Enige iemand van Brits????

JayJay

Ek het gehoor van baie gesinne wat van Brits af kom hier in Noord Wes.

Enige iemand op die forum?

Groetnis

JJ

Hi JJ

We are from Hartbeespoort lived in Zilkaats nek for 35 years!We moved to PE in Sept 2006.

Still miss the bush and the quiet.Know of a lot of families from Brits Hpt area who went to Aus not sure where they are though.We will be going to Perth next year.Where are you from?Did you go to school in Brits or Hpt?

Hi JJ and Cara,

We are not from Brits or area, but we have family in De Wildt. According to them there is a lot of people out of that area in Australia, and also a butcher from that area that opened a butchery in Brisbane and is doing good with the business. Will get the name from them - it just shows you how small the world is..

All the best

A&A

Hi julle, hier's al heelwat oud Britsies op die Sunshine Coast (myself ingesluit) - ook in Brisbane en Gold Coast se kant. Hoor gereeld van nog mense van die area wat oorkom. Is rerig 'n baie klein wereld!

Groetnis

Hallo Almal,

Ja, die internet maak die wereld klein.

Ek het so baie name gehad - Johnny, Van, Garing (toe ek nog maer was - nou is ek 'n tou) en Johan (van Zyl). Ek is in Brits gebore, later in die Bosveld gevestig en was in die destydse Landbouskool. Vroulief, Mariana (Grobler) het ook skool gegaan op Brits.

Al my familie bly nog steeds daar, my pa was Gert en my broer Dirk.

Ons gaan vestig in die area net noord van Newcastle. Miskien ken ek nog 'n klomp van julle!

Ons gaan verseker ook die Bosveld mis - maar daar's ander dinge wat ons nie gaan mis nie!!

Groetnis

JJ