Jump to content

Charles: (nuwe bladsy)Charles,Elvi,Ruben


Charles

Recommended Posts

Hallo daar.

Ek en my vroutjie wou en kon en sou ook al oorgaan maar ons kon nou eers ons "Minds"opmaak nadat misdaat vir die hoeveelste maal ons nou in n immegrasie ry in "GE- BOOT" het.

Ons sit nou weer by die eerste trappie.En ongelukkig oor 30 so daar is 5 punte "GONE" en sal ons boude moet roer want Einde volgende jaar is ons 34 en" Banggg " nog 5 punte.

Ons wil op die Skilled een probeer gaan.My vrou is n akte prokereur en met ons seuntje se geboorte einde laasjaar het sy nou al amper vir n jaar nie gewerk nie en ons weet nie of dit nou onmoontlik gaan wees om

op haar kwlifikasie te probeer oorgaan nie.

Is dit beter om deur n agent te werk? In ons geval.

Ek is n boer en sakeman(vervoer besigheid) en wonder of iemand dalkies raad het.

Thanks !!! :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Beste Charles,

Baie welkom op die forum :thumbdown: ! Ek hoop al julle vrae sal hier beantwoord word.

My man is ook 'n prokureur en hy word DV toegelaat :ilikeit: as 'n "Solicitor" op 30 Maart 2007 in Sydney. Gaan kyk by Skill Assessment for Legal Professionals, The Conversion Process vir meer inligting.

Groete en sterkte met die proses ;) !

Bye, Pippa! X

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...