foties 1uur van Mackay Qld

zana

Ons was vir so paar weke in Mackay. Hier is so paar foties van die reenwoud, gorge(ek dink dit is wat dit genoem word) watervalle(+- 1 uur van Mackay) en die botaniese tuine in Mackay. Regtig pragtig al was dit n 5km stappie om by die gorge uit te kom <_<

Dankie Zana

Geen wonder ek het dit nog nie gesien nie was tot nou toe nog te lui om 5km te stap <_<

Ja dit is omtrent n stappie, en kan jy glo ek het nie eers 1gram verloor nie <_< seker oor ek swanger is :D OOO...maar julle moet regtig 1dag gaan kyk dis beslis die moeite werd hoor, trek net koel aan en vat baie water :D

Dankie Zana vir die mooi fotos.

Dis darem wraggies n mooi land die. So baie om te sien.

Serieleen-dit het dramaties afgekoel hier in die Gold Coast en die lugreeling is uiteindelik af-die eerste keer in DRIE maande.

Het dit al by julle gebeur?

Hallo QG

jONG DIT HET LEKKER GEVAL HIER DIE AFGELOPE PAAR DAE EN TOE DAREM 'N BIETJIE AFGEKOEL.dIE AIRCON WAS TOE AF MAAR VANOGGEND IS DIT BACK TO NORMAL :)

ONS BEGIN WEL SAANS KOUD KRY...CLIMATIZE SEKER NOU .hULLE HET NET GISTER OP TV GENOEM DAT DIT DIE WARMSTE OOIT IN mACKAY WAS OOR DIE KERSTYD .WHAT A WELCOME THOUGHT....SO HOPEFULLY IT CAN ONLY GET BETTER B):P:D

Good pictures, mate!

MacKay is way up in tropical Queensland. It looks soooo green to us in southern Australia at the moment, as we go through our long dry spell in summer-time.

Thenks for taking the time to download the photos. You can talk . . . and talk . . about things, but photos definitely give another perspective on Australian life and the countryside. . . . and Queensland is worth taking photos of.

Hey Zana

Great pictures. One problem with looking at places on the net and that is that most of the time the pictures are taken at the perfect spot and time to promote the area so it is always good to see "real" pictures.

Would you mind if I put them on gatewayaus.com obviuosly crediting you?

Thanks

Jonathan

Hi Bob, Jonathan Thank you it was my pleasure putting them up. Jonathan of course you can use them, I really don't mind I put it here for people to see, if you can put it somewhere else also for people to see, Great :unsure:

Have a lovely day :ilikeit:

Hi Zana

Thank you very much. I will do it in the next few days and let you know.

Thanks