Hello Mensies ...

chester

Kyk ek was lank laas hier, skande ek weet, maar ek like so nou en dan om vir julle te kom kuier. Verskoon ek skryf so bietjie engels en afrikaans deurmekaar, dis omdat ek al so verengels het. Maar se nou eers vir my waar is al ons skrywers heen? en daars maar net so 'n paar posts vir 2010. Wat gaan aan? Wil julle vir my se niemand kan meer skryf nie of sommer so 'n lekker ou storie vertel nie ...

Ek vra daardie selfde ding ! Daar was 'n tyd wat ek aaaaaande om gesit en lees en lag het en verlang het om so gou moontlik in Oz te kom, nou is daar geen stories meer oor nie. :blink: Ek self het nog nie veel om oor te skryf nie, is nog vasgevang in die 'waiting game'.

Some people have a knack for story writing, others could not be bothered. Some folks hang around after emigration but we find that the vast majority move on with their lives and within six months of arriving, no longer feel they have a need to visit our forum. Then given the hold with Australia put on so many visas over the past 18 months, I guess there were fewer folks arriving. Also, those that were arriving were mainly on work sponsored visas where they had to hit the ground running and no time to really spend with us. Of course, then there is also the huge growth in personal blogging, which many have done to document their journey. Pity, but that is the way of the electronic age, here today and gone tomorrow!

Archived