Aussie doctors

Polyanna

I don't know if anyone else has experienced this:

I took my 7 year old son to see the GP today for something minor. I was surprised to hear the GP ask my son (and not me) what the problem was (my experience in SA is that the mom explains to the doctor what the matter is). It was strange for me not to answer for my son.

Anyone else noticed this? Is it an Aussie thing?

Yep. Took hubby into emergency at the hospital for back ache and as per usual I would ramble off the symptoms and answer the questions, you see the thing is that before the desition is made to go to a medical practioner I would have heard all the complaints numerous times. THe Dr told me to keep quiet and that my husband should tell her. He, hubby kept on asking me as if it was me that had the bad back ache!! And didn't mention key things!! But so it works here!!

Edited by Nilo

Interesting!!!!!!

Can't say it's new to us; when my daughter got to the age where she could understand and articulate herself, our GP in SA asked her.

Of course I was there to verify things.

It is quite normal here for the Doctors to ask the child, the child is the patient not the mother/father /aunty/uncle etc etc. or so they feel :thumbdown:

• 2 weeks later...

Ek is baie bly dat ek my seuntjie van kleins af geleer het om self vir die dr te vertel wat fout is. Hy is nie bang vir bloedtrek nie, hy is nie bang vir stetoskoop of die liggies nie. Hy weet hoe om asem te haal as hulle hom vra.

Ek het dit bloot gedoen om hom te leer om selfstandig te wees, sodat indien hy dalk 'eendag' in 'n ongeluk of iets soortgelyks is en ek kan daar wees nie, dan kan hy vir homself opstaan.

Die suster wat bloed moes trek vir ons PR, kon nie glo dat hy so stil sit vir die naald nie, hy is maar net 5 jaar oud.

Dis goed vir hulle selfbeeld want op die einde van die dag, dit is hy/sy wat siek voel en net hulle weet waar dit regtig seer is.

Dit kan dalk 'n ding afgee as die dokter engels is en die kind kan nog nie hulleself in engels uit druk nie. Gelukkig het ons 'n afrikaanse dr na wie toe ons gaan.

Hy het so soet gesit vir sy inentings, 3 op 'n slag.

Ek moet tog iets vertel, hy moes na 'n Uroloog toe gaan in RSA want hy het 'n liesbreuk aan die een kant gehad. Hy was baie bekommerd dat hierdie dr dalkies net sy slurpie gaan afsny. Hy vertel ewe kordaat vir die ontvangsdame dat sy net moet seker maak dat dr nie sy slurpie afsny want dan is hy 'n dogtertjie en hy wil 'n seuntjie bly.

Die dr het sommer uit sy kantoor van agter gekom om te kom kyk wie so bekommerd is. Na die ondersoek, seker net vir sy eie versekering, het die snip die dr gevra of ons GP asb kan by wees, sodat sy kan kyk dat die dr die regte snye maak. Ons het ons byna vrek gelag, die dr reken toe dat die mannetjie my nog baie pret gaan gee en my sal jonk hou. Wel, die mannetjie is baie besig maar baie glad met die bek ook.

Carelene

Edited by da_feemail