Jump to content

Homeschooling


Pieter en Lindie

Recommended Posts

Hi everybody,

I would like every body that is already in Australia to tell me if there are people that do homeschooling. Also is there any Australian regulations regarding homeschooling and if so, where can I read about this.

We are completedly afrikaans and my kids are 5 and 7 year old. I am thinking down the lines to homeschool them for a year untill they are on the same standard as their peers. I am looking into the Sonlight curriculem. Please advice if there is anybody else out there using this curriculem and what your findings was.

I have also red so much about the children in Aus schools and did not get a very nice feeling regarding the element in most schools. Im I wrong to protect them against this influence untill they are bigger and more secure to stand up for them self and not get under their influences.

I am just very scared that this whole immigration process is going to leave scars on my children.

Thank you all for your time.

Lindie

Link to comment
Share on other sites

Hi Lindi! Ek weet ongelukkig nie iets van die curriculum waarvan jy praat nie, maar my kinders 8 en 5 is nou in Centurion Christian School. Hul gebruik 'n Amerikaanse Christelike stelsel (ACE)wat wereldwyd is. Dit is eintlik 'n homeschooling sisteem wat hul in 'n skool formaat het. As ons oorgaan gaan ek my kinders eers v paar mnde homeschool totdat ons die regte ACE school gekry het in OZ.

Ek glo dat die aanpassing baie minder sal wees omdat hul reeds die stelsel ken. Ons is ook baie Afrikaans en die kids gebruik die Engels beter as ek. Jy is welkom om my te PM v verdere navrae

Anmarie

Link to comment
Share on other sites

Hi everybody,

I would like every body that is already in Australia to tell me if there are people that do homeschooling. Also is there any Australian regulations regarding homeschooling and if so, where can I read about this.

We are completedly afrikaans and my kids are 5 and 7 year old. I am thinking down the lines to homeschool them for a year untill they are on the same standard as their peers. I am looking into the Sonlight curriculem. Please advice if there is anybody else out there using this curriculem and what your findings was.

I have also red so much about the children in Aus schools and did not get a very nice feeling regarding the element in most schools. Im I wrong to protect them against this influence untill they are bigger and more secure to stand up for them self and not get under their influences.

I am just very scared that this whole immigration process is going to leave scars on my children.

Thank you all for your time.

Lindie

Hallo, Lindie !

Jong, ek ken 'n pragtige en sterk Afrikaanse tuisskoolsisteem, met wie ek self nou maar eers begin praat het oor internasionale tuisskool. Ek ken die mense en hul integriteit al lank, sowel van die kinders wat deur hulle skoolgegaan het. Dit is Impak onderwys, die kontakpersoon, Pieter Botha. Gaan kyk gerus: www.impakonderwys.co.za. Hulle matriek is Afrikaans, internasionaal en van hoë standaard, het al meer as 400 matrieks in 'n paar jaar deurgesit met goeie prestasies. Soos ek sê, ons is ook besig om met hulle te begin praat oor 'oorsese' afstandsonderrig.

Van ACE het ek ook baie goeie getuienis al gehoor, ken mense wat dit self deurloop het en ander wie se kinders huidiglik daarop is. Self, geen verdere ondervinding nie. Dit is wel volledig in Engels, so die keuse is maar by die ouer uiteindelik. Persoonlik voel ek dat ek grootgeword het in die ou SWA met Engels tweede taal en vandag is ek nie vreeslik sleg met Engels nie, alhoewel nie so goed soos my man wat in die Kaap grootgeword het nie, maar ek kan myself heel goed handhaaf en mens kan mos jou lewe lank leer ! Ek glo ook daarin om my kinders in hul moedertaal die basiese dinge te leer, hulle gaan in elk geval geweldig baie met Engels te doen kry hier in SA sowel as in Oz. So hulle gaan gou leer. Ek wil nie hê hulle moet Afrikaans afleer nie, juis omdat daar dan juis so baie van ons Afrikaanssprekendes reeds in Oz is ! As die Grieke daar mag Grieks, die Franse Frans en die Engelse Engels praat, mag die Afrikaners mos Afrikaans praat in volle vryheid.

Sterkte met die besluit,

Alida

Link to comment
Share on other sites

Hi everybody,

I would like every body that is already in Australia to tell me if there are people that do homeschooling. Also is there any Australian regulations regarding homeschooling and if so, where can I read about this.

We are completedly afrikaans and my kids are 5 and 7 year old. I am thinking down the lines to homeschool them for a year untill they are on the same standard as their peers. I am looking into the Sonlight curriculem. Please advice if there is anybody else out there using this curriculem and what your findings was.

I have also red so much about the children in Aus schools and did not get a very nice feeling regarding the element in most schools. Im I wrong to protect them against this influence untill they are bigger and more secure to stand up for them self and not get under their influences.

I am just very scared that this whole immigration process is going to leave scars on my children.

Thank you all for your time.

Lindie

Hi, jy kan ook na die volgende webwerwe gaan kyk:

www.homeschooling.gomilpitas.com/regional/Australia.htm

www.homeschoolaustralia.beverleypaine.com/

http://www.leapingfromthebox.com/hs/elists/australia.html

http://www.naturalparenting.com.au/flex/ch...-do-i-begin.cfm

http://homeschoolcentral.com/support/countries/australia.htm

http://www.homeschool.co.uk/regional/regio...-australia.html

Hoop dit help !!

Link to comment
Share on other sites

Hi Lindie en Pieter.

Ons beste vriende het ons probeer oorreed om ons dogtertjie[Danielle] te home school soos hul 4 meisiekinders.Na ons met n gesukkel nie geweet het wat sal die regte besluit wees nie.Het ons met n vriendin van ons gepraat wat meer as 20 jaar in onderwys is. Na sy al die negatiewe en positiewe punte uitgewys het van albei kante af.

O ja nog een ding.Hoekom het ons dan nie daai problem met ons dogtertjie in haar skool hier in Oz nie?Dis nie al die skole en kinders wat so is nie.Jul kan nie jul kinders vir altyd teen die buite wereld beskerm nie.Kinders moet juis bloot gestel word aan als daar buite anders gaan hul eendag n skok van hul lewe kry daar in die buite wereld :blush:

Nee wat ons weet dis die beste en regte besluit om haar by Kingsway Christian Collage te gesit het en haar net daar te hou.Baie bly ons het by ons eerste besluit gebly.Ek het die Chrisian Home School infermasie as jul belangstel om dit te lees.Kyk elkeen gaan sy eie opinie he.

O ja amper vergeet ek.Lindie sjoe kyk na Poena en jul weet als van haar en soos my ouers al met jul ook gesels het oor haar en ons.Mens voel sleg as mens hoor dat jul bang is jul kiddies kan dalk 'scars' kry deur die hele proses.Soos ons al met jul gedeel het was Danielle nog nooit so gelukig in haar hele lewe soos in Oz nie.Sy is n ander mensie van ons hier is.Al ons ouers gaan daar deur en is daar deur en kan regtig net goed praat van hoe hul kiddies aan die ander kant uitgekom het.Hou op stres NIG!!

Ek voel dis n persoonlike besluit tussen man en vrou wat niemand vir jul kan neem of maak nie.

Groete uit die pragtige Oz :blush: en hoop jul maak die regte besluit.

Urs.

Edited by Ursie
Link to comment
Share on other sites

I have also red so much about the children in Aus schools and did not get a very nice feeling regarding the element in most schools. Im I wrong to protect them against this influence untill they are bigger and more secure to stand up for them self and not get under their influences.

I am just very scared that this whole immigration process is going to leave scars on my children.

Lindie

Really, this is a bit much and over the top with regard not sending your kids to school because of bad elements. Lindie, your reading to much.

I dont think you do home schooling in Australia for your reasoning above - unless your using that as an excuse and really want to do the home schooling thing.

As for the immigration process, the way you feel about it, the feelings/emotions you give out will rub off onto your kids, (sounds like they are young) so you'll need to be strong yourself in order for them to lookup to mummy and be the same, and yeh, reassure and explain to them whats going on.

Be strong, Lindie, everything will be fine.

Link to comment
Share on other sites

Baie dankie aan almal vir julle deelname in hierdie toppic. Ek is besig om die websites na te gaan en uiteindelik die beste belsuit vir my kinders te maak. Ek verstaan dat die meerderheid mense nie saam stem met die homeschooling sisteem nie, maar op die einde van die dag ken elke ouer sy kind die beste en weet hoe hulle reageer op verskillende situasies.

Groete

Lindie

Link to comment
Share on other sites

Lindie .

Dis seker so maar ek is jammer ek is ook teen dit.Jou kinders moet 'sosiale s' aanleer en aan als blootgestel word.My sussie is n onderwysers en het baie ondervinding.So ek kan haar vat op wat sy vir my al van dit vertel het.

Ek weet dat home school baie goedkoper is en dat jul baie geld sal spaar.Ons het ook vriende wat dit deon met 3 kiddies en hul se hul doen dit om geld te spaar en dan ook oor ander redes.

Sterkte met die besluit!

Edited by Gummy Bear
Link to comment
Share on other sites

Laat weet as jy die information soek.My pel het als vir my gegee in n groot leer toe sy wou he ons moes die papier werk invul en dan n toet afle as ouers en dan vir hul terug stuur.

Ursula.

Edited by Ursie
Link to comment
Share on other sites

Guest Bronwyn

Hi Lindie

As jy nie omgee nie gaan ek maar in Engels skryf, my Afrikaans is nie goed genoeg om myself mooi uit te druk nie.

It sounds like you love and care for your children very much. It is totally your decision on whether you want to home school them or not, it is not really anyone else's business (although I personally think it is a mistake). I am just worried for the sake of your family, because if you isolate yourselves in the house, speaking only Afrikaans, how are your kids going to fit into Australia? They are going to take their attitude from you and you are going to have to be very strong for them. We all want to protect our children from bad elements, and keep them safe and happy. I know you said you want to ease them into the English by homeschooling them for the first year. I just wanted to say that in Australian Primary schools they have ESL classes (English Second Language). They get intensive help with their English. I know Lourens's kids do ESL and the school even allowed the older sister and little brother to stay in the same class for the first year, because the little boy who is only 6, couldn't speak a word of English. He needed his sister to translate for him. He is doing well after (half?) a year in an Australian school. He still battles to express himself, but he is getting much better. They even bought him a puppy and told him the puppy is English, to encorage him to try and speak to it in English.

If I were you, I would try and expose them to English now, it will make their lives a lot easier in the future. Unfortunately if you want to move to Australia, that is going to be one of the difficult points for your family to deal with. I wish you all the best, you will make the right decisions because you love your children.

Sometimes it is heartbreaking to think of what we have to put our children through. But remember you are doing it for them, for their futures, and to keep them safe and give them better opportunities. :rolleyes:

Out of interest, I looked up the Australian values statement that they ask you to sign when you do your citizenship (I though it said something about English). Here it is:-

Australian Values Statement

You must sign this statement if you are aged 18 years or over.

I confirm that I have read, or had explained to me, information provided by the Australian Government on Australian society and values.

I understand:

Australian society values respect for the freedom and dignity of the individual, freedom of religion, commitment to the rule of law, Parliamentary democracy, equality of men and women and a spirit of egalitarianism that embraces mutual respect, tolerance, fair play and compassion for those in need and pursuit of the public good

Australian society values equality of opportunity for individuals, regardless of their race, religion or ethnic background

the English language, as the national language, is an important unifying element of Australian society.

I undertake to respect these values of Australian society during my stay in Australia and to obey the laws of Australia.

I understand that, if I should seek to become an Australian citizen:

Australian citizenship is a shared identity, a common bond which unites all Australians while respecting their diversity

Australian citizenship involves reciprocal rights and responsibilities. The responsibilities of Australian Citizenship include obeying Australian laws, including those relating to voting at elections and serving on a jury.

If I meet the legal qualifications for becoming an Australian citizen and my application is approved I understand that I would have to pledge my loyalty to Australia and its people.

Signature of Applicant

See:

Australian Values Statement

Edited by Bronwyn
Link to comment
Share on other sites

Ek gaan eers oor 2 maande Aus toe, maar dalk kan ek help.

My kinders is ge-homeschool. Hulle was in 'n gewone skool en vanaf Junie bd huis. (Ek is bietjie pro-homeschool en pro-gewone skool!) Daar is maar pro's en cons.

Ons gebruik die Breinlyn/Brainline sisteem en kry ongelooflike diens en ondersteuning, en jy kan dit enige plek in die wereld gebruik, en dit is Cambridge geakrediteer. Kyk gerus op hulle website www.brainline.co.za.

My kinders is eintlik beter sosiaal angepas vandat hulle by die huis is. Hulle selfvertroue het verander van amper zero (daar was probleme by hulle skool wat die oorsaak was hiervan, ek gaan nie uitbrei nie) na gesond en selfstandig. En almal het gese hulle gaan nie normaal sosiaal kan verkeer nie.... nonsens!

Maar, mens moet net regtig baie moeite doen om te sorg dat hulle in aanraking kom met ander kiddies. Daar is baie buitemuurse sport, kerke ens waar hulle maatjies kan ontmoet. Dit is net 'n baie groot commitment vir 'n ouer, maar 'n ongelooflike geleendheid om jou kinders op te bou volgens julle waardes, en te sorg vir 'n hegte gesinsband.

Hulle gaan terug skool toe in Aus en hulle is baie positief daaroor! Ons gaan in 'n plattelandse dorpie bly,so daarvoor is ek baie dankbaar, en ek gaan moet werk, so ons het nie nou 'n keuse nie. Maar as ek 'n kans kry sal ek dit definitef weer doen.

Sterkte!

Link to comment
Share on other sites

Pieter en Lindie

Net soos immigrasie kry homeschooling ook maar kritiek. Ek ken baie homeschool kids en hul is ordentlike goed opgevoede kinders. Daar is geen groepsdruk en hul leer om oor die weg te kom met hul eie boeties en sussies.

Maar vir jul as ouers is dit baie harde werk. Ek het nie kans gesien daarvoor nie, dalk net nie geduldig nie. Dis waarom ek vir die ACE stelsel gegaan het. Oorweeg asb 'n Engelse stelsel dit gaan die kids net soveel meer selfvertroue gee in Oz. Myne praat by die skool Engels, speel in Engels maar praat met ons Afrikaans.

Sterkte met die besluit.

Link to comment
Share on other sites

Oor die oorskakeling van Afr tot Eng:

Ons 2 kinders was in 'n afrikaanse skool, en doen nou homeschool in Engels. Ek praat net engels met hulle. Hulle vorder goed, en met die homeschool het ons die geleentheid gehad om meer aandag te skenk aan taal, sodat hulle kon inhaal. Hulle was heelwat agter met die Engels, maar ons kon hulle help op hulle eie pas, en hulle is amper op standaard!

Link to comment
Share on other sites

SO HET ELKEEN SY EIE OPINIE.

Vir Party kinders werk dit en vir ander kinder DALK nie!

Ja dit is n voorreg om te home school maar ook sy nadele.Ons almal is baie lief vir ons kinders en wil NET die beste vir hulle he.Van party gevalle hoor jy die kinders se social s' het baie verbeter en hul selfbeeld.Ander hoor jy weer hul het hulself begin in hul doppe intrek en begin skaam raak.Wil nie meer sosial verkeer nie net met hul eie susie of boetie.Ag so kan n mens aangaan.

Soos ek gese het dis elkeen se eie besluit en keuse en is geregtig daarop om sy opinie te deel oor hoe n mens voel oor n ding!

Almal kan hul kant van n storie vertel en almal gaan dalk verskil.

So verskil dit van mens tot mens.Seker hul het nou baie verskillinde opinies gehoor om van te lees.

Wat meer kan n mens se!

Edited by Gummy Bear
Link to comment
Share on other sites

SO HET ELKEEN SY EIE OPINIE.

Vir Party kinders werk dit en vir ander kinder DALK nie!

Ja dit is n voorreg om te home school maar ook sy nadele.Ons almal is baie lief vir ons kinders en wil NET die beste vir hulle he.Van party gevalle hoor jy die kinders se social s' het baie verbeter en hul selfbeeld.Ander hoor jy weer hul het hulself begin in hul doppe intrek en begin skaam raak.Wil nie meer sosial verkeer nie net met hul eie susie of boetie.Ag so kan n mens aangaan.

Soos ek gese het dis elkeen se eie besluit en keuse en is geregtig daarop om sy opinie te deel oor hoe n mens voel oor n ding!

Almal kan hul kant van n storie vertel en almal gaan dalk verskil.

So verskil dit van mens tot mens.Seker hul het nou baie verskillinde opinies gehoor om van te lees.

Wat meer kan n mens se!

Hi Lindie

Ek sal nou ook graag my ou eiertjie wil le. Ek tuisskool en soos jy weet dink baie mense jy is van lotjie getik so moet jou nie daaraan steur nie, veral nie as hulle begin met die sosialisering kwessie nie. Die meeste mense het nog nooit n boek oor tuisskoling gelees nie en weet nie eers behoorlik wat die definisie van sosialisering is nie. So hoekom wil hulle n opinie lewer.

Tuisskool is wettig in Australie. Jy moet registreer en jy kan ook registreer by n skool en sekere klasse bywoon en die kurrikulum nagaan. Daar is n Hen netwerk wat n tydskrif uitgee kwartaalliks en hulle gee dan ook vir jou n lys van al die tuisskolers wat by hulle geregistreer is in Australie. Dit kos 40 dollar en is regtig die moeite werd. Ek was gister op n uitstappie saam met ander tuisskolers en hulle is my tipe mense. Ons besoek museums, parke en plekke soos die dieretuin en die kinders maak makliker maats dink ek omdat die groep kleiner is .

Ek doen nog Afrikaans en dan sal ek oorgaan na Engels toe. Ek dink dis belangrik dat my kinders hulle moedertaal behou en met familie in Afrikaans kan kommunikeer. My kinders is 4 en 6 jaar oud.

Die engelse troeteldier klink na n baie oulike idee !! Sorg net dat jy n plek huur waar jy troeteldiere mag aanhou. Ek is n Melbourne as julle dalk hiernatoe kom en jy kan my gerus pm.

Moegeploeg se vrou.

Link to comment
Share on other sites

Dankie moegeploeg -se -vrou. Ek wou ook so graag hierdie mense oor hul opinies aanspreek, maar omdat ek nie self tuisskool nie, wou ek nie betrokke raak nie. Arme Lindie het net meer inligting oor tuisskoling gevra en hier moet sy nou in die middel van 'n geveg staan.....oor iets wat elke ou se persoonlike besluit is.

Kan ek jou ook kontak as ek daar aankom.....eendag....wil myne ook tuisskool gee in Australie sover dit moontlik is.

Link to comment
Share on other sites

Hi Almal

Dankie vir al die opinies en menings. Soos hulle se, "Different Strokes for different Folkes" Dankie Moeggeploeg se vrou en Vlam vir julle positiewe menings, ek sal julle defnitief PM vir meer inligting. Ja, dit was nooit bedoel om 'n geveg te ontlont nie. Ek het my kinders leer kruip, loop, praat en vele meer en as ek die voorreg gegun word om hulle te "homeschool" en die verdere waardes van die lewe te leer, op 'n een-tot-een basis sal ek dit graag doen. Ek sal graag meer inligting van HEN wil kry. Is daar 'n site waarna ek kan kyk. Baie dankie nogmaals

Lindie

Link to comment
Share on other sites

Bly vir jou part girl :blush:

Almal is geregtig om hul opinies te lug nie net sommiges nie.Goed of sleg.Jy het gevra oor die onderwerp en almal het EERLIK geantwoord!

Ja so kan ons elkeen kies wat is reg en wat is verkeerd en die beste vir ons kinders ne?

Kan nog so baie praat uit ondervinding.Maar ons los dit daar :lol:

Edited by Gummy Bear
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hi Lindie,

Julle is dalk al in Austalia, maar hier is my persoonlike ondervinding.

Ons is al 'n rukkie ongelukkig met die skool stelsel in SA. My kind is ook nie so baie gelukking in die skool nie. Kan ook nie 'n privaat skool bekostig nie.

Met ons besluit om te Immigreer, het ons na Austalia Curriculum Homeschooling begin kyk.

Ek het die boeke van www.homeschooling.com.au gekry, en ek moet se, ek is baie tevrede. My dogtertjie is in Graad 1, en die boeke is so goed uitgele, dat as sy self kon lees, ek skaars nodig sou wees.

Ek en sy geniet die tydtjie vreeslik saam. En sy is baie gelukkiger nou as by die skool.

Op die oomblik is haar sosiale lewe nie so groot nie, maar dit is maar moeilik as jy wag vir visa om haar in te skryf vir enig van die goed waarvan sy hou.

Maar ons wil ook in Australia haar by die dinge betrokke maak waarvan sy hou.

Ook het ons die een minder stress, om haar dadelik in die regte skool te kry as ons daar aankom. Sy gaan net aan soos ons nou aangaan.

Ons het nie skool afgeskryf nie, en sal haar altyd dophou en evalueer. As sy wil aanhou homeschool, dan is dit reg met ons, maar as sy graag wil teruggaan skool toe, sal ons dit ook doen.

Dit is nie 'n besluit wat jy vir die res van jou lewe so moet hou nie. As dit nie vir julle uitwerk nie, kan hulle altyd weer skool toe gaan.

Jy kan my ook PM as jy nog vra het.

Groete

Maggel

Link to comment
Share on other sites

Hi Maggel, verstaan ek jou reg? Doen jy al 'n Aus kirikulum terwyl jy nog hier in SA is. (Dis 'n baie goeie idee!) Hoe het jy al die goed by jou gekry, ge-courier? Hoe stuur jy al die werksopdragte deur vir evaluering?

My dogter nou in standerd 8 doen al vir 'n jaar homeschooling en ek kan net positiewe kommentaar lewer!!! Elke kind het maar sy eie behoeftes. My ander twee kinders is nog in die laerskool en ek oorweeg nog of ek hulle ook gaan homeschool. Tot my drie kinders het ook maar elkeen hulle eie behoeftes en wat goed is vir my een kind is nie noodwendig goed vir my ander kinders nie.

Groete

Liggie

Link to comment
Share on other sites

Hi Liggie,

Ja , ek het ook gedink dit kan net my dogter help om al hulle curiculum te doen. Ek het dit laat oorpos, en die pos het dieselfde uitgewerk as die boeke, maar dit was nog steeds nie so duur nie. Ek is nie seker oor die evaluering nie, aangesien my dogtertjie nou eers in graad 1 is, en ons nog self die evaluering doen. Sy moet basiese goed onder die knie kry voordat jy kan aangaan na die volgende boekie.

Ek het die website geplaas waar ek my boeke gekry het in my vorige post. Hulle is vreeslik vriendelik en laat weet jou dadelik 'n antwoord as jy hulle e-pos. Vra hulle gerus oor die evaluering , al gebruik jy nie hulle vir jou homeschooling nie.

Vra maar gerus as jy nog wil weet.

Groete

Maggel

Link to comment
Share on other sites

Sterkte girls, en glo my, dis die beste wat jy vir jou kids kan doen. My kids is 5 jaar gehomeschool, en toe ons oorkom het ek hul in die skool gesit om in die kultuur in te kom en vriende te maak. Ek sal dalk weer homeschool later as die tyd reg is.

Al die onderwysers het met lof oor my kids gepraat en gese hoe vol selfvertroue hulle is, en dat hulle baie vinnig inskakel met die ander kinders. Van dag een af is hulle maats en hulle het baie boldness om te lei in die groep, omdat hulle tydens homeschooling met ALLE ouderdom kinders kan oor die weg kom en ook relate met volwassenes.

Julle sal definitief nie spyt wees nie, as jy kans sien vir homeschooling, dan is daar niks meer bevredigend op aarde nie!

Link to comment
Share on other sites

Hi Julle almal,

Ek is baie bly om te sien dat daar meer positiewe menings oor die homeschooling is. Intussen het ek na baie opsies gekyk en op die ou einde die love2learn kurrikulum bestel. My kinders is 5 en 7 jaar en dit is 'n fantastiese stelsel.

Ek is nooit spyt oor my besluit nie en weet dat my kinders baie by die homeschooling gaan baat. Ek dink dit is 'n beweging wat nou baie sterk pos vat en n mens hoor oral van mense wat hul kinders uit die skool haal. Maar op die ou einde is elkeen verantwoordelik vir sy eie kinders en moet jy self besluit wat vir jou en jou kinders die regte ding is om te doen, en vir ons was dit die beste besluit. Ek hoop dat wanneer ons in Adalaide is daar wel n homeschool vereninging of iets in die lyn is waaraan n mens kan behoort sodat n mens wel met ander kinders ook aktiwitiete saam kan doen.

God Bless

Lindie

Link to comment
Share on other sites

Hi ,

Dit is vir my ook wonderlik om soveel positiewe mense te sien.

En Lindie, as daar nog nie so 'n beweging in Adalaide is nie, begin een. Google homeschooling in Australia, en jy sal sien hoeveel websites daar is, baie van hulle het reeds aktiwiteite vir homeschool kinders, en hulle klink almal so gaaf, ek is seker hulle sal nie omgee as jy by hulle aansluit nie.

Ons wil na Brisbane gaan, maar ons kan dalk iets doen soos skype opstel vir die SA-homeschool-kinders. En sommer ander SA-kindertjies wat ook verlang na maatjies wat hulle agtergrond het. Ek is so verslaaf aan die forum, as die kinders met skype kan gesels, wonder ek net of hulle nie dit ook vreeslik sal geniet nie?

Groete en geniet die Homeschooling.

Maggel

Link to comment
Share on other sites

Pieter en Lindie

Net soos immigrasie kry homeschooling ook maar kritiek. Ek ken baie homeschool kids en hul is ordentlike goed opgevoede kinders. Daar is geen groepsdruk en hul leer om oor die weg te kom met hul eie boeties en sussies.

Maar vir jul as ouers is dit baie harde werk. Ek het nie kans gesien daarvoor nie, dalk net nie geduldig nie. Dis waarom ek vir die ACE stelsel gegaan het. Oorweeg asb 'n Engelse stelsel dit gaan die kids net soveel meer selfvertroue gee in Oz. Myne praat by die skool Engels, speel in Engels maar praat met ons Afrikaans.

Sterkte met die besluit.

Ek weet ek is nie in OZ nie, maar in USA, maar ek sal graag ook "n eier wil le" Ek het nou nie ondervinding met OZ skole nie, net Universiteite in OZ, maar hier in USA het ek jare gelede besluit publieke skole is OUT vir my.(te veel geweld, drugs, verkeerde vriende, ens) Ek het begin navorsing doen, en moes besluit tussen Homeschool en Privaat Skool. (privaat skole hier is meestal Christian skole, en kinders moet ook uniforms dra, netjiese voorkoms, en streng maatreels volg)

Homeschool sou goed wees, maar ek was so bang dat as ek later wil oorskakel dit probleme sal gee, en dat dit tog belangrik is vir kinders om met ander kinders te wees.(veral in die teenage jare) Dan het ek op privaat skool besluit, en tot vandag toe die beste besluit wat ek kon neem. Dit is vrek duur, maar die moeite werd.

Verder, ek dink dit is baie baie harde werk om jou kinders self te leer,,ek ken ten minste 15 families wat die taak aangepak het, en hulle is so gestressed, jammer, maar dit is wat ek opgemerk het. Nou ja, as hulle nog in Laer Skool is, is dit ok, maar hoe de duiwel kry mens n teenager uit die bed in die oggende. As hulle nie n vaste roetine het nie, hoe dan? Ek sien hulle in die winkels in die dag, doen inkopies saam ma, waar is die "schedule"? of is ander ma's maar net meer georganiseerd soos ek? Wel, dit is maar wat ek wonder oor homeschool, dit sal nooit vir my werk in die teenage jare nie, dit is verseker. My teenager gebruik n vaste schedule, en n STRENG principal (ha, ha) Verder, my seun is nou in 8th grade, doen advanced Math, Chemistry en Physics, en so aan. Dit is NOU al amper bowe my vuurmaakplek, hoe vind mens hulp later as hulle so bietjie struggle met die Calculus en ander moeilike vakke? Sal mens dan moet rondhardloop vir n Private Tutor?? Wel, dit is wat ek sien doen die Homeschoolers hier, en ek dink dit is wat hulle so oor stress, hulle kla en kla oor die pryse van tutors en dat hulle tot $50 per uur betaal, en ek het gehoor dit is lekker duur in Australia ook. So, ek dink n wyse besluit sal wees om ook te dink aan die later jare op skool, sal homeschool dan nog die keuse wees?? en as hulle al die jare net tuis was met Ma en Pa, hoe gemaak as hulle Universiteit toe moet gaan? Sal dit nie moeilik wees vir hulle om aan te pas nie? Dit is maar net my opinie, seker baie sal nie saamstem nie, maar eendag moet die kinders uit in die wereld in, ons kan hulle nie altyd by ons hou nie.

Verskoon my taal mengery. :whome: Ek sal beslis meer moet oefen weer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...