PARCEL FROM S.A. TO PERTH????

benita

Forumites, you are so B),

Thanx 4 this special forum, I learn so much every day.

Now I need help. I have 3 beautiful grandchildren in Perth & the 2 girls will be having their birthday in September - 1 on the 6th & the other on the 19th. I would love 4 them to have their birthday dresses & gifts before then.

I am in fact today going to see what the cost of the parcel will be, but should anyone be going I will be :D so happy.

I would of course meet you in good time & the parcel will not be too heavy & will comply with Aus regulations (they are purely gifts 4 the kiddies).

Should you know of anyone or any person reading this that will be going within the next few weeks I will be :lol: you out of pure pleasure. :P

Thanx again

Benita :holy:

Hi,

My husband and I are flying on the 1st of September, 16:00 from Johannesburg on SAA. I'll be glad to take the parcel along for you, as long as it's not too heavy (or illegal:)) Will you be able to bring it to the airport, please?

Regards

Marinda

Hi,

My husband and I are flying on the 1st of September, 16:00 from Johannesburg on SAA. I'll be glad to take the parcel along for you, as long as it's not too heavy (or illegal:)) Will you be able to bring it to the airport, please?

Regards

Marinda

na Perth - Benita, Yesterday, 08:28 PM

Bronze Member

Group: Members

Member No.: 9,267

(0%)

Marinda,

Baie dankie vir jou aanbod van die pakkie.

Ja, ek sal verseker bly wees om van jul aanbod gebruik te maak en sal verseker die pakkie lughawe toe bring. Ek weet nie of hierdie boodskap op die forum of op jou privaat email gaan kom nie.

My dogter hulle woon in Perth en sy sê dat jy met die grootste vrymoedigheid hulle detail kan gebruik vir jou man se inligting, maar ek wil nou nie adresse en emails en telefoon nommers op die forum laat kom nie, dus sal ek bly wees indien jy my pm, sodat ons per email met mekaar kan gesels.

Nee, pakkie sal nie swaar wees nie en definitief nie 'illegal' nie, net die dogtertjies se verjaardag geskenke. 'n Ander dame van Perth wat Jhb toe kom en dan weer die 21 terug gaan het ook aangebied, maar die jongste kleinding verjaar die 6eSept (dan is sy 1jaar) en die ander enetjie word 6 op die 19e, so ek sal uiteraard graag die goedjies voor hul verjaarsdae daar wil hê.

Koerier maatskappy vra R2 421,00 en speed services van Poskantoor vra R2 307,49 - Gewone pos wat 7-14 werksdae neem is sonder versekering en die doeane fooie(wat my dogter aan die ander kant sal moet betaal) R489,90 - en dit is vir 2klein storieboeke, 2cd's, t-hempies vir boetie en 'n paar 'outfits' vir die meisies - om waarheid te sê 6 om presies te wees - en jy behoort te weet hoe klein so 'n dogtertjie pakkie eintlik is.

Maar wag ek sal wag om van jou te hoor en dan kan ons verder praat.

Groete

Benita