belindav: Hallo

belindav

Hi

Ek en my man het besluit om te immigreer, ons het drie kinders. Op hierdie stadium het ons met niks begin nie, al wat ons het is 'n paspoort. Die kinders het nog nie paspoorte nie. Sal nog moet uitvind hoe en waar, aangesien 2 van my kinders van 'n vorige huwelik is. Dankie vir die inligting op die forums, ek is al klaar verslaaf.

Welcome,

It is a long road and we are also at the beginning steps. I think that the big issue is to make the firm decision to go. The rest is just paper work! You will meet the most helpful, friendly people here, who are in the same emotional space as you and will get a lot of wonderful, up to date info.

Just ask anything and someone will respond!

Al

Hi and welcome to the forum.

We are also in process with nothing submitted yet, just gathering documents....

Ask if there is anything we can help with.

Lize

Yep, hello there and very much welcome ! We've also jumped on the paper tray ;) and now the waiting game is wreaking havoc with our nerves - I'm constantly aware of all the nothing I haven't done about sorting the house yet, being busy with two little ones myself. But the forum keeps me sane ! All the wonderful people that encourages, lend a shoulder, offer hankies, cheers you on and tells you what you should do, how you should do and what not, are invaluable support, as few of us has much of it otherwise.

Enjoy becoming a 'view new posts'-clickaholic !!

Welkom Belinda

Lekker lees. Jy sal baie inligtin kry op hierdie forum.

Groete

Enrica

Hi Belinda

welcome tot he forum.... you'll find all your answers here by reading lots!

leigh

Hi There,

Well done on making the decision. Paper work takes it time, so dont panic is every thing does not also go smoothly - take one day at a time and enjoy the forum and its people in the process. The information is invaluable and you will make a few friends here.

Everyone is so helpful.

Brenda

Wellcome - keep us posted on your progress.

Hi Belinda en gesin

Eerstens, welkom by die Forum. Ek self is maar n paar dae hier en is lankal verslaaf. Tweedens wat die kinders betref, ek was in dieselfde sitsuasie. Was voorheen getroud en het 2 kinders uit die huwelik. Jou man sal of die kinders wettig moet aanneem en dan kan julle aansoek doen vir die paspoorte of jou gewese man moet n " Consent to juvenile entry for migration purposes" onderteken wat jou toestemming gee om die kinders oor te neem na n ander land toe. As julle deur n agent werk sal hy vir jou die prosrdure kan verduidelik.

Groete

Petro

Hi daar. Baie welkom hier. Die papierwerk begin nou. Vat alles maar dag vir dag. Besluit watter visa jul wil probeer. Lees op die immi-website en hier. Jy sal al jou antwoorde kry.

Groete Anmarie

Good luck, it's a long road, but worth it. I also have two children from previous marriage,and had to go the route of trying to get permission from their father, and ended up going to court. If you have to do that, please let me know if I can help with any advice. Always nice to know there is someone who has "been there done that", who can help you along. :whome:

Welcome to the forum, I hope you find all the advise you need and shout if we can help in anyway.

Welkom welkom welkom, hierdie is een van die beste besluite wat julle ooit kon neem.

Wil net se hierdie forum is "ADDICTIVE" maar as jy nie antwoorde hier kry nie is die vraag nie die moeite werd nie. Soek soek soek en soek jy sal alles hier kry wat jy nodig het.

Ons is gelukkig genoeg nou al klaar met alles, wag nou net ewe geduldig dat die DIAC moet laat weet of die visas goedgekeur is en dan is dit TATA.

Geniet dit en volg maar die papertrail dis n lang martelende proses.

Rene

Hi Belinda en gesin

Eerstens, welkom by die Forum. Ek self is maar n paar dae hier en is lankal verslaaf. Tweedens wat die kinders betref, ek was in dieselfde sitsuasie. Was voorheen getroud en het 2 kinders uit die huwelik. Jou man sal of die kinders wettig moet aanneem en dan kan julle aansoek doen vir die paspoorte of jou gewese man moet n " Consent to juvenile entry for migration purposes" onderteken wat jou toestemming gee om die kinders oor te neem na n ander land toe. As julle deur n agent werk sal hy vir jou die prosrdure kan verduidelik.

Groete

Petro

Dankie vir die inligting Petro, waar kry ek die "Consent to juvenile entry for migration" vorm. Ek glo nie my eks sal 'n probleem hê nie.

Hallo Belinda,

Baie welkom op die forum. Wat 'n ongelooflike plek. Moenie skaam wees om enigeiets te vra nie. Ons help baie graag. Die belangrikste is om moed te hou. Dis maar 'n moeilike proses, maar moet nooit moed opgee nie.

Mooi bly

Charnie