Liesl24: Introductions - also starting "the process"

Liesl24

Hi to everyone in the forum! Glad to be here and looking forward to chatting with you all.

I am 31 and married to Paul (34). At the moment we have no kids (but we consider our 2 jack russells to be our "babies"), but would like to start a family asap. We have been talking about immigrating to Oz for a while now, and now with the prospects of starting a family, would like to make the move in about 2-3 years depending on how things work out.

We are applying for a skilled independent visa (136) since I am a chemical engineer. Initially we wanted to use Network Migration as an agent, but after reading a couple of posts on this site, decided to do it alone and hopefully save R20k in service fees! So already this site has proved to be extremely useful!

Regards

Liesl

We are applying for a skilled independent visa (136) since I am a chemical engineer. Initially we wanted to use Network Migration as an agent, but after reading a couple of posts on this site, decided to do it alone and hopefully save R20k in service fees! So already this site has proved to be extremely useful!

Hi Liesl

Where did you study? I studied ChemEng at Stellenbosch Uni. Regarding your career in Australia, you should contact Prof. Jannie van Deventer at Uni of Melbourne, he's originally from Stellenbosch and left just before I started my studies there. www.chemeng.unimelb.edu.au/people/staff/vandeventer.html Quite an impressive guy, he's got 3 doctorate degrees, 2 in engineering an 1 in business economics! :ilikeit::ilikeit::D Maybe he would be a good contact, I dunno, but you never know...

I went into finance straight after my studies, but I know chemical engineers do very well in Australia.

Cheers

Charl

Hi

Welcome to the forum. We feel the same way about our two babies (a jack russell and a jack russell cross spaniel), they will be arriving in Perth in a month. :ilikeit:

We went with Network Migration and in the beginning we had many issues as they were not communicating with us, now they are completing our 136 and everything seems to be going well. We are just waiting for my skills assessment.

Good luck with all the paperwork.

Cheers

Gaille

Hi Charl,

Nice to meet you! I studied at Pretoria, but know quite a few people who graduated from Stellenbosch around 1996-1997. I have actually just completed my MBA, so looking towards movinginto a business environment, rather than just 100% technical. But this is going to be a long process and I'll see where I end up eventually. Thanks for the contact though! I need all the contacts I can get!

Cheers

Liesl

Hi Gaille

Great to hear from you. Yes, about the dogs... I was in a state of depression yesterday to find out that they have to spend 7 months in quarantene. How did you guys handle it? I think that is probably the one step in the process that I dread the most...!

Ciao

Liesl

Hi

It wasn't fun leaving them at Keringa but it had to be done. They can spend as long as 6 months in quarantine in SA because they have to spend 1 month in Australia. We chose to split it 50/50, so they will complete 105 days in SA and 105 in Oz. The people at Keringa are really good to them, my babies love the guys who look after them, we've asked family members to visit them once a month. I can't wait to take them for long walks on the beach.

Cheers

Gaille

• 2 weeks later...

Hi Liesl

We are also making use of Network Migration has already paid the fees (1 year ago). Only started the process about 2 weeks ago by handing in all our first required paperwork. I really get worried if I read that people has decided against using the??? Could you give me a hint?

Sincerely Salome

Hi Salome,

Since you have already paid the fees, I don't know how easy it will be cancel their services and ask for a refund. You will most probably lose a large deposit, but you can find out.

What I do suggest is that you have a look at the documentation and process required for the visa (look through the websites and info provided on this website) - so that you are always "one step ahead" of Network Migration and can effectively "push" them (get the documents ready in advance etc).

But ultimately you have paid a lot for a service that they need to provide, so demand it, even if you do so kicking and screaming. Don't just wait fot them to get back to you, you must follow up and drive the process.

Maybe someone else on this forum has better advice?

Liesl

Hi All.

We are also making use of Network Migration, did not know about this forum, If i knew about this forum we most probably have done the process ourselves. But so far so good.

Our application for PR 136 was lodged on 20 September 2006. I have received a letter from Networking stating that we will only have an co in April, and that is the same as their timelimits. 7 months.

I think just follow up with them, any queries to them, mail them or phone them, you pay lots of monies for the service, so they must produce.

Just remember it is lots of paper work and they can not do it for you, they just guide you.

Regards

sheila2oz

• 2 weeks later...

Hi Liesl'24. Ek weet waarvan jy praat my diere is ons lewe. Ek het elke aand omgehuil na ek gehoor het hoe lank hul in K moet bly. Elke dag wat verby gegaan het was ek sieker, maar ek kon hul nooit daar los nie. Het met mense gepraat wat hul diere daar gelos het en hul woorde was; ek verwyt myself of dit spook elke dag by my oor my honde en ek is siek gewonder oor hul elke dag of hul ok is of wat. My een hond moes ek uitsit oor kanker sy was 3keer al geopereer en kon net soveel vel bymekaar trek om haar toe te werk en sou nie goed gedoen het in K met die probleem nie. My ander 3 'kinders' is al 3maande in K en ek is niks spyt nie Niks. Dit is deur en deur die moeite werd. Daar word so mooi na hul gekyk. Ons was by Perth se K plek en was so omgekrap oor die opset lyk dat ek besluit het om hul 6maande in Johannesburg se K te los waar hul VIP behandeling kry en glo my dit is nie maklik nie ek wil hul ook sien en hier he maar ek offer dit eerder op om hu daar te los waar dit soos n paradys lyk en goed behandel word as wat ek selfsugtig is en hul weer ontwrig vir nog hoeveel maande. Nee hul bly daar 6maande en laaste maand kom hul oor en voor dit te erg raak in die omstandighedes hier is hul uit en by ons. My kat het ek ook daar gelos en huil en verwyt myself nog steeds. Collen [van Johannesburg] se Kwarentyn is absoluut n engel van bo en ons werk met hom. Hy kyk na ons 3 kinders en ek se elke aand in my gebede dankie dat hy daar is. Wou maar net dit met jou deel. Bring hul oor, jul sal nooit spyt wees nie . ;) Ursula

Hallo Ursula,

Baie dankie vir jou post. Ek voel sommer nou baie beter oor alles, maar ek dink in my agterkop sou ek nooit regtig hulle in SA kon los nie. En hopelik vlieg die 7 maande vinnig verby. Ek sal ook soos julle maak en hulle vir 6 maande in SA los.

Dankie weer eens!

Liesl

Guest Die Carelsen's

Jammer as ek nou off topic is, maar ek sit met dieselfde dilemma met my kinders. My enigste probleem is ek het klaar besluit hulle gaan saam. Al kos dit 'n arm en 'n been en moet ons almal van liefde en water lewe. Moes al eenkeer noodgedwonge my vorige alsation vir aanneming opgee. Hy is nou by die SAP en ek verwyt myself elke dag dat ek dit moes doen. Nou kom die dilemma in dat ek twee alsations het, 'n maltees en 'n kat. Almal gaan, maar ek wonder of dit moontlik is of ek 'n huur huis sal kry wat troeteldiere toelaat. Het al op 'n paar webwerwe gekyk en dit lyk nie of die mense baie goedgunstig is om huise te verhuur met troeteldiere nie. Ons is ook oppad Perth toe. Ek gee nie om om 'n ent buite Perth te bly nie. Het enige iemand dalk raad.

Dankie,

Tania

Hi jy sal nie n dag spyt wees nie vra maar vir Dedrei sal kan ook bietjie vir jou vertel van haar pragtige woefie kinders .Mooi bly URS :blush:

Hi daar .Carelsen's ons bring 3 honde[kinders]oor en het klaar n kat hier .Ons huur n groot plek in perth en glo my die mense hier is baie lief vir diere .Ons het nie n probleem gehad nie vir eienaar gese dis hoe ons diere lyk met fotos daarby en dis hoeveel dit ons gaan kos .Deur vir hom net n idee te gee dat mense wat deur die proses gaan mense is wat net hul diere bring wat hul regtig mooi versorg en na hul kyk .Hy was dadelik beindruk en uit die 6 aansoeke van sy huis het hy ons gekies[nie een van die ander het diere gehad nie] so ek dink nie dit sal n probleem wees nie .Ons bly baie sentraal [Duncraige] .Dit is duur het nou weer rek.gekry van 25duisend rand maar ons betaal dit met n smile al dinges ons af ek en my ma gee nie om nie nooit .Dis maar al wat ek vir jou kan se my kat het ek daar gelos en ek verwyt my daaroor en beste van als is die katte is 2keer so goedkoop so ek kon haar ook maar bring daai klein bietjie extra sou ons oe nie veel meer laat traan nie :blink: Sterkte Urs. :blush:

Guest Die Carelsen's

Dankie Urs,

Wel nou voel ek meer gerus, sal maar volstoom soek as ons eers die dag daai kant is. Weet nie hoe lank dit nog gaan vat nie. Het ook na jou post besluit om die honde ook vir ses maande liefs by Keringa te los en sal dan meer as genoeg tyd he om 'n behoorlike plek te soek. Sterkte aan almal wat nog deur dit alles moet gaan. Glo my ek moes dit al deur om 'n dier af te staan en ek dink sewe maande sonder hulle is 'n klein prys om te betaal as om hulle nooit weer te sien nie.

Tania

Hallo aan al die animal lovers

Ek is prime example dat kwarentyn nie so bad is nie. My tweetjies is al by die huis van einde Oktober 2006.

Keringa (SA kwarentyn stasie) in Joburg is is regtig excellent!!! Hulle stuur vir jou foto's nou en dan en hulle kyk regtig mooi na hulle en word gestappies ook. No problems gehad met hulle. Ons is van die Kaap so ons kon nie vir hulle gaan kuier het in Keringa nie. Wees gerus, die ouens daar is regtig TOPS!! My twee het sommer lekker gewig opgetel en het dit lyk my vreeslik geniet daarso. My twee is baie gespoilt en was baie bekommerd oor hulle, maar alles vir niks gewees.

Nou vir die ozzie een. Jong, die kwarentyn stasies regoor oz is vreeslik besig so hulle het nie regtig tyd om te stap met hulle nie. As jy kan en jy is naby, try om at least 2 keer 'n week deur te ry en hulle net uit die hokkies kry en bietjie met hulle te stappies. Doen goed vir hulle gemoed en help vreeslik. Dis nou nie first class soos Keringa nie, maar die mense is regtig nice en jy kry die nr van die persoon wat persoonlik na hulle kyk, soos jy kan haar enige tyd bel en hoor hoe dit gaan.

My tweetjies was vir die eerste twee weke in oz kwarentyn maar nie lekker nie, want hulle weet nie waar hulle nou is nie en het 'n vreeslike lang vlug agter hulle gehad.

Dit was vir my regtig moeilik die kwarentyn ding. Jy gaan jou hond vreeslik mis die eerste 2 maande, VREESLIK. Net die gedagte van hulle of as jy na ou foto's kyk mag jou tot trane bring. Dit raak regtig beter met tyd, ek belowe.

Jy hoef regtig nie te worry oor kwarentyn nie, die ouens is pro's en weet wat hulle doen en duisende ander honde en katte het kwarentyn al oorleef, so joune sal ook. Jou hond sal maklik aanpas, my tweetjies is net soos hulle was voor al die kwarentyn en was geworried dat dit hulle sou gechange het op 'n manier. Maar dit het glad nie. Hulle is nou dank tog by die huis en ek geniet elke oomblik met hulle. Troos jou net daaraan dat duisende ander honde die kwarentyn al deur gemaak het en joune sal ook, al voel dit partykeer nie so nie.

Check ook seblief my post oor die nuwe regulasie om mens se diere in te bring. Dink dis onder Immigration/General gedeelte.

Cheers en lekker dag

Dedrei

Sien ook http://www.saaustralia.org/index.php?showtopic=1797

http://www.saaustralia.org/index.php?showtopic=2099

Initially we wanted to use Network Migration as an agent, but after reading a couple of posts on this site, decided to do it alone and hopefully save R20k in service fees! So already this site has proved to be extremely useful!

Hi Liesel.

I think with that choice you saved 20k AND an lot of heartache. I have a close friend who got pretty much swindled out of his 20k by them. They "forgot" to mention to him that he did not qualify on points, and wasted a year of his time.

There seem to a be a whole lot of dishonest or lazy migration agents out there. A pity, they are ruining things for a lot of people.

Hi Carelsens ek stem saam met als wat jy gese het en net die idee dat jul op jul tyd kan voorbereidings kan tref vir die res van jul familie[diere]dis hoe ons ook maak .Ons werk deur Collin waar ons pragtige brakke is ek sal deur niemand anders werk behalwe hom nie.As jy hom ken Sal jy verstaan .Sterkte Urs.

• 2 weeks later...

Hi Liesl,

Welkom by die forum.

Het gewonder of jy dieselfde Liesl en Paul is wat ek ken. Het jy 'n niggie met die naam Charmaine?

Was julle vir twee jaar in Londen?

As dit nie is nie, sorry! :(:unsure: Welkom in elk geval familie of te nie, ons is almal in dieselfde bootjie! :lol:

Groete

Schoemie's