Jump to content
  • 0

Immigrasie - 'n survival guide


Elana Coetzer

Question

Hi,

My ouma en oupa is kaalvoet oor die Drakensberge, nou sit ek kaalvoet in Melbourne.

Immigrasie is sover die moelikste ding wat ek nog in my lewe gedoen het, ok, dit was nie slim om dit met 'n drie maande oue babatjie aan te pak nie, maar ons moes die geleentheid gryp toe hy verby kom. Ek en my man en twee kinders is nou 6 maande hier en sover survive ons nog. Ek hoor ek moet 2 jaar uithou voordat die verlange gaan minder word. Ons skype maar vir ouma en oupa en praat gereeld van die familie sodat die kinders sal onthou wie hulle is.

Dis nooit 'n maklike keuse nie:

Die kinders word groot saammet oumas en oupas en ooms en tannies en niggies en nefies wat vir hulle baie lief is

vs

Die kinders word groot waar hulle veilig is en 'n toekoms het.

Ons het ons keuse gemaak, en nou moet ons dit net survive. We'll get there.

Ek wil julle vertel van Susan Miller. Sy het 'n ministry oor hoe "moving house" vrouens beinvloed.

Hier is 'n uitreksel uit haar boek - "After the boxes are unpacked":

"Bill's off at work, happy as he can be. I get the children situated in school, plug them into soccer. They're happy ... And here I am ... I sat in my living room with all those boxes, and I just cried. I said, 'I am so alone, Lord. Where are you in this move?' "

- Susan Miller

Haar website:

www.justmoved.org

Australie is 'n great plek, en ek is baie dankbaar vir die manier waarop die ausies en al die Suid-Afrikaners ons laat welkom voel het. Hierdie forum het my ook baie gehelp. Dis goed om mekaar te ondersteun.

Hoop julle (en ek) pas aan in Australie!!! :ilikeit:

Elana

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

'n Baie oulike website. 'n Moet-lees vir elke christenvrou wat trek!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hi Elana

dankie vir die website -gaan definitief inloer.

Aai jong, jy is nou waar ons seker volgende jaar gaan wees- my seuntjie gaan 3 wees! weti wat is erger nie - 3m of 3 jaar.

Als van die beste en sien jou (hopelik) in Melbourne

Antoinette

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Baie dankie gaan definitief inloer.

Sterkte vir jou en jou familie, ek is seker die verlange word beter en mens leer maar om aan te pas.

Groete

Rene

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nothing about immigrating is easy, the emotions especially ... but sharing our stories, our steps along the way, our hurt, frustrations and the joy ... makes it more bearable!

Edited by Almost there
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ai, ja - ons gaan ook twee kleuters onder 4 hê wanneer ons gaan ! Dankie vir die 'link', gaan dadelik inloer daar. Ek skat mens kan darem via die forum ook al ander mamma's/nuwe vriendinne opspoor wanneer jy weet waarheen jy gaan !?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Elana,

My heart goes out to you and every other woman who feels that way. I got tears in my eyes and a "knop in my keel" when I realized again that I will be in that same boat in 4 months time. Loneliness is a reality and we must all use this forum to reach out to, and to encourage and support one another. Well done for sharing the website with us, thank you very much.

Lizelle

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ek verlang na my ma!!! :ilikeit:

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Oh Elana I also miss my mom!

We were supposed to speak on skype yesterday but the the Three network went down and I could nto get skype on my cell phone!!!!!!! :ilikeit:

And so really wanted to chat with her!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hi daar,

Dit gaan darem elke dag 'n bietjie beter. Ek moet erken ek en my man het baie gegroei hier in Australie. Hy werk in die tuin en was die stoep en die braai. Ek was wasgoed en kan al stryk - ons het 'n foto geneem want anders sal my ma my nie glo nie. Ek kan al boere kos kook en dit proe uiteindelik soos my ma s'n. My pa kom ook kuier Desember, dan gaan ons lekker braai terwyl hy kitaar speel en hy gaan ons wys hoe om biltong te maak. My ma moet my nog leer beskuit bak. Sy wil sommer 'n beskuit pan van SA af bring, toe se ek nee ma, ek dink darem Australie het ook sulke goed.

So die ou mense se kaartjies is gekoop, en die kinders is baie opgewonde. Ons kannie wag om vir ouma en oupa Australie te wys nie.

Elana

Link to comment
Share on other sites

  • 0

HI Elana,

Ek is so op jou bladsy.

My ouers kom on februarie volgende jaar so ons wag is nog bietjie verder. Ons het ook 2 kleintjies onder 3. 'n Handvol. k weet nie hoekom doen ons dit aan onself nie.

Ek het darem al beskuit en koeksisters gebak en manlief het gisteraand die eerste batch biltong opgehang.

Nou na al die gebak en gebrou is ek op 'n "kykwatekeet"

Dit is ons huweliks herdenking vrydag en manlief spoil my bietjie so ek moet maar hierdie week maagintrek sodat ek lekker kan smul vrydag.

Goed gaan,

Tanja

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ek mis ook my ma!!!! :holy:

Maar ek moet hierdie foto met julle deel van ons beste pelle se kinners wat hulle spesiaal vir ons gestuur het.... man toe rol die trane!!!

post-1962-1217894025.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dis te cute !!!

Ek bad gisteraand my seuntjie, en toe ek sy hare afdroog, en dit staan so regop, toe lyk hy nes my pa. Toe huil ek eers weer lekker want oupa sien nie eers hoe word sy enigste kleinseun groot nie. My man lag net vir my, hy se ek's simpel. Hy mis niemand nie.

Ons skype my familie gereeld. Verlede week se my dogtertjie vir my ons moet gou by ouma gaan kuier. Toe se ek vir haar ouma bly in SA, en dis baie ver, dis nie net van kuier nie. Toe se sy nee man, ouma bly nie in SA nie, sy bly in die computer...

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Dis te cute !!!

Ek bad gisteraand my seuntjie, en toe ek sy hare afdroog, en dit staan so regop, toe lyk hy nes my pa. Toe huil ek eers weer lekker want oupa sien nie eers hoe word sy enigste kleinseun groot nie. My man lag net vir my, hy se ek's simpel. Hy mis niemand nie.

Ons skype my familie gereeld. Verlede week se my dogtertjie vir my ons moet gou by ouma gaan kuier. Toe se ek vir haar ouma bly in SA, en dis baie ver, dis nie net van kuier nie. Toe se sy nee man, ouma bly nie in SA nie, sy bly in die computer...

Hi Elana

Die kinders darem. My dogtertjie verjaar volgende Saterdag en toe ek haar vra of sy dieretuin toe wil gaan se sy nee, sy wil Balmoral toe gaan. Ons het die laaste ruk voor ons oorgekom het baie by die Balomoral konsentrasie kamp gekamp en dis waarheen sy wil gaan. Shame hulle besef nie hoe ver dit is nie. En moenie worry oor die trane nie. Ek het al n see vol gehuil en ons is nou maar twee en n half maande hier.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ai tog, julle - ons is nog nie eens halfpad oppad nie en julle het my al klaar emosioneel - en dit terwyl die helfte van my familie reeds daar is en die ander helfte oppad ! Dalk is dit goed dat mens hier al begin om jou emosies aandag te gee, om daar anderkant hopelik al entweg deur die storie te wees. Of is dit soveel anders as jy eers daar is ?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Weet julle dis darem vreeslik lekker om almal se posts te lees. Of dit nou goed of sleg, lag of huil is maak nie saak nie. So leer mens klein goedjies van die proses waarmee ons almal besig is.

Soms lag ons lekker vir die oulike goed wat gebeur en ander kere huil ons saam oor hartseer, dan kry jy mails soos die een wat net ons menslikheid uitwys.

Dankie dis wonderlik om die emosionele sy van so trekkery en selfs kinders se manier van verwerking te sien en lees.

Baie baie dankie

Rene

Link to comment
Share on other sites

  • 0
HI Elana,

Ek is so op jou bladsy.

My ouers kom on februarie volgende jaar so ons wag is nog bietjie verder. Ons het ook 2 kleintjies onder 3. 'n Handvol. k weet nie hoekom doen ons dit aan onself nie.

Ek het darem al beskuit en koeksisters gebak en manlief het gisteraand die eerste batch biltong opgehang.

Nou na al die gebak en gebrou is ek op 'n "kykwatekeet"

Dit is ons huweliks herdenking vrydag en manlief spoil my bietjie so ek moet maar hierdie week maagintrek sodat ek lekker kan smul vrydag.

Goed gaan,

Tanja

Hi Tanja,

Een van die ander members het aanbeveel dat ek met jou kontak maak. Waar het julle aan die begin gebly in Melbourne?

Ek worry my sommer siek vandag.

Lekker dag.

Marinda

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Weet julle dis darem vreeslik lekker om almal se posts te lees. Of dit nou goed of sleg, lag of huil is maak nie saak nie. So leer mens klein goedjies van die proses waarmee ons almal besig is.

Soms lag ons lekker vir die oulike goed wat gebeur en ander kere huil ons saam oor hartseer, dan kry jy mails soos die een wat net ons menslikheid uitwys.

Dankie dis wonderlik om die emosionele sy van so trekkery en selfs kinders se manier van verwerking te sien en lees.

Baie baie dankie

Rene

Ek is bly as ander kan baat uit ons ondervindinge.

Ek struggle voortdurend met dieselfde vraag: HET ONS DIE REGTE DING GEDOEN?

As ek met my kinders veilig om die blok kan gaan stap dan dink ek JA. As ek luister hoe hartseer my familie is oor die telefoon, dan voel ek ons het het hulle 'n onreg aangedoen, dan dink ek NEE.

Ek praat nou die dag met 'n vriendin in SA, toe se sy vir my ons moet onthou dinge het verander, die SA waarna ons verlang bestaan nie meer nie.

My kop weet ons moet in Australie wees, maar my hart is nog in SA.

Sukkel julle ook met hierdie hart vs kop stoei geveg?

Elana

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Oh Elana I also miss my mom!

We were supposed to speak on skype yesterday but the the Three network went down and I could nto get skype on my cell phone!!!!!!! :ilikeit:

And so really wanted to chat with her!

HiNats,

I have a cousin who's name was Natalie Erasmus, she got married and moved to Australia. Trying to get hold of her...you wouldn't be here hey? hahahah

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Ek is bly as ander kan baat uit ons ondervindinge.

Ek struggle voortdurend met dieselfde vraag: HET ONS DIE REGTE DING GEDOEN?

As ek met my kinders veilig om die blok kan gaan stap dan dink ek JA. As ek luister hoe hartseer my familie is oor die telefoon, dan voel ek ons het het hulle 'n onreg aangedoen, dan dink ek NEE.

Ek praat nou die dag met 'n vriendin in SA, toe se sy vir my ons moet onthou dinge het verander, die SA waarna ons verlang bestaan nie meer nie.

My kop weet ons moet in Australie wees, maar my hart is nog in SA.

Sukkel julle ook met hierdie hart vs kop stoei geveg?

Elana

Hi Elana,

Jou vriendin is reg, ek is 23 en dié SA van vandag is nie meer die SA van 10/15 jaar terug nie. Ek dink die enigste rede hoekom jy verlang is jou familie....dis al hoekom ek sal verlang. Perth en Oz lyk so asemrowend op die net...ek hoop maar dit is ook so in werklikheid. Vir iemand wat nog NOOIT uit RSA was nie, is ons BAIE BANG! Doen ons die regte ding, maar dan herhinner ons onsself ook daaraan dat ons 2 dogtertjies 4 en 6 ook 'n "regverdige" kans tot sukses en veiligheid moet he, soos wat ONS NIE HIER KAN GEE NIE!

ek soek al ewig antwoorde van vrae op die net, net jammer dis nie so maklik nie. Waar om te bly, hoe, waarheen gaan kids skool, ens ens....

Niemand kan mens werklik antwoord nie, want baie mense verskil. Dis iets vreesliks om te dink dat ek en my man nou verantwoordelikheid moet neem vir ons kids in 'n land wat wild vreemd is vir ons ook!

Ons weet ons gaan Perth toe, maar ek neem aan Perth is so groot soos JHB of die kaap in RSA?

Hoe? Wanneer? Waarheen? Al die vrae, en niks word minder nie.....

Sterkte vir jullle ook!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Elana, ek hoop dit gaan al beter met jou. Drukkies!!! Immigrasie is nie maklik nie, maar met positiewe denke kom ons almal daardeur! Ek sit lekker en lag vir die kan stryk en kook boerekos. My Ma het die dag (5 jaar gelede al!) toe ons die eerste keer immigreer het, vir my 'n handgeskrewe resepte boekie gegee met al haar resepte in en waarmee ek groot geword. Die boekie is nooit ver nie...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ja ons gaan aan...

Ons doen allerhande dinge in Australie wat ons nooit voorheen sou gedoen het nie, siende dat ons nou hier is. Ons gaan die naweek 'n bietjie sneeu toe. Dit gaan iets anders wees, ons kry die geleentheid om alles wat ons besit aan te trek.... :lol:

Elana

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ladies, I am so glad to hear we are not the only ones in this boat!!!!!!!

We have been here just over two months....and I was the STRONG one in SA, AND yes its hard, home is SA.... IT WILL always be home its where our roots are, but unfortuantley we cannot let our children plant those same roots as there is no future for them.....

I cry just at the thought of anyone from back home........If I walk in the shops I sometimes see people that look so much like people from back home, and that kills me.....I am about to greet them or wave and realize hay u are far away....

It was my sons and Dads birthday on Thursday and boy did I cry too!!!

I even considered going back....BUT I know this is not the answer, as yes we will be going back to family, but to a VERY SERIOUS problem as well.......

MY BIGGEST WISH....... Aus would relax the rules enough to get our family and friends over that want to come but CAN'T.......

Like I have been telling all back "HOME" this is how people are supposed to live...

This entire move certainly puts strain on one and the marriage......it is the hardest thing in the world, and the airport was a NIGHTMARE!!!!! that left us "damaged" for days.......the airport is so bad we thought we were doing the wrong thing........

I have not been on the forum in ages.......and I am glad i came on tonight as it made me feel better to know i am actually not all that alone, there are others going through exactly what we are going through.

It amazes me how many people here are units, just like us even some Aussies as in the regional towns some aussies have moved cos of work or just cos they aussies and thats what they do???? but they all seem to be holding up well, i feel like there is this VOID and i searching to fill it.......

Yes I too have heard that the Chinese say it will take 1000 days to adjust to immigration, SO COUNTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

God Bless all of you, and as I have discovered we are ALL TOGETHER IN THIS!!!!!!!!!!!!!!!

I will keep you all in my prayers, God Bless

Natasha

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hi Natasha,

Yes, we are all in this together, and we are going through the same issues.

If you are a woman suffering from the post traumatic stress that immigration brings, I can recommend the following book:

The Scarlet Thread - Francine Rivers

It's all about moving to a new place, and feeling like you don't have much choice in the matter. Stunning. I heard about it from Susan Miller. She wrote the book: After the boxes are unpacked. She has 'n ministry on how moving affects woman.

Toe ons net hier aangekom het, wou ek net "huis" toe gaan. Ek het 'n vriendin hier ontmoet wat vir my gese het: "Bel my net voordat jy op die vliegtuig klim, sodat ek jou kan oorreed om te bly" Dis die tipe vriendinne wat 'n mens nodig het, mense wat genoeg omgee om jou te oorreed om te bly. So as jy voel jy gaan nou jou goedjies pak, kom post op hierdie forum, sodat ons almal jou kan bemoedig en oorreed om te bly. B)

Elana

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Ladies, I am so glad to hear we are not the only ones in this boat!!!!!!!

We have been here just over two months....and I was the STRONG one in SA, AND yes its hard, home is SA.... IT WILL always be home its where our roots are, but unfortuantley we cannot let our children plant those same roots as there is no future for them.....

I cry just at the thought of anyone from back home........If I walk in the shops I sometimes see people that look so much like people from back home, and that kills me.....I am about to greet them or wave and realize hay u are far away....

It was my sons and Dads birthday on Thursday and boy did I cry too!!!

I even considered going back....BUT I know this is not the answer, as yes we will be going back to family, but to a VERY SERIOUS problem as well.......

MY BIGGEST WISH....... Aus would relax the rules enough to get our family and friends over that want to come but CAN'T.......

Like I have been telling all back "HOME" this is how people are supposed to live...

This entire move certainly puts strain on one and the marriage......it is the hardest thing in the world, and the airport was a NIGHTMARE!!!!! that left us "damaged" for days.......the airport is so bad we thought we were doing the wrong thing........

I have not been on the forum in ages.......and I am glad i came on tonight as it made me feel better to know i am actually not all that alone, there are others going through exactly what we are going through.

It amazes me how many people here are units, just like us even some Aussies as in the regional towns some aussies have moved cos of work or just cos they aussies and thats what they do???? but they all seem to be holding up well, i feel like there is this VOID and i searching to fill it.......

Yes I too have heard that the Chinese say it will take 1000 days to adjust to immigration, SO COUNTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

God Bless all of you, and as I have discovered we are ALL TOGETHER IN THIS!!!!!!!!!!!!!!!

I will keep you all in my prayers, God Bless

Natasha

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Hi Natasha,

Yes, we are all in this together, and we are going through the same issues.

If you are a woman suffering from the post traumatic stress that immigration brings, I can recommend the following book:

The Scarlet Thread - Francine Rivers

It's all about moving to a new place, and feeling like you don't have much choice in the matter. Stunning. I heard about it from Susan Miller. She wrote the book: After the boxes are unpacked. She has 'n ministry on how moving affects woman.

Toe ons net hier aangekom het, wou ek net "huis" toe gaan. Ek het 'n vriendin hier ontmoet wat vir my gese het: "Bel my net voordat jy op die vliegtuig klim, sodat ek jou kan oorreed om te bly" Dis die tipe vriendinne wat 'n mens nodig het, mense wat genoeg omgee om jou te oorreed om te bly. So as jy voel jy gaan nou jou goedjies pak, kom post op hierdie forum, sodat ons almal jou kan bemoedig en oorreed om te bly. :ilikeit:

Elana

Hi Elana,

Ons het in Julie 2008 hier aangekom en bly tans in die Gold Coast.

Ons het ons 2 hondjies en al ons familie in SA gelos. Daar gaan nie `n week verby wat ek huil na verlange na hulle nie. Ek sukkel om werk te kry in is heeldag alleen by die huis as my man werk, en ek dink dit help nie veel nie. Ons het net met ons tassies vol klere gekom en het geen meubels of enigiets oorgebring nie.

Daar is baie weke wat ons net wil teruggaan SA toe, maar dan praat ek met my ma en sy verseker my ons het die regte ding gedoen. Dis baie moeilik om aan te pas, veral as mens niemand ken nie. Ek verlang baie na almal in SA en my man se hy verlang na niemand.

Die moeilikste ding was vir ons om als van voor af te begin, `n nuwe huis, nuwe meubels, kar ens. Ek was besig met my rekenmeester klerkskap en was nog besig met my graad, ek het gedink ek sal maklik hier kan aangaan daarmee. Toe nie!!! Ek is tans besig met RPL by TAFE, maar niemand wil my indiens neem nie, want ek het nog geen tax ondervinding in OZ nie ( maar ek kan ook geen ondervinding kry as niemand my `n kans gee nie).

My man is `n panel beater (13 jaar ondervinding). In SA het hy `n goeie salaris gekry, maar hier kry hy maar `n average salaris. Ons sukkel baie weke om kop bo water te hou en moet gereeld in ons spaargeld derg. Die `culture shock` is nie meer duidelik as in die panel beating trade hier nie, en my man het in die begin baie gesukkel om in te skakel by die oz maniere.

Ek gaan definitief op daardie website kyk en ook daai boek koop, want ons is al op die punt dat ons dink ons het `n fout gemaak en wil eerder teruggaan en alles in SA maar eerder trotseer.

Esme

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...