MIXIT

outlander andrew

My kids used MIXIT to send SMS in RSA at a chargem of close to nothing per message.

Does anyone know if it is possible to use MIXIT in OZ as my daughter spends a lot of her pockety money on mobile credit :D (20+ ozcents per message)

This MIXIT was so cheap that the kids could actually get addicted to it. They would sit across from each other and text messages rather that speak to each other.

GAAN DIE LIONS GOED DOEN IN DIE SUPER 14, ek hoop so. Mag die Bulle gly en onder bly is my wens vir hulle vir die nuwe jaar.

She should be able to browse to the www.mxit.co.za/wap

site with her phone from Australia as well, just download the MXIT java application using the menus and then use it from there. You see MXIT uses the internet as communication medium, meaning that as long as the phone can access the internet via GPRS or similar it will work just fine. MXIT does not charge for messages, the data is charged as part of the cellphone company's per meg charge (which is very low).

Thanks Mate

She should be able to browse to the www.mxit.co.za/wap

site with her phone from Australia as well, just download the MXIT java application using the menus and then use it from there. You see MXIT uses the internet as communication medium, meaning that as long as the phone can access the internet via GPRS or similar it will work just fine. MXIT does not charge for messages, the data is charged as part of the cellphone company's per meg charge (which is very low).

THis will be wonderful news for my kid. Her biggest gripe with moving, is leaving all her friends behind. She's addicted to MXIT. Perhaps I shouldn't tell her, then? :D

• 3 months later...

Hi. almal

Ek weet nie of julle almal weet van mxit nie? Mxit is ʼn selfoon Java program waarmee ʼn mens met ander suid-afrikaners kan gesels.

“MXit kommunikeer deur middel van die internet. Jy kan op enige plek ter wêreld toegang daartoe kry solank daar GPRS/3G-dekking is. Die meeste selfone beskik oor hierdie tegnologie, dus behoort dit nie moeilik te wees om aan te sluit nie.

MXit beskryf hierdie selfoon-kitsboodskapdiens as ’n “gratis mobiele, kitsbood¬skap-oplossing wat lae koste tekskommunikasie aan selfoongebruikers bied”.

Die doelwit is om ’n globale gemeenskap te skep met toegang tot effektiewe en toeganklike kommunikasie en vermaak.

Internasionale navorsing toon dat e-pos as “oudmodies” beskou word met 38 percent van alle mense wat kitsboodskappe verkies. Hoe jonger die gebruiker is, hoe gewilder is dit.

Al wat dus nodig is om oor MXit te beskik, is om dit gratis na die selfoon af te laai. Die gebruiker kan dan deur middel van die internet met selfone sowel as rekenaars kommunikeer. Daar is ook interaksie met ander aanlyn-gesels-platvorms soos MSN boodskapper, ICQ en Jabber.”

Dit is soms moelike vir Suid-Afrikaners in SA om by n rekenaar uit te kom en n vinnige epos te stuur. Dit is hoekom meeste van my vriende mxit gebruik. Dit is goedkoop. (een sent per boodskap van 2000 karakters) en dit is baie maklik om te gebruik. Ek gesels elke dag met my vriende en dit kos my nie meer as $1 nie.

Ek stel voor julle gaan na www.mxit.co.za vir meer inligting. Ek gebruik mxit en ek is gewillig om enige vrae te beantwoord, en ek sal bly wees as iemand enige voorstelle het.

Groete

Fred