Medicare Deductions on a Temporary Visa

Riekie

Some employers still deduct Medicare payments even if you have a temporary visa (you may not even be aware of that - check your payslip)!

You can get it back when you do your tax return, but you will need a letter from Tasmania. For that you must complete a form which you can download @ www.medicareaustralia.gov.au/yourhealth

Nee, ek verstaan nie Riekie. Hoekom moet ons nie Medicare betaal nie? Ek dog almal betaal, of jy op watter visa ook is ...

Totally confused.... :ilikeit:

Also, not one of the forms on the medicare page looks like anything you can claim payments back on...

I'm totally confused too. Particularly the bit about a letter from Tasmania!

I can sort-of understand that if you are not an Australian Resident for tax purposes, you do not have to pay the medicare levy. Now I would have thought that if you correctly filled in the Tax File Number Declaration that you have to give to your employer, then the amount of tax they take off would take into account the fact that you don't have to pay the medicare levy. At least, the TFN Declaration form does ask if you are a resident for tax purposes, so they should know that you don't have to pay it. Maybe the message is that even if you fill in the TFN Declaration correctly, some employers don't deduct the correct amount. Can't you complain to the employer in that case?

Skies, ek moes dit seker beter verduidelik het. :ilikeit:

As jy nie PR het nie (bv op 'n 457 Visa is), moet jy nie Medicare "levies" betaal nie, want jy kwalifiseer nie vir Medicare nie (m.a.w. jy kry nie 'n Medicare kaart nie, kan nie gratis medies kry nie ens.) Alle werkgewers trek dit by ALMAL af - of jy nou PR het, 'n Aus bruger is of net op 'n 457. Die "levy" wys nie apart op jou salarisstrokie nie - dit is DEEL vd belasting wat by jou afgetrek word. As jy nie PR het nie, of nie 'n Aus Burger is nie, sal die ATO daai "levies" aan jou terugbetaal wanneer jy jou belastingvorm jaarliks

invul. Om dit te kan terugkry, moet jy 'n bevestiging kry van Medicare (daardie afdeling is in Tasmanië) dat jy nie vir Medicare kwalifiseer nie en dat die "levies" aan hulle oorbetaal was deur jou werkgewer. Daar is 'n standaardvorm waarop jy by Medicare aansoek doen vir daai bevestiging. Die vorm word afgelaai by die web adres wat ek gegee het hier bo.

Hierdie is die eerste bladsy van die vorm wat jy moet aflaai, met al die inligting van hoe

dit werk (bladsy 2 & 3 is die dele wat jy moet invul):

post-4-1153305121.jpg

Hierdie is 'n voorbeeld van die Medicare Exemption Certificate wat jy kry en saam met jou

eis by die ATO moet indien:

post-4-1153305146.jpg

Is dit meer verstaanbaar? (Of is alles nou Grieks?!) :ilikeit:

Guest Sunshine Sister

Hey,

Oh ok, I get it. :ilikeit: Thanks for the info.

Question : Do you get the levies paid back to you at the end of the tax year, or only at the end of your visa term ? Which could be 4 years worth of payments in the case of a 457.

Love

SS

:ilikeit:

Aha! Dankie Riekie. Ons is op 'n 495 (SIR) visa, maar kwalifiseer vir Medicare, want ons is Britse burgers...

Woodag, I'm pretty sure that anyone who lives in Australia for the majority of the year (or will be for that tax year), and earns their income in Australia is resident for tax purposes... or is there somthing else I don't know... :ilikeit:

Question : Do you get the levies paid back to you at the end of the tax year, or only at the end of your visa term ? Which could be 4 years worth of payments in the case of a 457.

You get it back every year. :ilikeit:

I'm pretty sure that anyone who lives in Australia for the majority of the year (or will be for that tax year), and earns their income in Australia is resident for tax purposes... or is there somthing else I don't know... :ilikeit:

Everyone pays tax - unfortunately..... :lol:

What happened to Mara's post with the exact website link to the form you have to fill in for this? Can remember reading this while in Brisbane at internet café and now I can't find it. Please help...

Now I have search the whole of Medicare's site and can't find the bloody form, any body downloaded it before it disappeared?

Dedrei, ek het ook nou op die "site" gaan kyk en ek kry dit ook nêrens nie (alle vorms BEHALWE dit!!). Manlief is alweer op reis, so ek kan hom nie eers vra hoe nie - toe Email ek hulle en vra hulle moet tog net ons klomp boertjies wys watter knoppie om te druk. Ek sal dit hier plaas sodra ek weet.....

Hi julle,

Ek heg die vorm hier aan. Was vandag by die "tax accountant" en sy sê dit kan tot drie maande vat om jou brief te kry. Sy het ons aangeraai om ons belasting nou af te handel en in te stuur, en later as ons die brieg kry, dan kan sy 'n "amendment" deursit, dan gee hulle net daardie deel vir ons terug. Net solank ons dit doen voor die 2006/2006 belastingjaar verby is, anders verloor ons 2005/2006 s'n.

Baie dankie dat jy ons hiervan laat weet het Riekie, ek het dit vir al my vriende gestuur!

Groetnis,

Dreamy

ma_3169_application_for_certification_for_medicare_levy_exemption_purposes_011005.pdf

Hi All

Don't know what happened to my post, I certainly did not delete it!

Mara

Manlief se aansoek was binne 10 dae terug, so ek weet nie waar die 3 maande effek inkom nie......?? (Of dalk was hy net gelukkig?) Jy mag jou aansoek vir hulle faks, dan begin hulle met die sertifikaat, maar hulle reik dit nie aan jou uit voor hulle nie die oorspronklike dokumentasie ontvang het nie.

Mara, al wat ek kan dink is dat jou "post" dalk in Chit-Chat was want na 'n sekere tyd word dit automaties uitgevee deur die stelsel....... Anders kan jy dalk by Hendie vra. Kan jy onthou wat jy jou "topic" genoem het, dan kan ek help soek?? :D

Dreamy, dankie vir die vorm!! :ilikeit::ilikeit: (Waar het jy dit toe gekry?)

Hi,

Dankie Riekie, ek sal dit sommer dadelik aanpak, en kyk hoe lank dit vat. Dalk was dit 'n geisoleerde geval wat so lank geneem het. Ek het die vorm gaan download toe ek die eerste keer jou post gelees het, en dit op my rekenaar gebêre, omdat ek dit wil hou vir ander SAners wat ek ken. Ek sien dit is nog op die Medicare website onder Forms.

Groetnis,

Dreamy

Aaah! Ek SIEN!! :ilikeit: Dankie!! (Stertke vir jou aansoek - ek hoop dit is sommer vinnig!!!)

Ek sien niks nie.... :D:ilikeit: wys my ook seblief

Ek het gesoek vir Mara se post deur even op haar member's post te gaan soek, maar somehow is hy net gedelete. Dink nie dat dit sommer net sal disappear in chitchat nie, want dit was tog deel van hierdie topic. Iemand moes hom delete het. Who knows? :ilikeit:

Ek sien niks nie.... :(:huh: wys my ook seblief

Ek het gesoek vir Mara se post deur even op haar member's post te gaan soek, maar somehow is hy net gedelete. Dink nie dat dit sommer net sal disappear in chitchat nie, want dit was tog deel van hierdie topic. Iemand moes hom delete het. Who knows? <_<

Dedrei, gaan na die weblink en click op Forms, dan Medicare Forms. Scroll af na Medicare Claiming Forms - dit is die 3de opsie. (Of, as jy op die Forms link wil click wat Dreamy gegee het, scroll jy maar net af tot jy by hom kom). Kyk bietjie of dit nou werk - anders is ek dronkgeslaan..... :blink:

Wat Mara se "missing post" betref: Ek het hierdie spesifieke topic soos hy nou hier is van nuut af begin - dit was nie 'n antwoord op 'n bestaande topic nie. Mara het dalk voorheen ook een soortgelyk gehad en dit MOET iewers wees as dit nie in Chit-Chat was nie. (Was haar post ook oor hierdie onderwerp - om jou medicare aftrekkings terug te kry - of was dit oor Medicare in die algemeen? Ek wil help soek maar ek weet nie waarvoor om te soek nie...) :unsure: Hoekom vra jy nie vir Hendie nie - dalk weet hy iets daarvan. Ek glo nie enige iemand sou dit net uitgevee het nie... :o

Laat weet of jy reggekom het met daai vorm, anders sal ek hom vir jou Email :)

Thanks Rix, ek sweer hy was nie gister daar toe ek daar gesoek het nie. :unsure:

Nou het ek 'n hardcopy thanks vir Dreamy and weet nou waar hy is op die site.

Thanks man <_<

• 2 weeks later...

Hello,

We are also coming in on the 457 visa to Cooktown.

I thought one of the undertakings by the sponsor is to pay medical for the nominee(being us) it also says for their fmilies...is this true?or is it only for the main applicant?

If this is true should we join a medical aid scheme?

We ahe 3 kids aged 9;6 and 2 and medical for us is of utmost importance.

Please please give me some guidance with this.

Regards,

Tash

It usually covers the whole family - you will have to check with the employer as there are no "rules" for that. You do not qualify for medicare on a 457, so it will be a private health fund. The best way to go about this is to first check if you will all be covered by the employer's health fund or not. (I have posted a site where you can compare private health funds somewhere else on this forum - will see if I can find it).