I've hit a panic attack!

Guest Bronwyn

Hi all - I was happily reading though topics on the forum and suddenly fear clutched my heart! I realised I have to do so many things before we move to Adelaide in December I don't know where to start.

We got our approval on Thursday, spent the weekend breaking the news to everyone, and now I've realised it's actually going to happen.

There is actually so much info available it's scary (Seems sometimes too much knowledge is a bad thing). Is the best way to tackle it to make a huge list and start crossing things off? Help! B)

Bronwyn

Hi all - I was happily reading though topics on the forum and suddenly fear clutched my heart! I realised I have to do so many things before we move to Adelaide in December I don't know where to start.

We got our approval on Thursday, spent the weekend breaking the news to everyone, and now I've realised it's actually going to happen.

There is actually so much info available it's scary (Seems sometimes too much knowledge is a bad thing). Is the best way to tackle it to make a huge list and start crossing things off? Help! B)

Bronwyn

Hallo BH , Seems like we are moving to Adelaide also in December B):lol: , and need to go to the Docters in Pretoria on Thursday. I can start by saying we have made a list , and the only way is to start at the top and hope your ticks finish before the plane flies. I am lucky to still have family this side if i don't finish in time. I just know the plane will not leave without me , know matter what! :P have whated a year already :) . Will you be taken a container?

Hope this helps...... http://www.saaustralia.org/index.php?showtopic=16

Don't stress too much - half the stuff you worry about never happens! Be well prepared, think practical, take every day as it arrives and do what you can, still allowing yourself time to be with your friends & family in these last few months. I know, when we went though the process, we were so stressed out and involved in our arrangements to get here, that we neglected friends and family. Just relax, everything will work out fine! :)

Hi Bronwyn,

You cannot go wrong using Riekie's list. It was my most precious possesion during our last few weeks in SA. I still have it as a memoir of that frantic but exiting time. Relax and enjoy it as much as you can. It is not every day that you stand on the verge of a new life, savour the experience! :)

Greetings,

Dreamy

Hi - I think Riekie's list was the first thing I ever printed off the Forum, I'm definately going to use it. I think it's good advice not to forget about the family & friends too, I'll remember that. Thanks guys. :)

Lieze - yes we have also been busy for a year with this thing. We are taking a container although we thought about it a lot and almost decided not to, it will be cheaper & easier at the end of the day. I keep seeing little things like our camping stuff & my sewing machine and I think, how much is that going to cost there? A lot! The exchange rate is not getting any better. If you go to the travel clinic tomorrow in Hatfield you might be lucky to get Dr Lingenvelder, very nice doctor. It's nothing to stress about.

Where in Adelaide are you planning to settle and do you have any kids?

Regards, Bronwyn

Hi

B H and Lieze, I share in your excitement and anxiety. :)

We are moving to Perth at the end of October, got the news on Friday, so things are a bit hectic at this moment, and after reading Riekie's list I'm even more nervous, there is so many things we did not think about.

The most important thing we have to decide is if we're going to take a container, I don't think our earthly goods will fill a container and it's a lot of money to pay and then not use the whole thing, so if there is somebody who wants to share a container to Perth please let me know. I would like to take some of my things and I think that's the only way I'll be able to get it to Perth.

Sulona

Hey - congratulations on your upcoming move :) Five simple pieces of advice:

1) Read Riekie's list

2) Breathe

3) Consciously realise and remember that it's a great move and will improve your life :)

4) Read Riekie's list

5) Breathe some more

It's an exciting, terrifying journey - hang on and try to enjoy it. The pay-off is worth it :D

Cheers

Ajau

Oh, and another thing. Read Riekie's list and Breathe again

Hey Sulona if you only want to take some things why don't you do a shared container through Magna. Phone them on 011 824-0720 and they will come to your house and give you a free quote. Perth is very popular so you won't have to wait long for your things to arrive if you share. We attended a seminar (free) in Centurion that was held by Magna. It was great to meet a lot of people doing the same thing we are, and it really helped us understand the whole process. If you phone them maybe you can also ask when the next seminar is, they hold them quite often. It's a free cup of coffee :P & a chat, and you can take your kids with you if they are not too tiny and disruptive.... :rolleyes: PS The guy that helped there us is called Wayne Botha, just had a look on his card.

Bye, Bronwyn

Hi,

I'm still figuring out this reply thing. I'm in Centurion-we could meet for coffee if you like.See your reply, if I did it correrctly, at the Junior member site.

Keep well,

Ria

Hi - I think Riekie's list was the first thing I ever printed off the Forum, I'm definately going to use it. I think it's good advice not to forget about the family & friends too, I'll remember that. Thanks guys. :blink:

Lieze - yes we have also been busy for a year with this thing. We are taking a container although we thought about it a lot and almost decided not to, it will be cheaper & easier at the end of the day. I keep seeing little things like our camping stuff & my sewing machine and I think, how much is that going to cost there? A lot! The exchange rate is not getting any better. If you go to the travel clinic tomorrow in Hatfield you might be lucky to get Dr Lingenvelder, very nice doctor. It's nothing to stress about.

Where in Adelaide are you planning to settle and do you have any kids?

Regards, Bronwyn

Hi Bronwyn, no we have not decided where to stay but will look at South or East and Hills. My husband will go over in Dec or beginning Jan to secure house and school for kids. We dont have a job yet, want to do some recearch first. Will go over with a state sponser visa. My kids are 5 and 8 years. Do you have a house yet and how old are your kids? I am sure everything will work out fine for both off us , in the end it always do, but it is the things we learn on the way that makes it worth the effort.

Thanks Riekie did print out all the details " die RSA cd's in die bagasie is n baie oulike idee en ek dink ek sal die kleingoed se gunsteling dvd's ook inpak vir as alles vir hulle net te vreemd begin lyk en hul ouma en oupa begin mis, veral die laaste kersfees foto's van almal en daardie 3 weke net voor ons vlieg sal maar n volledige video van almal maak!

Hi Lieze - lyk my daar gaan nogal 'n paar van ons Saffers daar wees.... dis 'n baie mooi plek, ons het vreeslik van die Hills gehou, maar wil ook nie te ver weg wees van al die aksie nie. Lyk my ons gaan in 'n karavaan-park beland vir December en dan 'n beter plan maak so gou as moontlik! Watter tipe werk doen julle? Hoe was dit by die dokters? Bronwyn

I would not suggest the South.... :blink:

Hi Lieze - lyk my daar gaan nogal 'n paar van ons Saffers daar wees.... dis 'n baie mooi plek, ons het vreeslik van die Hills gehou, maar wil ook nie te ver weg wees van al die aksie nie. Lyk my ons gaan in 'n karavaan-park beland vir December en dan 'n beter plan maak so gou as moontlik! Watter tipe werk doen julle? Hoe was dit by die dokters? Bronwyn

Bronwyn, was nog nooit in Australia nie,maar hou van wat ek op die net sien en wat die mense op die forum se. Ek gee nie om vir distansie nie het lank op afgelee plekke ver van die dorp gebly in Botswana,Namibie en Lesotho. Ons is in Siviele Ingenieurs rigting en het 14 jaar in Afrika gewerk paaie gebou en dorpsdienste gedoen. Ek dink ek moet die forum se advies volg en liewers 15 Januarie vlieg, moet julle Desember uit jul huis hier in RSA? Klink my die karavanparke kan n probleem wees vir julle! Het jul nog familie hier waar jul kan bly? Ons het n Dokter gekry naby die privaat hospitaal in die ooste van Pretoria naby Moreletta park en die polisie stasie. Dit was baie stil en het alles afgehandel binne 4 ure dit was X-strale, dokters ondersoek vir ons 4 en polisie afdrukke - wonderlik!

Ons gaan nou eers huis in mark sit! Het jul al vliegkaartjies geboek?

I would not suggest the South.... :ilikeit:
Bronwyn, was nog nooit in Australia nie,maar hou van wat ek op die net sien en wat die mense op die forum se. Ek gee nie om vir distansie nie het lank op afgelee plekke ver van die dorp gebly in Botswana,Namibie en Lesotho. Ons is in Siviele Ingenieurs rigting en het 14 jaar in Afrika gewerk paaie gebou en dorpsdienste gedoen. Ek dink ek moet die forum se advies volg en liewers 15 Januarie vlieg, moet julle Desember uit jul huis hier in RSA? Klink my die karavanparke kan n probleem wees vir julle! Het jul nog familie hier waar jul kan bly? Ons het n Dokter gekry naby die privaat hospitaal in die ooste van Pretoria naby Moreletta park en die polisie stasie. Dit was baie stil en het alles afgehandel binne 4 ure dit was X-strale, dokters ondersoek vir ons 4 en polisie afdrukke - wonderlik!

Ons gaan nou eers huis in mark sit! Het jul al vliegkaartjies geboek?

Riekie is dit oor die hawe? Mount Baker is dit Suid oos?

Hi Lieze - ons moet uit hierdie huis wees teen einde Nov maar gaan by familie in Springs kuier tot so die 8ste Dec. Wag vir Aus High Commission om die passpoorte to stempel voor ons kaartjies kan boek. 'n Ander forumlid het vir ons 'n goeie tip gegee vir vliegtuig-kaartjies, ek sal eers check of dit uitwerk and dan vir jou die besonderhede gee, onthou my, OK? Bronwyn :ilikeit:

Lieze en BH,

Ek woon in Adelaide en sal graag van hulp wees waar ek kan. Ek is Desember op verlof, so laat weet as julle 'n geleentheid vanaf die lughawe na julle woonplek wil he of sommer net 'n gids of inligting.

Moenie bekommerd wees nie, die tydjie wat voorle is maar stresvol, byt vas. Maak die genoemde lys en werk daarteen op julle tyd. Ons het sommer 'n groot ou swart boek gehad ,het hom nounog !

Adelaide is baie warm oor Desember, weer asb voorbereid, dit kan maklik oor 40 grade C wees tot 9 uur saans as die son eers sak.

Laat weet asb voor or as julle hier is as julle enige verdere huip verlang, ek help graag waar ek kan. Stuur 'n PM en ek sal my verdere kontak besonderhede deurgee as julle dit nodig vind. Hier is heelwat ander Saffers ja, hope nog oppad lyk dit :ilikeit: .

Groete en moed hou !

Hi Marius - bly om te hoor jy gaan met verlof wees. Los maar jou huissleutels onder die blompot, ek en Lieze sal regkom...

Nee, ek spot maar. Baie dankie vir jou aanbod. Ek het omtrent 10 agentskappe ge-mail vanoggend vir 'holiday letting' tot eiende Januarie, hopelik sal ons iets kry. Ons is half-ingeboek tot 22 Dec by Adelaide Caravan Park (in cabins) maar hulle vra $120 per nag (vir 5 van ons - nogal duur, of hoe?), so ek probeer 'n ander plan maak. Hulle is in elk geval vol geboek na 23 December, so ek MOET regkom.

Ons wil graag ietsie naby die strand kry, sodat die kinders lekker vakansie kan hou terwyl ons rondry en na huise kyk, ens. Gelukkig sal hulle meer veilig wees daar. Hulle is 9, 11 an 14, so in daardie hitte sal ons versigtig moet wees.

Kan nie wag nie, al kamp ons iewers!

Bronwyn

PS Het julle 'n groot tuin? :unsure:

PPS Verskoon my Afrikaans, ek weet ek maak foute! :ilikeit:

Edited by B H

Hi Lieze - ons moet uit hierdie huis wees teen einde Nov maar gaan by familie in Springs kuier tot so die 8ste Dec. Wag vir Aus High Commission om die passpoorte to stempel voor ons kaartjies kan boek. 'n Ander forumlid het vir ons 'n goeie tip gegee vir vliegtuig-kaartjies, ek sal eers check of dit uitwerk and dan vir jou die besonderhede gee, onthou my, OK? Bronwyn

Bronwyn, het jul dan al werk vir Desember?. Ons sal maar Riekie se advies volg en Kersfees hier deurbring. Ek sal waardeur as jy die vliegkaartjie tip met ons deel. Laat weet maar hoe dit gaan, aangesien jy vooruit gaan - gooi maar die klippies neer sal op jou voetspore volg . sterkte :huh:

Lieze en BH,

Ek woon in Adelaide en sal graag van hulp wees waar ek kan. Ek is Desember op verlof, so laat weet as julle 'n geleentheid vanaf die lughawe na julle woonplek wil he of sommer net 'n gids of inligting.

Moenie bekommerd wees nie, die tydjie wat voorle is maar stresvol, byt vas. Maak die genoemde lys en werk daarteen op julle tyd. Ons het sommer 'n groot ou swart boek gehad ,het hom nounog !

Adelaide is baie warm oor Desember, weer asb voorbereid, dit kan maklik oor 40 grade C wees tot 9 uur saans as die son eers sak.

Laat weet asb voor or as julle hier is as julle enige verdere huip verlang, ek help graag waar ek kan. Stuur 'n PM en ek sal my verdere kontak besonderhede deurgee as julle dit nodig vind. Hier is heelwat ander Saffers ja, hope nog oppad lyk dit :D .

Groete en moed hou !

Maruis, jy kan maar die huissleutels onder die blompot los Schalk sal dit Desember kry.Baie dankie :D Se maar as jy vir 2 maande Desember en Januarie Mpumalanga wil kom besoek sal met jou huise ruil! Sal net vir jou n nuwe padkaart moet stuur-name het baie verander. Hier is dit nie so warm.

Dankie sal jou nog vorentoe nader oor PM

Lieze die vliegkaartjie 'tip' is van 'n ander vrou wat ook in Oktober Adelaide toe trek, Cathy, sy het my ge-PM. Sy het ons verwys na 'International Organisation for Migration' in PTA. (IOM). Ek het 'n kontak-vrou daar, en ek wag vir haar kwotasie.

Hulle het 'n ooreenkoms met Qantas, hulle verkoop slegs 'one-way tickets' en jy moet bewys jy immigreer deur om jou Visa en passpoorte (of goedkeuringsbrief) aan haar te verskaf. Die vrou is net baie stadig, maar haar naam is Deeksha Bhoola, en haar tel. nr. is 012 342-2789. Haar e-pos is DBHOOLA@iom.int.

Ek het haar al +-8 keur gebel hierdie week, sy belowe my dis op pad, so...ek sal jou laat weet. Ek weet nie hoekom hulle nie adverteer nie, miskien is daar 'n 'catch'... :ph34r: Bronwyn

Lieze, weer ek. Die vrou het nou ge-quote, R6,510 per adult & R4,780 per child. Onthou my kinders is 9 & 11. Onthou ook hierdie pryse is op Quantas, one way, Jhb-Syd-Adelaide.

Hoop dit help, ek dink dis goed. Oh ja, die ander groot ding is jy kan 40kg saamvat per persoon. Kyk bo vir hulle kontak-besonderhede. :ph34r::huh::)

Thanks Cathy! Bronwyn

Hi Daar Bronwyn en Lieze

Julle kan met geruste harte gebruik maak van IOM se dienste. Baie van ons wat al hier is het met hulle oorgevlieg. Deeksha is nie baie vinnig nie, want sy is verskriklik besig. Hou maar net aan vra vir wat julle nodig het. Op die ou einde sal julle regkom. Daar is mense wat wonder, maar jy kan met 'n 457 visa IOM kaartjies koop, ons het.

Groetnis,

Dreamy