Braai - Brisbane???

Madelein

Hello Brisbaners

Ek is nou al vir 2 maande hier en geniet die warm weer verskriklik, maar ek het toe gedink dit sal nogal lekker wees as almal bymekaar kom vir 'n lekker braai. Sal lekker wees om die forumiete te ontmoet en lekker te kan chat. Sal ons besluit op 'n datum/tyd/plek voor Desember, is maar bietjie skrikkerig vir die warm weer wat oppad is (Canberra het my laat vries en die akklimatisering vat bietjie lank).

Groetnis

Madelein

PS: ek sal spesiaal boerewors maak vir die geleentheid.

That sounds like a good plan! I'm not in Brisbane, but we do come up to the city from time to time to visit friends so maybe we would be able to arrange something for that weekend. I think there are quite a few people on the forum in Brisbane itself so I'm sure there will be plenty of people interested. I'm glad you're enjoying it in QLD. The weather has been quite hot so it doesn't really get much worse than it is now, maybe just a bit more humid. It's not as bad as all that once you are used to it. You will certainly enjoy the winters here better. :thumbdown: Are you on the north or south side of the river?

Hallo almal in Brissie,

Ok, ek dink die 25 November is 'n ok datum. (dis my birthday, natuurlik sal ek dink dis 'n lekker dag! LOL)

So kom ons maak dit Sondag 25 November 07. Picnic hier aan die Noorde. Het 'n paar plekke in gedagte, sal gaan kyk en julle laat weet.

Een is in Shorncliff langs die water met speel plek vir die kinders, maar geen swembad nie! Nog ene Nudgee beach, selfde as Shorncliff. Dit is stillerige parke so ons sal kan oor vat! Ook net van die Gateway snelweg af, so ideaal vir almal.

Wat dink julle?

Laat my weet sodat ek kan organize.

Lovies

N

Ok, ek dink die 25 November is 'n ok datum. (dis my birthday, natuurlik sal ek dink dis 'n lekker dag! LOL)

Well then, we will be there with bells on to share your special day with you Nilo!! Definitely up for it, anywhere with a nice big shady area will do brilliantly! 25th is perfect for us.

Clare

Guest fishermanswife
Well then, we will be there with bells on to share your special day with you Nilo!! Definitely up for it, anywhere with a nice big shady area will do brilliantly! 25th is perfect for us.

Clare

I couldn't agree more..... see you then.

Hi Nilo en Almal

Dis brilliant! Se net of ons kampstoele, tafel ens moet saambring. Nilo, jy moet maar besluit waar die beste sal wees, ons sal inval. Kan nie wag nie...

Groetnis

Madelein

Hi ya all

Went and had a look at Nudgee Beach again this weekend and I am sure it will do us fine. (Will do a map closer to the time)

There's a lovely big "lapa" with 4 tables and the benches and a double bbq right next to it. The play area for the kiddies are a few steps away, lots of parking and lots of place for us to take over!!

So, to all of you Brisbanites and Gold/Sunshine Coast forumites..... PLEASE JOIN US!!!!!

We'll be there from 9 o'clock Sunday morning 25 November. So it'll be brunch more than lunch. However nobody's gonna chase us away, so we can stay the whole day.

It will be bring your own, what ever you wanna, BBQ, picnic, Sausage Sizzle etc. You might also want to bring a camping chair or two.

C ya there!!

Voorlopig is ons in en dalk nog 'n paar mense wat nog moet sê of hulle saam gaan kom.

Sal laat weet nader aan die tyd.

Carelene

Ja jong, julle kon net nie vir ons wag nie, nê?

Lyk of ons die 26ste November gaan vlieg Brissie toe, so ons gaan julle net net mis.

Volgende keer sal ons maar probeer om julle te join.

Geniet dit!

Groete

Johan

Hi Guys

We're still on for Sunday, can't wait!!!

PM me if you need details, but as discussed Nudgee beach Sunday 25 Nov 07!!!

Lovies

Nilo

NS: Sorrie Skaz, sal maar weer ene hou, okay!!