Nomination has been approved

Willem

Got the news this morning(after only a week) that my Nomination has been approved.Got the TRN no everthing,my agent says with this it would take anything from 4-6 weeks for approval.

Cheers

Willem

Well. . . it looks like you're almost on your way.

However, just a word of caution . . . Don't burn your bridges completely at this late stage until you have the visa in your hand, so don't sell the roof over your head just yet . . . just look at what you might get for it and start thinking of what you can pack and get rid of to friends and mates in the next month and what paper work and official stuff needs to be dealt with in the meantime.

Start spending time with old mates and family members now before you go. Your life won't ever be the same once you land on the other side of the Indian Ocean and you'll miss them over the years to come.

. . . . . just my advice, for what it's worth.

Oh! . . . and have a beer on me!

Veels geluk Willem, nou kan ons saam in spanning wag vir ons visas. Weet jy dat jy online kan kyk hoe vorder hulle met jou aansoek? Van daar af kan jy ook die papiere trek vir jou medicals (xrays) om te gaan.

Veels geluk Willem, nou kan ons saam in spanning wag vir ons visas. Weet jy dat jy online kan kyk hoe vorder hulle met jou aansoek? Van daar af kan jy ook die papiere trek vir jou medicals (xrays) om te gaan.

Dedrei

Is jy seker jy is nie die mannetjie wat hier in my kop sit met sy laptop voor hom nie???? :lol: Want daai sou my volgende vraag gewees het.Waar kan ek kyk hoe die visas vorder

Dankie

Willem

Dit is wonderlike nuus Willem!!! Sterkte vir die stukkie opdraende wat nog voorlê - die "ride" aan die anderkant is dit werd!! :lol:

Dit is wonderlike nuus Willem!!! Sterkte vir die stukkie opdraende wat nog voorlê - die "ride" aan die anderkant is dit werd!! :unsure:

Hi Riekie

Alles is deermekaar,baie dinge om te doen en so min tyd,ek het nooit gedink dis so erg nie en ht maar altyd gedink die mense op die forum oordryf,GLO MY DIS WAAR

Dankie vir julle support