skaz Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 Hello julle almal Ons Van der Walt's [vroulief, ekke en twee kiddies Jean-Marie 9 & Ernst 14] het ongeveer 'n jaar of so terug finaal besluit om die groot trek na Aus aan te pak.... Het al ons papiere bymekaar gemaak en al die toetse geskryf en het uiteindelik begin van Maart ons aplikasie per koerier gestuur. Ons het onder sub 136 aansoek gedoen [my ambag is elektrisiën]NOW WE WAIT!!! - soos ek aflei van al die ander gesprekke af.Hopelik kan ons hierdie tyd gebruik om ons kennis te deel met ander en meer inligting ontvang van julle wat klaar die pad geloop het.Sal ons beste probeer om die volgende koffie klub by te woon op die 6de Mei...Finally.......GO SHARKS....all the luck for tomorrow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 Hallo Daar Hoop dit gaan vinnig vir julle, ons begin nou eers die proses. My man is ook 'n elektriën, ons hoop om in Toowoomba te vestig as ons papiere eendag deur is. Sterkte vir die proses Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lmari Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 Hello BuhrmannWow nog iemand vir Toowoomba. Ons is al hier van '99 af en my man is ook 'n elektrisien. Hy werk nou wel nie in Toowoomba nie maar so 500 km op noorde toe in die steenkool myne. As julle enige inligting soek van Twmba, laat weet en ek kry vir julle.GroetnisL'mari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 Lmari Dankie vir jou briefie. Het vir jou 'n e-mail gestuurJy is die Liggie wat ek vandag nodig gehad het.Dankie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lmari Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 Lmari Dankie vir jou briefie. Het vir jou 'n e-mail gestuurJy is die Liggie wat ek vandag nodig gehad het.Dankie Dit is 'n plesier. Jy kan Hier kyk na fotos by die japanese tuine... ek sal bietjie fotos van die dorp neem en ook hier opsit OK..Japenese Tuine by Queensland UnversiteitL'mari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hettie Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 Dit is 'n plesier. Jy kan Hier kyk na fotos by die japanese tuine... ek sal bietjie fotos van die dorp neem en ook hier opsit OK..Japenese Tuine by Queensland UnversiteitL'mariHi Lmari,Ek is Johan (Skaz die elektrisien) se vroulief Hettie en het na jou foto's van die Japanese Tuine gaan kyk en dit lyk alles so idielies. Ons kan nie wag om die skuif te maak nie. GroeteHettie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lmari Posted April 15, 2007 Report Share Posted April 15, 2007 Johan en al die nuwesEk het van te vore die links op gesit, is maar oor die natuur en dinge in AU.http://www.saaustralia.org/index.php?showtopic=3614&hl=http://www.saaustralia.org/index.php?showtopic=3536&hl=http://www.saaustralia.org/index.php?showtopic=3529&hl=Laat weet as julle nie die bladsye kan oop maak nie.Geniet julle SondagGroeteL'mari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yvonne Posted April 15, 2007 Report Share Posted April 15, 2007 Check out www.austimeline.com to see how others are progressing with their applications. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts