Sommer net nonsense op 18 Mei 2008

Jan Stoof

Sommer net nonsense op 18 Mei 2008

Ja. Ons het almal ‘n lang pad gekom. Om dit te illustreer gaan ek ‘n paar grappies vertel. ‘n Paar jaar gelede sou ek nooit sulke goed gesê het nie, wat nog van grappies daaroor maak en vertel. Ek lees van Mauritz en Betsy se verskonings en ek dag bymyselwers. Wat het hulle nou weer gesondig? Hier kom my sonde.

A 54 year old woman had a heart attack and was taken to the hospital.

While on the operating table she had a near death experience. Seeing God she asked, 'Is my time up?' God said, 'No, you have another 43 years, 2 months and 8 days to live.'

Upon recovery, the woman decided to stay in the hospital and have a face-lift, liposuction, breast implants and a tummy tuck. She even had someone come in and change her hair colour and brighten her teeth! Since she had so much more time to live, she figured she might as well make the most of it.

After her last operation, she was released from the hospital. While crossing the street on her way home, she was killed by an ambulance.

Arriving in front of God, she demanded, 'I thought you said I had another 43 years? Why didn't you pull me from out of the path of the ambulance?'

God replied: 'I didn't bloody recognize you.'

Ek lees van Mauritz se draadtrekkery en dag toe so. In my jong dae het ons dit vir plesier en ontspanning gedoen. Deesdae is dit blykbaar harde werk en nog boonop betalend ok.

Julle wat van Pretoria af kom sal die storie ken. As daar ‘n girl by Oom Paul oppie plein verby loop en hy lig sy hoed dan weet almal sy is ‘n virgin. Toe ek my vrou ontmoet het loop ons die eerste of tweede aand oor die Plein na ‘n fliek toe wat daar was. Kan nie eers meer sy naam onthou nie. Toe ons by Oom Paul verby gaan, loer ek boontoe. “Wat kyk jy†vra sy my. “Ek kyk of hy sy hoed lig†Kaplaks looi sy my teen die oor. Hoekom slaan jy my, vra ekke. Jy ken die storie van die virgin seg sy. Nee sê ek. Ek het ‘n storie gehoor van as ‘n ou by hom verby loop en hy lig sy hoed dan dink hy jy is nie ‘n Bul nie. As hy nie sy hoed lig nie nie, is jy ‘n Ramkat. Ons is een vannie dae 34 jaar getroud.

Ek sien nou die aand op “Deal or no Deal†‘n dame wat vannie Kaap af kom. Sy sê as sy goed wen wil sy vir haar familie gaan kuier. Laat my toe aan die Kaapse storie dink vannie “Vâ€

Maraai jy’t ‘n oulike jersey aan. Waarvoor staan die “V†O, sê sy. Dit staan vir Virgin. Ai ek het het gedag ons kan vanaand gaan skoffel. Nee man. Moenie worry nie dit is ‘n ou jersey.

Groete van huis tot huis aan almal wat my ken en bogger die wattie wil nie.

Hello Jan.

HEHEHEHE :unsure: Altyd lekker om jou stories te lees. Hoe verlang ek nou na Pretoria.

Groete

Sheila2Oz

Mooi stories!

Yes Pretoria in the old days. I am afraid if you walk there now Oom Paul wil lift his hat if you make in across the plein! :unsure:

That place has changed....very scary!

Andre