Ons kry koud in Adelaide!

jaxmvr

Ons het uiteindelik gearriveer. Ons het die 7de geland en Marius van die Forum het ons op die lughawe kom haal. Ons het ‘n kar, ‘n bankrekening, ‘n huurhuis, selfoon, huisfoon en skole vir die kinders. Ons sou dit nie kon doen sonder Karl en Vanessa nie. Hulle het ons regtig bygestaan met hulp, raad en baie koffie en tee.

Jaco sien die ambulansdienste die 26ste en ons meubels behoort volgende week te arriveer. Hopelik is ons broadband die einde van die week uitgesort. Intussen gebruik ons Karl hulle se internet of by die Biblioteek.

Die aanpassing is nie te erg nie. Xander is mal oor sy skool en Marko sukkel so bietjie, maar dit sal ook beter gaan.

Nou is dit vir die lisensies oordoen!

Ons hou julle op hoogte

Jaco en Adri

Hey julle! Welkom in Adelaide! :) Julle het op my hubbie se verjaardag hier aangeland, so dit kan net 'n goeie teken wees! :) Waar het julle toe gesettle? Dit klink asof julle nie op julle laat wag nie! Mooiso!

Hi,

Nee julle klink vir my ook heel "ge-organise" :) Ek haal my hoed af vir julle.

Ek hoop jou seuntjie wat dit bietjie moeiliker vind pas sommer gou aan.

Baie baie sterkte met julle lisensies, ek moet bieg...ek is vreeslik bang om my lisensie oor te doen, ek het 10 jaar laas parallel parkeer :) Ek is seker dit sal goed gaan.

Groete

Michelle

Sounds like you're settling in pretty well, getting all the formalities sorted out one day after another.

Lourens has only just had his family arrive from CT. They're a family with four kids, so get in touch as I'm sure you'll be able to share some good times and not so good times together.

They dwell in Newton, I believe, not too far from Marius.

. . . . . and the driving tests aren't all that bad. If my youngest daughter can pass, anyone can!

Glad that yu are here.

Yeah it is quite chilly here in Adelaide especially at night and early mornings. Like Bon daid on another thread it is remarkably colder this year. Some days there are no rain, yet th etemperature does not climb above 18 or so.

But then, Adelaide beats Alberton or Bloemfontein any day of the week! Those places were iceboxes in winter - Brrrrrr!

Cheers,

Dax

Thank's for all your responses.

The strangest thing here is that the small children only have kindergarten 4 days a week for 3 hours per day. The teacher nearly had a heart attack when I told her that we are used to 5 days a week from 8 to 1 and then afternoon play. I still need to get used to that.

Bad experiences: I bought Marmite and it tasted like molasses straight from earth! Yuk. Then Vanessa told me to rather buy Promite. I did and it tasted a lot better. Otherwise everything is going ok. Our broadband is sorted :thumbdown: and Jaco is busy with his theory test for the car lisence as we speak. I've told him that he must go first so that he can tell me what to expect. I will keep you posted. I'm also afraid of the parallel parking as I am short and always park too far from the pavement. I thought of asking the instructor if I can use a pillow to sit on. (Thought of getting a booster seat for myself <_< but I do not think they will find that amusing. <_< )

Our ship is a week late :thumbdown: but our furniture will get here eventually. The positive thing is that there are not much cleaning to do :ilikeit: with us camping out for a while.

We are going to the Afrikaans Service at the Dutch Reformed Church on Sunday. Maybe we will see some of you there?

You all must enjoy your weekend!

Adri

Hallo Adri en Jaco,

Julle moet nou nie skaars wees nie hoor, julle bly mos net om die draai, letterlik.Laas Sondag se kuier was te kort, ek moes mos lughawe toe :lol: Laat weet julle e-mail besonderhede. Kom oor vir 'n warm koffie ( of dalk ietsie sterker :) ) net wanneer julle wil hoor, ons moet nog meer gesels. Sterkte met die onderhoud, laat weet hoe dit gaan.

Weereens Welkom !

Oe Adri, ek sien nou eers jou post. Ons was ook vanaand by die kerk.... jammer ek het nie ge"click" wie julle was nie ... bietjie van 'n blonde "moment"...

Hallo Adri en Jaco,

Julle moet nou nie skaars wees nie hoor, julle bly mos net om die draai, letterlik.Laas Sondag se kuier was te kort, ek moes mos lughawe toe :o Laat weet julle e-mail besonderhede. Kom oor vir 'n warm koffie ( of dalk ietsie sterker :unsure: ) net wanneer julle wil hoor, ons moet nog meer gesels. Sterkte met die onderhoud, laat weet hoe dit gaan.

Weereens Welkom !

Sal definitief so maak. Die ete was heerlik en ons het lekker gekuier. Sodra ons meubels aankom is dit ons beurt om julle te nooi. Gaan bietjie dol op die oomblik. Slegte nuus gisternag 1-uur gekry. My swaer het 'n masiewe hartaanval gehad en is oorlede. Voel maar gorerig vandag.

Oe Adri, ek sien nou eers jou post. Ons was ook vanaand by die kerk.... jammer ek het nie ge"click" wie julle was nie ... bietjie van 'n blonde "moment"...

Ag nee, nou het ek jou gemis. Wou jou nogal graag ontmoet het. Seker letterlik in mekaar vasgekyk sonder om te weet. Ons moet maar reel vir 'n koffietjie of iets?

. Slegte nuus gisternag 1-uur gekry. My swaer het 'n masiewe hartaanval gehad en is oorlede. Voel maar gorerig vandag.

:( Aggenee, julle arme mense. Al ons simpatie, hoor. Ons sal aan julle dink in ons gebede. ;) Wat 'n vreeslike ding om te gebeur! My pa is oorlede 2 weke na ons gemigreer het, so ek ken die gevoel van magteloosheid wat oor 'n mens kom as so iets gebeur. Ek voel regtig seer vir julle part.

Ag nee, nou het ek jou gemis. Wou jou nogal graag ontmoet het. Seker letterlik in mekaar vasgekyk sonder om te weet. Ons moet maar reel vir 'n koffietjie of iets?

Ja, verseker het ons. :o

Sal so maak. Een van die dae is dit vakansie, dan sal ek 'n plan maak, want dan is ek bietjie by die huis. :unsure:

Mooibly julle, alle sterkte.

Edited by Annette

:( Aggenee, julle arme mense. Al ons simpatie, hoor. Ons sal aan julle dink in ons gebede. ;) Wat 'n vreeslike ding om te gebeur! My pa is oorlede 2 weke na ons gemigreer het, so ek ken die gevoel van magteloosheid wat oor 'n mens kom as so iets gebeur. Ek voel regtig seer vir julle part.

Ja, verseker het ons. :o

Sal so maak. Een van die dae is dit vakansie, dan sal ek 'n plan maak, want dan is ek bietjie by die huis. :unsure:

Mooibly julle, alle sterkte.

Dankie Annette, voel maar baie af. Kan nie glo so iets gebeur so kort na mens hier kom nie. Gelukkig is daar baie familie wat haar kan ondersteun.

Die koffietjie sal lekker wees.

Lekker aand verder

Sorry to read of the heart attack in your family.

Have you thought of getting a phone card to ring home and keep up with the latest?

Newsagents and Post Offices often have phone cards.

I know you can get phone cards for dialling South Africa in the Central Market in the heart of Adelaide.

You only need to hop on a regular home phone, dial an Adelaide number which is a local call and is untimed in Australia and then get thro to home.

Phone cards will let you talk for hours without having to take a second mortgage.

Sorry to read of the heart attack in your family.

Have you thought of getting a phone card to ring home and keep up with the latest?

Newsagents and Post Offices often have phone cards.

I know you can get phone cards for dialling South Africa in the Central Market in the heart of Adelaide.

You only need to hop on a regular home phone, dial an Adelaide number which is a local call and is untimed in Australia and then get thro to home.

Phone cards will let you talk for hours without having to take a second mortgage.

HI Bob

Thank's for the sympathy. I heard about the phone card and will certainly make sure I get one. For now we use skype and chat away.

Jaco went for his job interview at SA Ambulance and he need to either redo his whole qualification or look for other work. What a bummer!

Oh well, we will keep our heads high and look into other job opportunities.

Keep us in your prayers. With God on our side, we will certainly land a job sooner than later.

Haai Adri,

Jammer om te hoor van jou swaer.

Dis moeilik as 'n mens eers hier is en daar is dood in die familie, en soos dit som's gaan, 'n mens kan dit nie maak vir die begrafnis nie.

Julle is in ons gedagtes en gebede. Ek verstaan hoe dinge vir julle is, ons was 'n paar keer in dieselfde bootjie.

Groete en sterkte,

Dax & Familie

This is not how it's supposed to work out.

Are you all here on a permanent visa?

If you are, then you're alright. The Australian gov't will look after you and get you guys up and running again.

Haai Adri,

Jammer om te hoor van jou swaer.

Dis moeilik as 'n mens eers hier is en daar is dood in die familie, en soos dit som's gaan, 'n mens kan dit nie maak vir die begrafnis nie.

Julle is in ons gedagtes en gebede. Ek verstaan hoe dinge vir julle is, ons was 'n paar keer in dieselfde bootjie.

Groete en sterkte,

Dax & Familie

Dankie Dax & familie, ons waardeer die ondersteuning baie. Dit is maar moeilik, maar gelukkig is ek realisties en besef dat die lewe sy loop moet neem.

This is not how it's supposed to work out.

Are you all here on a permanent visa?

If you are, then you're alright. The Australian gov't will look after you and get you guys up and running again.

Luckily we are here on a permanent visa. We came over on my skills, but I thought it would be nice that if I can downscale a bit for the boys' sake. I will now actively look for a job and Jaco will then have to look in another area. He is interested in Cabinetmaking and Floor installations (hobby) so maybe we can look in that area.

We will be ok, eventually. Just need to stay positive and keep praying. God knows what He is doing and will not let us suffer. As you said, the Australian gov't is also there ;-)

Hallo Adri,

baie jammer om te hoor oor die slegte nuus.

Sterkte en ons dink aan julle! :thumbdown:

Groete,

Michele