :)

Hi almal

Ek het vandag gebel vir kwotasies vir ons medies, Dr Ingham wat Dreamcather aanbeveel het se pryse is heelwat laer as die ander wat ek gebel het. :) Hy gaan ons op 'n Sondag help aangesien hy baie vol bespreek is vir die volgende twee weke.

Dog ek sê maar net.

Elmare

• 2 weeks later...

Hi

Was vandag vir medies! Dr Ingham is regtig baie gaaf en behulpsaam. Het Vrydag gegaan vir X-strale en hulle stuur die papiere aan na Immigrasie in Aus.

Hi daar,

Skies ek sien nou eers jou post, was bietjie besig die week. Ek is bly dit was positief vir julle, nou is dit ook agter die rug. :holy:

Hoop jou x-strale is reg, ons moes ons s'n oor laat neem, ons is altwee lank, en die hele long het nie ingepas op die plaat nie! Gelukkig het hulle dit raakgesien terwyl ons nog besig was om aan te trek en kon hulle dit gou oordoen. :holy:

Sterkte met die waggery!

Groetnis,

Dreamy