Alle maters in Brisbane

Feetjie

Hallo julle!

Ons is oppad Brisbane toe - 17 Oktober! As enige een op hierdie forum dalk in Brisbane bly en in kontak met ons kom sal die heerlik wees. Wil graag meer inligting hê. Hoe jul die lewe daaronder ervaar ensomeer. Werksgeleenthede vir ons Suid-Afrikaners? Hoe die AUSSIES oor ons voel? Vervoer en en en! Dit sal regtig baie help. Ons gaan in Bulimba bly vir die eerste 6 weke. Kan enige iemand ons meer oor die omgewing vertel?

Opgewonde groete

Die 2 Müllers

:ilikeit:

Hallo julle!

Ons is oppad Brisbane toe - 17 Oktober! As enige een op hierdie forum dalk in Brisbane bly en in kontak met ons kom sal die heerlik wees. Wil graag meer inligting hê. Hoe jul die lewe daaronder ervaar ensomeer. Werksgeleenthede vir ons Suid-Afrikaners? Hoe die AUSSIES oor ons voel? Vervoer en en en! Dit sal regtig baie help. Ons gaan in Bulimba bly vir die eerste 6 weke. Kan enige iemand ons meer oor die omgewing vertel?

Opgewonde groete

Die 2 Müllers

;)

Hi the Mullers

I will be in Durban from the 28/07 until the 2/08 - We will be holding a property investment seminar at the Westville Hotel from 17H00 - 19H00 on the 29/7, 16h00 - 18h00 on the 30/7 and 09H00 - 11H00 on the 31/7 - it is a free seminar and will just showcase the types of properties for sale in Queensland direct from the developer. (It was booked for the Riverside but unfortunately they messed up the booking and we had to find another venue in a hurry) I will be there to talk about how you can get a bond to buy property in Australia - after the seminar which will not go on for too long, we will open the forum up to a discussion on whatever you want to know and how we can help. If you want to catch up with me then email me on heather@drexel.com.au - if you want to come to the seminar, it is free and you will need to book as we have limited space filling up fast - the ad will be in the paper this weekend. I live on the Gold Coast (1 hour from Brisbane) so can probably answer a lot of your questions.

Heather

regards

Heather