Lebo M van Lion King se vloermoer

jacquesd

Dit raak nou (is al lankal 'n grap) die rassisme trein.

Lebo M beskuldig die mense nou van rassisme omdat hy agter in die teater moes sit met die toekenning seromonie vir die opvoering "The Lion King".

Die eintlike storie is dat hy volgens Afrika tyd gewerk het, en baie later as die res van die cast by die seromonie opgedaag het.

Hulle het lamal vorentoe geskuif (alles natuurlik omdat televisie daar was) en hy moes agv sy Afrika tyd agter sit, omdat dit die enigste plek oop was.

Dit is soos toe ek 'n ruk gelede gevlieg het.Ek het 'n sitplek ingeneem, en daar bly sit.

Die air hostess se toe ek moet skuif,.Ek weier, en na vele probeerslae kom daar 'n man aan.

Hy se ek moet skuif, en ek weier want ek het vir my kaartjie betaal.

Hy strip hom toe self, en se, dat dan moet ek die damn vliegtuig vlieg, want ek sit in sy stoel.

Kan ek nou begin kla oor rassisme? :)

Lebo M aside, you do know that when you book a flight, the seats are reserved and you're supposed to sit where your ticket tells you to sit? :)

Lebo M aside, you do know that when you book a flight, the seats are reserved and you're supposed to sit where your ticket tells you to sit? :lol:

The last part was the main joke.If you did not get it. It was in the pilot's seat! :)

The last part was the main joke.If you did not get it. It was in the pilot's seat! :lol:

My bad - I have egg all over my face now. :ilikeit: I couldn't figure out what you were on about.

That'll teach me to speak before I think.

I are sorry. :cry:

My bad - I have egg all over my face now. :lol: I couldn't figure out what you were on about.

That'll teach me to speak before I think.

I are sorry. :lol:

That's going to cost you dearly. :cry:

The cost is that your team either has to forfeit the Cheetah Super 14 game, or at least give us a few points headstart. :ilikeit:

You choose!

That's going to cost you dearly. :whome:

The cost is that your team either has to forfeit the Cheetah Super 14 game, or at least give us a few points headstart. :ilikeit:

You choose!

Shooooo, that's a big ask! :o

Well, since my mother is a Cheetah supporter.... I'll have to say...

...Sorrie Ma, sien julle innie Curriebeker.... :lol:

Credit where credit's due - the Cheetahs haven't done too well in the S14, but in local derby's, they've got the number of most SA teams.