Flying tomorrow!

Otto

Cheers all, am climbing on the plane tommorrow to my new home in NSW, will report back in a week!

As Riekie said, I'll enjoy the ride.....

Ag nice man, sterkte en hoop die vlugte maak julle nie te moeg nie.

Good luck Otto :holy:

You have a long journey ahead of you in a literal and figurative sense - may you enjoy every moment of it

:whome:B):ph34r:

Cindylou

Good luck! See you on the other side....... :)

Ladies and Gentlemen, Otto is now on his second working day, and it is worth it.......

G'Day Mate!!! :blink:

Hoop alle het goed verloop. Hoe het dit gegaan met al die lang vlugte en gewagery op die lughawe?

alles het heel goed gegaan, behalwe ek was nie beindruk met Emirates nie, ek is by Dubai uit die lyn uit gepluk en bietjie ondervra, bleddie onbeskofte arabiere daar! ek lyk maar seker of ek bomme om my lyf vassstrep, moet seker maar van my pens ontslae raak!

Hi Otto

Is bly jy het darem veilig aangekom. Die dat ek maar almal aanbeveel om met Quantas te vlieg - hulle is bietjie duurder, maar die vlug is heelwat korter. Hoop jy settel gou daar, hou ons op hoogte.

Groetnis

Madelein

moet seker maar van my pens ontslae raak!

He-He :ilikeit: Jy gaan maar sukkel hoor - in hierdie land van melk en heuning het ek SO gewig aangesit van al die lekker en nuwe kosse en smake, ek sukkel NOU nog om daarvan ontslae te raak!! En elke keer as ek so 4 of 5 kilos afge"suffer" het, kom hier iemand kuier, dan begin die groot vreet weer van vooraf!! Ek oorweeg nou al om my kakebene aan mekaar vas te skroef as ek weer my RSA lyf wil terugkry!!

At Perth airport on my way home from my last trip to Aus:

The airport is so small that I checked with the security guard that there was a toilet inside the international departure hall - I think that set them off. I was hauled out and tested for explosives - not a v pleasant experience! I was also selected out of hundreds (exaggerating) to have my hand luggage weighed (do I look like a big shopper?!) and had the obligatory "crotch sniff" from a large dog. The fascinating thing about all the "officialdom" is that it is done professionally and courteously, and every encounter is punctuated with please, thank you, and a smile (however brief). What a contrast to JHB International

Anyway Otto - I digress - good luck, glad you made it and hope to hear all your new news soon! :ilikeit:

Cindylou

Hi there

Good Luck, trust you got yourself a UBD.

Let us know how you are going and where you are staying.

Home is now Griffith NSW, and so far everything is good here. People are friendly and helpful, and compared to the RSA, it is easy to settle in here.

Found a nice house to rent yesterday - a HUGE house at $230 a week, much larger than we were used to in SA. The only thing I would have done differently is not to leave the wife back home for a month or two, this time apart is not worth it.

The only thing I would have done differently is not to leave the wife back home for a month or two

Otto, vasbyt - ek weet hoe moeilik dit is. My man het eerste oorgekom, toe ek en my dogter en daarna my seun. Dit was maar 'n moeilike tyd vir ons almal, maar toe ons eers weer almal bymekaar was, het alles net in plek geval. Toe ek alleen in RSA moes agterbly om alles af te handel het ek ook met tye gewonder of ek mal is om dit te doen en selfs moedeloos gevoel omdat ek dit alleen moes aanpak, maar glo my, dit IS die moeite werd - die beloning is groot! Gesels maar met jou "online" pêlle as die eensaamheid te erg raak, ons is hier vir mekaar! :D

Ek is bly jy het 'n mooi huis gekry - jou vrou gaan baie beïndruk wees met jou!!

Riekie,

Om hier aan te kom is 'n proses van ontdekking, en nou ontdek ek alleen en vrou sukkel in SA alleen. Die tweede en mees belangrike faktor sou ek se is dat as jy twee mense is, kan jy die magdom klein goedjies aan hierdie en aan daardie kant makliker gedoen kry. Bv my vrou is die ekspert op bank dinge, nou moet ek met my beperkte kennis hier sulke dinge aanpak en besluite neem... Maar soos jy sê, die beloning is seker groter aan die anderkant, soos om weer nader aan Hom te kom as dinge weer hier swaarder raak, en net soveel meer waardering vir vroulief te hê...

Wanneer land jou vrou hier? Het julle kinders? (Kan nou nie onthou nie..... :D )

You won't believe how quickly time will pass and you will be with your wife again. For us the 52 days apart was worth it and being back together again is like another honeymoon !!!! :ilikeit:

Edited by Michelle

Otto,

I had a friend arrive here in December and his family 2 weeks ago. It was tough but still worth it he thinks. I was lucky enough to arrive here with my family. Byt maar vas, the new future will be well worth the wait :ilikeit: . Short term sacrifice for long term gain.

Hang in there

Vrou land die 6de Mei in Melbourne. En ons byt vas.....

En dis net ek en vrou, toe ons in SA was wou ek juis nie kinders hê nie.