Koeksisters!!!!!!!!

Rindie

Hi, Enigeiemand wat weet.

Ek wil weet hoe maak 'n mens koeksisters in Aus wat werk? Ek het al alles probeer en ek kom net nie reg nie. Het al verskeie resepte gebruik. Weet nie of dit my bestandele is, of my resep(te) ek het al alles probeer. Dit kom net nie reg uit nie.

En ons is gek oor die goed. As iemand kan help sal ons so bly wees.

Groete

Arinda

Arinda,

Ek het agtergekom dat van die Aussie meel 'swaarder' per koppie weeg as Sa koekmeel. So van toe af het ek die al die mates gelos en net geweeg. Ek gebruik die SA gewig per koppie. Dit is

bruismeel 250ml = 140g

koekmeel (gesif) 250ml = 140g

(ongesif) 250ml = 120g

Dalk is dit waar jou probleem lê.

Sw

I live in Duncraig, and am a lousy cook. I will pay someone to make me a batch of koeksusters... If anyone is willing to, please send me a PM.

Hi DD

TMB (Mel & Thomas) on the forum make the BEST Koeksisters!!!

I am an awful cook (shouldn't be allowed to prepare food :ilikeit: ) so I would never attempt to make them. They make them every time we have a Saffer get-together and they get better every time :)

Maybe I can convince them to make a batch for me :ilikeit:

Edited by The Parsons Family

Hi Arinda,

Hi, Enigeiemand wat weet.

Ek wil weet hoe maak 'n mens koeksisters in Aus wat werk? Ek het al alles probeer en ek kom net nie reg nie. Het al verskeie resepte gebruik. Weet nie of dit my bestandele is, of my resep(te) ek het al alles probeer. Dit kom net nie reg uit nie.

En ons is gek oor die goed. As iemand kan help sal ons so bly wees.

Groete

Arinda

Jy sal 'n biedjie meer spesifiek moet wees oor wat jy bedoel met 'kom nie reg nie...'

Is jou deeg okay? Rekbaar, klam genoeg... rys dit...

Is jou stroop koud genoeg? Sit dit in die vrieskas vir so halfuur voor jy begin bak!

Ek is nie 'n bakker van enige soort nie, maar ek maak heerlike koeksuster, al sê ek so myself!

PM my indien ek my respek met jou kan deel...

D :whome:

Hi