Jump to content

Langes: Nuwe lede Martin & Chantelle


Langes

Recommended Posts

Hi, Ek en my vrou is ook besig om te imigreer. :huh: Ons gaan in april vir ons IELTS toetse en wag nog net om te hoor vir Medies en PCC. As ons so kyk, behoort ons so Julie te vlieg. Dit sou great wees as ons al more kon gaan. Ons bly in Bloem en Melbourne lyk na die voorloper met Perth kort op haar hakke. Ons gaan met 'n General skilled Migration Visa oor. Ons het gedink aan Brisbane, te warm. Sydney, te groot. Adeleide, te klein. Ons lees al lankal die topics op die forum en geniet dit baie. Ook 'n paar tips gekry, dankie. Sal maar nader aan vlieg tyd ernstige vrae begin vra. Thanks, B):P

Link to comment
Share on other sites

Baie welkom.

Bly om te hoor julle aansoek verloop so mooi en dat julle die forum nuttig vind.

Sterkte verder en hou ons op hoogte

Groete

Johan

Link to comment
Share on other sites

Hallo julle

Baie welkom by die forum!

Ag - toe ek sien julle is van Bloemfontein toe verlang ek sommer na my familie daar. :ilikeit:

Dit klink presies soos my en my man se situasie.

Ons wil ook Melbourne toe gaan. Het eers Brisbane sterk oorweeg maar die humiditeit en hitte gaan my ondergang wees.

Ons skryf nou die 31 Maart ons engelse toetse. Is bietjie gestres maar ek glo dit sal ok wees.

Het ook ons application gelodge en nou sit ons en wag...

Ons beplan om eers begin 2008 oor te gaan.

In elk geval - baie sterkte met al julle planne! Hoop alles werk goed uit.

Groete

Anine

Link to comment
Share on other sites

Welkom op die forum.

Sterkte met die Ingels en so aan. Hoop alles verloop vlot. Gelukkig gaan die tyd vinnig verby. Net party dae voel dit nie so nie.

Groete

Johan

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...