Kan nog een werk?

From Riversdale SA

:whome: Aan al die gelukkige mense wat alreeds in Perth bly!

Ek doen aansoek vir 'n 163 besigheidsvisa, het 'n geleentheid om 'n Franchise te koop wat in Suid-Afrika begin is en nou internationaal bemark word, meer 'n "luxury hardware item", en nou wonder ek?, hoeveel winkels is daar wat Suid-Afrikaanse produkte verkoop, die goed wat almal so mis, in 'n radius 50km vanaf Perth?

Ek praat van biltong, droëwors, koeksisters, suurlemoentert, Mrs Balls Chutney ens.

Kan julle bietjie raad gee asb.

Groete

Rika

Hi maat.

Hi, ek weet net van twee. SA essentials (Weet van een in Joodalup), and Cape to Ciro, in Perth. Ek is seker daar kan meer wees. Ek dink die plekke doen goed, want hulle raak net al hoe duurder. Die grootste dinge seker is jou verspreiders. Ek glo daar is talle mense wat biltong maak, Ons ken n vrou wat droewors by huis maak , en sy vrae $20 per Kg.

Perth is groot, maar die smaak my die meeste Safrs is in die noorde, so mik maar daar.

Ek weet nie of die inligting van veel hulp is nie, laat weet maar as jy nog vrae het.

Hi maat.

Hi, ek weet net van twee. SA essentials (Weet van een in Joodalup), and Cape to Ciro, in Perth. Ek is seker daar kan meer wees. Ek dink die plekke doen goed, want hulle raak net al hoe duurder. Die grootste dinge seker is jou verspreiders. Ek glo daar is talle mense wat biltong maak, Ons ken n vrou wat droewors by huis maak , en sy vrae $20 per Kg.

Perth is groot, maar die smaak my die meeste Safrs is in die noorde, so mik maar daar.

Ek weet nie of die inligting van veel hulp is nie, laat weet maar as jy nog vrae het.

Hi Urs,

:o Dankie man, sal bietjie ondersoek instel meer na die noorde se kant toe! :ilikeit:

Rika

If that is the way you are leaning towards, it might be worth your while to investigate South side. It seems that a fair amount of Saffers are moving towards Mandurah/Rockingham/Busselton/Bunbury way.

So many of the products are avilable in the suppermarkets here, so the competition is stiff.

You not only have SA Essentials, but most IGA's and Coles you can buy Chutney Rooiboos tea All Gold etc. Weight and Pay and some of the butchers stock some SA Products.

Boerewors is in every supermarket and garage shop.

Dont rush into anything

Good luck

regards

Enrica

Rika

If that is the way you are leaning towards, it might be worth your while to investigate South side. It seems that a fair amount of Saffers are moving towards Mandurah/Rockingham/Busselton/Bunbury way.

So many of the products are avilable in the suppermarkets here, so the competition is stiff.

You not only have SA Essentials, but most IGA's and Coles you can buy Chutney Rooiboos tea All Gold etc. Weight and Pay and some of the butchers stock some SA Products.

Boerewors is in every supermarket and garage shop.

Dont rush into anything

Good luck

regards

Enrica

Hi Enrica

Thanx for your advice! No, I will not rush into anything. I have a supermarket here in Riversdale which is also part of IGA, a Friendly Everyday. You see the scary part is that I have no idea what business is like in Perth, the attitude of people etc. I need to do a business plan when I apply and I want to look at all options. I also had restaurants here, Pizza & Pub combination that worked very well, but I am sure there is a lot of pizza restaurants in Perth.

Regards

Rika

Hi Rika

Amazingly enough , no there are not a lot of Pizza places.....a lot of the franchize places ie Dominoes/Eagle boys you know the ones that the box tastes better than the Pizza. Australians are very brand aware, which is a pity as it seem to me that there are not enough family owned eating houses that offer good quality food.

Business is very tough in Australia and if you buy a franchises , it appears to me that only the franchise holder makes the money.

The ideal would be to start a really good family resturant , then you franchise your own product.

In my opinion there are not enough good family resturants, apart from the fast food chains.

I am not sure what visa you are applying for , but I think if you are coming in on a business visa , a business plan is required with your application, but that not to say that that is the route you need to follow.

Regards

Enrica

Hi Rika

Amazingly enough , no there are not a lot of Pizza places.....a lot of the franchize places ie Dominoes/Eagle boys you know the ones that the box tastes better than the Pizza. Australians are very brand aware, which is a pity as it seem to me that there are not enough family owned eating houses that offer good quality food.

Business is very tough in Australia and if you buy a franchises , it appears to me that only the franchise holder makes the money.

The ideal would be to start a really good family resturant , then you franchise your own product.

In my opinion there are not enough good family resturants, apart from the fast food chains.

I am not sure what visa you are applying for , but I think if you are coming in on a business visa , a business plan is required with your application, but that not to say that that is the route you need to follow.

Regards

Enrica

Hi Enrica

I have to apply for a 163 visa? My husband believes that you need to get the people to your doorstep and not the other way around. The product we are also looking at selling (which is a franchise) is to households, corporate businesses, B&B, Hotels, Motels etc., very environmental friendly.

This is such a big decision! But what ever will be will be!

Regards

Rika

• 2 weeks later...

Dis vir my fantasies om alles wat ek mis van SA (spys/drank) in Perth te kan kry, maar ek's in 80% van die gevalle nie bereid om hulle pryse te betaal nie. My vrou bak nou ons eie beskuit en is lekkerder as Ouma's. Ander blantjang(chutney) is skaars maar net so goed soos Mrs Balls in enige kos. Om jou eie boerewors en biltong maak in bietjie "effort" maar gaan jou baie spaar en die pret om dit self te maak! Die pryse is gereeld 'n bespreking hier onder Saffers.

Wat ek wil sê, as jou pryse reg is, gaan die Saffers op jou stoep wees. Hoef nie bargains te wees nie, net billik. Die mense van SA Essentails hier, het 'n gaping gesien en gebruik dit ten volle.

Sterkte met jou besluit en ons wag vir julle!

Dis vir my fantasies om alles wat ek mis van SA (spys/drank) in Perth te kan kry, maar ek's in 80% van die gevalle nie bereid om hulle pryse te betaal nie. My vrou bak nou ons eie beskuit en is lekkerder as Ouma's. Ander blantjang(chutney) is skaars maar net so goed soos Mrs Balls in enige kos. Om jou eie boerewors en biltong maak in bietjie "effort" maar gaan jou baie spaar en die pret om dit self te maak! Die pryse is gereeld 'n bespreking hier onder Saffers.

Wat ek wil sê, as jou pryse reg is, gaan die Saffers op jou stoep wees. Hoef nie bargains te wees nie, net billik. Die mense van SA Essentails hier, het 'n gaping gesien en gebruik dit ten volle.

Sterkte met jou besluit en ons wag vir julle!

Hello Almost Aussie

Ag julle self baie gelukkig om amper in Australia te kan wees, dit lyk op die oomblik of dit nie vir ons gaan gebeur nie, net as 'n miracle plaasvind. Kyk maar nou my posts as jy wil, dan sal julle verstaan hoekom.

Groete

rika

Almost Aussie

I agree with you , you can make your own "biskuit" , biltong en boerewors, as jy die tyd het. Ongelukkige, meeste vrouens vandag moet werk so dit tyd is maar te min.

Niemand maak Chutuney soos Mrs Balls en daar is nie n Australianse een wat naby kom.

After a while that you have been in Oz it gets easier to spend those dollars , and then you dont feel to bad about the price you pay for Chutney and Boerewors. Unfortunately there is also no sausage that comes close to boerewors.

And yes, Sa Essentials saw the gap in teh market, but if you speak to most people , I rekon they could do with some competion , someone to show them what friendly service is all about. Or perhaps I am now to used to the Ozzies always been so friendly and say thankk you when you aprt with your hard earned dollars for those small luxuries!!!!

• 3 weeks later...

What about a spur???

I have read on a other post not really any good family restaurants in Perth - so there may be a good plan.

What about a spur???

I have read on a other post not really any good family restaurants in Perth - so there may be a good plan.

There are many family restaurants in Perth, the thing is they don’t do it like in SA, well not exactly. I have heard stories of people trying to open Spur franchises in a number of cities but then they fail because the locals have a different taste. Maybe there are some around, but I haven’t seen any. I have seen many Nando’s around tho.

There are many family restaurants in Perth, the thing is they don’t do it like in SA, well not exactly. I have heard stories of people trying to open Spur franchises in a number of cities but then they fail because the locals have a different taste. Maybe there are some around, but I haven’t seen any. I have seen many Nando’s around tho.

But at Nando's they don't know what potato wedges are !!!! And that used to be me FAV !!!! We have a Hogs Breath cafe which is similar to Spur (excellent steak) "and the portions are huge" as per the add !!!

Leza

I have previously posted a thread, about family restaurants.

I don't think that this place knows what family entertainment is.

Someone should open up an ozzie style restaurant with a kiddie play place.

They will make a fortune.

There are no places that I know of like that, except for McDonalds and those fast food places!

Something to think about!

:unsure:

Hi Rika

Ons het nou die dag oor dieselfde idees gesels. Blykbaar is die winkels wat SA produkte aanhou bietjie duur, wat van bietjie kompetisie vir hulle. Of 'n lekker familie eetplek met lekker speel plek vir die kinders. Regte SA disse sal ook waardeer word. Pannekoek, vetkoek, bobotie, potjie, ens.

Ek dink julle het nogal 'n goeie idee daar beet.

Sterkte!!!

Chantal

Hi Rika

Ons het nou die dag oor dieselfde idees gesels. Blykbaar is die winkels wat SA produkte aanhou bietjie duur, wat van bietjie kompetisie vir hulle. Of 'n lekker familie eetplek met lekker speel plek vir die kinders. Regte SA disse sal ook waardeer word. Pannekoek, vetkoek, bobotie, potjie, ens.

Ek dink julle het nogal 'n goeie idee daar beet.

Sterkte!!!

Chantal

Hi Chantal

Ja, ek dink die idee is great! Iemand anders sal maar hierdie idee moet vat en gaan bemark, ons kan op hierdie stadium nie immigreer nie omdat ek 'n breinbeskadige seun het en Australia sal en wil hom nie aanvaar nie. Hy is nie medies geskik nie en sal die staat te veel geld kos. So ons sit vas in Suid-Afrika en sal maar verder hier aan 'n toekoms moet bou en hoop vir die beste.

Groete

Rika