When your onshore visa is approved

Dedrei

When you finally get the letter to say that you have the visa and you need to go overseas to get it stamped.

Is it the cheapest to go to NZ to get it done, when we are in QLD?

How much time do they give you to do this? Cause you probably need to inform you employer about it and will be off work for a day or two - I hope!

Is the process of getting your passport stamped quite quick? Say we do it over a weekend, fly to Auckland on the Thursday, get visa the Friday and fly back the Sunday.

Hi Dedrei,

I'm not sure what you mean? If you have SA passports, you get the visa stamped in your passport at the local SA office (not sure where it is in CT, but it's in Rosebank in JHB). You take them your passport and they send it off on your behalf and you get it back within about 5-7 days.

Alternatively, if you are on a EU passport, then you can fly here without the visa in your passport (just carry a printed copy of the one that is emailed to you) and then get it stamped in your passport within a few weeks of arriving (can't rememeber the time limit on this...)

I think you need to re-read your docs and check out anything that seems odd with whoever is handling your visas. Drop me an email or a PM if you want me to dig further over here, OK?

Cheers

Ajay

Ok what I didn't say was - That we will coming through on 457 and will then apply for PR 136 onshore (like Riekie is doing now), when the time comes and we need to get visa in passport do we need to go overseas to get the visa stamped for PR visa, cause you can't be in oz at the time of visa grant or something like that I remeber.

Aaahh - that changes things:-) I thought you guys were coming here on a 457! I don't know the answer to that one, I'm afraid. I'll ask my guys on this side and let you know if I come up with something.

Cheers, Ajay

Ok now I totally screwed up the question, I need to remember to use punctuation, etc. I have edited my post so it makes more sense.

Hi Dedrei

Ons gaan ook op n 457 en dan aaply ons aggent vir n 136 visa,sy se sodra die 136 approved is moet ons Aus verlaat vir 10 dae,miskien NZ toe gaan want die vliegtuig kaartjies is nie so duur nie,maar dis ook my punt,nou moet ek 10dae af vat by die werk,maar ek glo hulle sal verstaan.Jammer as ek nou net inge-chip het op julle gesprek

Hoe lank moet mens daar wees op n 457 voor jy kan aansoek doen vir die 136(PR)

Willem

Thanks Willem, gedink dis so iets gewees.

Mens kan dadelik aansoek doen vir PR as sy aanland, solank jy net kwalifiseer. Ok so ons het 'n maatjie. Moet julle ook TRA doen? My man is motor mechanic so ons moet nog daar hele storie ook nog doen as ons daar kom. Besig om nou solank al die papierwerk vir dit bymekaar te kry sodat ons nie sukkel in oz om die goed uit SA te kry nie.

Ja,ek het verlede jaar aansoek gedoen vir TRA maar wag nog vir dit,maar intussen het ek werk gekry.Nou wag ons net vir die ref nommer van immi Aus af sodat ons dit vir ons agent kan gee.Dan se sy sal sy aansoek doen vir die visas en sal die TRA ook vinniger gaan.As ons daar is sal hulle vir ons aansoek doen vir die 136(PR).

Willem

Het jou man al Ref gekry van sy vorrige werkgewers,dit is wat lank gevat het met my aansoek TRA toe

Dis waarmee ons hoeka nou besig is en om al sy vakleerlingskap goed bymekaar te kry. Hy tel hoeka van die goed op vanoggend by van die mense en dan moet ons netnou gaan vir medicals. Wanneer gaan julle vir medicals? Is julle 457 visa app al in, watter datum is julle s'n in?

Vir die TRA het jy nie medicals nodig nie,jy het ref nodig van jou werk,my vakleerlingskap se kontrak het ek ingesit,al my cert laat engels translate(R100 n certificate),Passpoort foto ens,maar dit word mooi verduidelik op die forms wat jy nodig het,regtig baie maklik,jy sien ons sou eers direk aansoek gedoen het vir die 136 sodra ons die TRA gekry het,maar nou dat ek die werk gekry het gooi dit alles nou deermekaar,so ek weet nie mooi wat volgende moet gebeur nie,al wat ek weet is ons wag nou vir daai ref nommer en dan doen hulle aansoek vir die visas.Maar ek sal bietjie by my agent uitvind hoe dit werk en dan sal ek jou laat weet.

Willem