Getroud of nie

Chantelle

Hi julle almal

Hoop dit gaan goed met almal. Baie dankie vir n baie lekker forum, ek download gereeld baie dingetjies wat ons kan help met die proses om oz toe te gaan. :ilikeit:

Daar's net n paar dingetjies wat ek wil vra that came to mind.

Hoe werk dit as mens nie getroud is nie en jy gaan oor as n couple? Moet elkeen apart aansoek doen vir werke en so aan? Kan iemand my asb meer inlig oor die onderwerp? :(

Dan, ek het n foto op my eie profile gedownload, as ek by die members op my eie naam in gaan, wys dit, maar ek het gereply op iemand anders se post, en ek sien dit wys nie? Is ek net blond op die een, of het ek iets verkeerd gedoen.

B)

Baie dankie.

Groete

Chantelle

Hi Chantelle

Lekker om jou weer te 'sien'! :ilikeit:

Oor die getroude/couple vraag, kan ek jou verwys na die One-year relationship requirement Dis 'n dokument wat mooi uiteensit wat mens als moet in ag neem vir 'n de facto partner.

Hier's 'n quote vanaf die eerste bladsy:

"The one-year relationship requirement applies to people who are applying to settle in Australia as the de facto spouse or interdependent partner of an Australian sponsor. It also applies to the de facto spouses of permanent or Student visa applicants.

The requirement applies to all such applications made overseas and in Australia."

Hulle het vreeslike oulike info hier en 'n baie handige Q&A section.

Watter visa dink julle aan om mee te gaan? Indien die permanente visa (136), sal die een met die hoogste punte (120 minimum) die main applicant wees en die ander een die de facto partner. Die de facto partner sal outomaties ingesluit word op die permanent main applicant se permanent visa (136) indien julle aan die one-year relationship requirement voldoen.

Sou julle eerder die roete wil gaan van die 457 visa, kyk na Secondary applicant eligibility vir die de facto details (onder 'spouse') rakende die 457 visa.

Sover ek dit verstaan, moet een van julle (op 457) werk kry en die ander een kan dan outomaties ingesluit word op daardie visa. Dit wil vir my blyk dat julle hier ook aan die one-year relationship vereistes voldoen - ek mag verkeerd wees. Sover ek weet moet julle kan bewys dat julle in 'n committed long-term relationship is.

Jammer ek kan ongelukkig nie help met die foto vraag nie - ek is blond :angry: myself as dit by sulke dinge kom! Ek is seker van die meer bedrewe & technologically advanced lede sal jou kan help met daai een! :(

Liza B)

Hi Liza

Baie dankie vir jou reply. Het die inligting op die website gedownload wat jy by gesit het. :ilikeit: Lyk asof dit baie van ons vrae gaan beantwoord. Ons gaan die jaar vir ons 5de jaar saam, so ek glo ons sal seker nie probleme he met die oorgaan storie nie.

Ek weet nog nie presies met watse visa ons sal oorgaan nie. Het eers onlangs besluit ons wil oor gaan oz toe, so ons sal maar sien soos die tyd nader kom en ons slimmer raak met baie dinge. B)

Dankie vir jou hulp.

Mooi bly

Chantelle

Hi Chantelle

Your photo question first: your photo is loaded to your profile, but not as an avatar. If you want your pic as an avatar you need to do that in your profile (Edit Avatar Settings)

De facto relationship - this has been adequately covered by Liza, but I am also going over in a de facto relationship and so far we have not had any problems. I'll let you know once we have the all important visas arrive!

C'Lou

Hi C'lou

Thank you so much for that piece of info. Now that I know how it's done, I really feel like a dumb blond. Thanks anyway. Never knew what that avatar settings was for, now I do. :ph34r:

Good luck with all your visas and stuff that's still in the process. Sure everything will go well. :ilikeit: Are you guys going to get married on that side? Is there any rule of getting married if you're not a permanent resident of auz? :ilikeit: Please inform me if you have any info on that.

Good chatting to you. Have a fab day. :o

Greetings

C

Hi Chantelle

We're applying for PR, at the end stages of the process at the moment, so we'll only go over once we have our permanent residence approved. I'm not sure what the rules are regarding TR visas, but I don't see that there should be any problem getting married that side. Are you going to apply for PR or TR? As far as our relationship goes, I'm afraid that both of us are far to old to waltz down the aisle, that's not on the cards!

Speak to you soon

C'Lou

Hi C

As far as I know the PR takes quite a while. We have friends waiting almost 2 years. :ph34r: I'm not sure what visa we'll apply for. :ilikeit:

You are really not old. You still look like a spring chic to me :ilikeit: You are NEVER too old.

Chat to you soon. Will keep you updated on our progress. Enjoy your day :o

Greetings

C[

Hey Chantelle, you can be on my Christmas Card List!

The PR does take time, we applied in May last year and were allocated a Case Officer in Dec. Now we're waiting for them to go through the PCC and meds and give us an answer. Applying for TR is much quicker, but has its own drawbacks as far as we're concerned.

The thing is that this is such a HUGE step, my partner is self employed (as am I at the moment) and will have to sell his companies, we are both pretty old (this year 40 & 46) so to go over on TR just didn't work with our risk profiles!

Hope you have a lovely day!

C'L