Driving Test in NSW

Otto

Just have to announce I just flunked my driving test, made on STUPID mistake! :)

Ag nee!!! :);):P Dit is genoeg om mens moedeloos te maak! :D

Ek het vir 2 bestuurslesse deur 'n bestuurskool gegaan en dit het my vreeslik baie gehelp - dit is verbasend hoeveel klein dingetjies anders is in die Aussie padrëels, en waarop hulle jou sommer net so "fail"! Toe ek vir my bestuurstoets gegaan het, het hulle vir my gesê as ek "fail" moet ek weer op L-plates gaan (dalk omdat my RSA lisensie die volgende dag sou verval!). Beteken dit nou jy is op L-plates of kry jy nog 'n kans? :P

L Plates!!!!!!!!!! :oops:

Maar ek kan darem weer oor 8 dae probeer, en dit was een stupid fout van my kant af!

Ek hou al my duime en tone vir jou vas!!!

Daar is darem gelukkig één ding wat SA met Australië gemeen het: Beide ry aan die linkerkant van die pad.

Stel julle die absolute konsternasie, vrees, verwarring en totale wilsinspanning voor toe ek die eerste keer die wiel in die VSA gevat het. :hug: Hier ry hulle toe mos aan die "verkeerde" kant van die pad... Genade, maar dit was 'n deurmekaar spulletjie! Alles is mooitjies omgekeer. En dan vat jy die kans om in die truspieëltjie te kyk... :hug:

Ek het darem my lisensie gekry - met die eerste probeerslag.

Sterkte Otto.

janneman, ek moes ook n paar jaar linkerkant ry...sukkel met die afr, a tip i learned...

when you climb into the car and want to drive off from the wrong side (i.e. from the cubby side), open the cubby and pretend you are looking for something...that way you don't look like a total idiot to people who may have seen this....

• 4 weeks later...

O ja, en ek het dit toe gekry.

Op die onderwerp, ek sal nooit vergeet toe ek die eerste keer in Taiwan moes bestuur het nie, waar ek nogal probleme gehad het:

1. Bestuur aan die verkeerde kant van die pad.

2. Almal verontagsaam verkeersreels

3. Die verskriklikste hoeveelheid verkeer wat ek nog ooit in my lewe gesien het.

4. Ek moes 'n scooter dryf, en dit vir die eerste keer in my lewe...

Geluk Otto! Nog 'n "tick" wat jy op jou lysie kan maak!! En so oorleef mens die aanpassing en kom mens se lewe darem weer tot normalitiet. Ek moet sê dit was 'n GROOT gewig van MY skouers af toe ek daai kaartjie in my hand het! (Die foto is 'n ander storie - ek was so geskok dat ek my lisensie gekry het - dit lyk of ek 'n tier sien!!)

Nog 'n tick van my lysie - dis nogal 'n akkurate manier om dit te beskryf, elke nuwe ding is net 'n tick van die onbekende na die bekende, en elke een laat jou meer tuis voel.

Een van my vriende hier het hulle eers laat sit en sy foto geneem, en eers toe hy sy liksens in die hand kry toe noem RTA vir hom so terloops dat hy wel sy liksens gekry het. Jy moet sien hoe lyk SY foto. Met myne wys ek net krom tanne, was so 'n verligitng dat ek nie ophou smile het nie. Die ding was nogal 'n kruis vir my, my werk het subtiele dreigemente gegee as ek dit nie die keer deurkom nie, want ek moet 'n kar vir die werk gebruik, en as ek nie lisensie sou kry nie, sou die departement my werksmotor verloor het, wat beteken dat ek een van my groot perks sou verloor het. Nogal 'n ongemaklike situasie.

• 1 year later...

Hi Guys,

I just bought a car, went ot the RTA today, and according to them I don't need a licence the test or anything unless I am a permanent resident. Until then I can just drive around with my SA licence. This seems correct cause i saw the woman face to face, but I see you went for your NSW licences?

Or are you PR's?

[Hi Vee

Did they let you buy the car with your SA license....I was getting worried as we are coming over shortly and will need to buy a car within the first few days. I have PR but my husband will still be on a temp res....I was hoping he could buy the car without having to worry about getting a NSW license first.

My brother has PR, and has not been able to buy a car as he has not done his NSW license!! He uses mostly public transport, but he is single with no kids!!

I would then guess, that I would have 3 months to get my NSW license as I will be the main driver...Is this correct??

Dear All

It works like this (correct me if I'm wrong):

This is in NSW:

You can drive with your SA license untill expiry date on the licence (temporary visa). Once you get your PR, you should do a knowledge test and drivers test. This should be done within 3 months after entering Australia with a PR visa.

You can buy a car on your SA license - if it is a cash/private sale. If you need Financing on a 457 visa, you should apply for an ID card with the RTA (They will give you some sort of an ID no - cost: $45) or just get your NSW license. The Bank might give you a loan for the period of the Temporary Residency: for ex - on a 2 year lease or up to 4 years. You have to get an Employer Contract, which should state the length of the contract & salary details with the Company. If you already applied for PR and are still on 457, you can also apply for financing - they would need a copy of the receipt with DIMIA and/or an Interim Medicare Card.

Best is to visit your nearest RTA when you get to NSW, as there might be changes to the rules & regulations.

Hope this helps.

Regards

Madelein