LSD to Sydney, Melbourne and Adelaide!

Pippa

Hi Everyone,

My parents and sister will be leaving for their LSD trip to Australia on Sunday. They will spend 4 days in Sydney, 6 in Melbourne and 4 days in Adelaide. Is there anything that you can think of that is a MUST for them to see in these cities?

Any suggestions and recommendations will be appreciated!

Pippa

Pippa, as hulle nog nooit voorheen in Sydney was nie, sal ek die volgende voorstel:

Opera House, Harbour Bridge, Circular Quay en The Rocks (alles bymekaar loopafstand - hulle kan die trein vat tot op Circular Quay) - dit hoort hulle 'n dag besig te hou. As daar tyd is, moet hulle die ferrie vanaf Circular Quay vat na Manly (en terug) en op Manly met die wandellaan afstap tot by die strand - daar is oulike winkeltjies en 'n heerlike vakansie atmosfeer. By Ivanhoe (in die Manly Wandellaan) kan hulle 'n $10 steak eet wat skrik vir niks!

Darling Harbour, Paddy's Market, Chinese Gardens, en Aquarium (alles bymekaar loopafstand) - hulle kan die trein vat tot op Town Hall Station en van daar af is dit so 100m se stap tot by Darling Harbour, waar al hierdie goed is. Daar is ook 'n Maritime Museum - as dit hulle tipe ding is, 'n winkelsentrum, baie kafeetjies en restaurante. Hulle kan oral stap of die monorail - 'n treintjie wat op 'n spoor in die lug ry - gebruik - hy ry al in die rondte deur Darling Harbour, met stasietjies by al die belangrikste besienswaardighede. As mens 'n monorail dagkaartjie koop, kry jy afslagkoepons vir o.a. die akwarium ens.

As hulle reeds in Sydney was, kan hulle bietjie uitwyk na Palm Beach, Blue Mountains, Wisemens Ferry, Hunter Valley of selfs Port Stephens - alles ten minste 'n dag uitstappie.

Ander opsies - as daar tyd is - in Sydney self: Hyde Park, St Mary's Cathedral, Botaniese Tuine en Tarronga Zoo - dit is maar die mees gewilde plekke. Daar is natuurlik baie kunsgallerye, museums ens - hang af waarvan hulle hou. Op naweke is daar 'n vlooimark in The Rocks wat ook iets is om te beleef - alles is self gemaak en uniek. 'n Middagete by Lauwenbrau (in The Rocks)- veral oor naweke - is ook nogal 'n ervaring. dit is 'n Duitste restaurant waar die kelners die regte "lederhosen" dra en hulle het 'n Oompa "band" wat speel en die mense in die restaurant betrek om klokke te lui, spykers in houtblokke te slaan en dansies te doen - dit is vreeslik lekker, en ons gunsteling uithangplek!

Riekie,

Wow, so baie dankie. Dit gaan hulle 'n goeie idee gee. Ek wil veral he dat hulle Blue Mountains toe moet gaan. Ek dink hulle beplan ook om 'n biekie te gaan rondry in die woonbuurte ens.

Dankie vir jou hulp!

Pippa

Guest Larry

Since nobody from Melbourne has come up with any suggestions, here are mine (I lived there for 11 years):-

Go to the top of the Rialto Tower (the tallest building in Melbourne) and get the layout of the whole city and inner suburbs.

If you are a sports buff, visit the MCG (Melbourne Cricket Ground) and go on a guided tour. - Good value.

Go for a walk around the Botanical Gardens just south of the Yarra River.

Stroll around the Queen Victoria Market and absorb the feel and smells of the place.

Walk around the Fitzroy Gardens and visit Captain Cook's old cottage. - It was moved from England and re-erected in the Fitzroy Gardens.

Take pictures of the Flinders Street railway station. Or have your piccie taken "under the clocks". :blink:

Have a cup of coffee or an Italian meal at a pavement cafe or restaurant in Lygon Street, Carlton, which is Melbourne's "Little Italy".

And now for the out-of-towners:-

Visit the Healesville Animal Sanctuary, which is about 60km east of Melbourne. There are loads of native animals and birds. There are regular bus tours there from the city centre.

Catch the Met (suburban rail network) to Belgrave and go on a tour through the Dandenong Ranges on the old "Puffing Billy" steam train.

Visit the wineries of the Yarra Valley and the Mornington Peninsula.

Here are a few pics that I have taken of the Melbourne area.

There are loads of other things to do and places to visit, but these are my choice. :blink:

Edited by Larry

Hi Pippa

I did send you an email offering our services. We would be happy to show them around or to have them for coffee or a meal. Perhaps they have questions that need to be answered whilst they are here, we are happy to assist.

There is nothing I can add to Larry's offering above - excellent choices.

Hope they enjoy their trip!

Hi,

Wow, thank you so much Mara and Larry. It all seems very exciting and I am all “green” :angry: not being able to go with them! The pictures are gorgeous and they will most probably get stuck at one of the Coffee Shops at Lygon Street, as they are absolutely in love the whole “Italian Vibe”.

Mara, I gave your number to my mom and they will most probably phone you up for a little kuiertjie one evening.

Thank you so much.

My family and I really appreciate your help.

Pippa

No problem, glad to be of service!

Ek dink hulle beplan ook om 'n biekie te gaan rondry in die woonbuurte ens.

Ek is oop vir koek en koffie en ek "charge" nie...... :angry:

Hey Riekie, neither do I........................perhaps I should not have used the word service.

As things have gone so well for us, I feel I have an obligation to make things easier for others that are arriving!

Hey Mara - never thought you implied that!! :) That's just a usual saying of mine!! Instead of going to a coffee shop and pay for their coffee, they can come & have coffee at my place and some cake & conversation too! :whome: Don't worry - I would never think that of you - and so would no-one else! :D

Hi Riekie

Phew! for a moment there you had me going! Just joking!

Pippa,

Ons woon nog nie lank hier nie, maar ek maak maar 'n paar voorstelle vir Adelaide:

Adelaide is 'n klein stad en jou ouers kan maklik die hele stad deurstap in 'n middag. Besoek die museum, kunsmuseum, immigrasie museum en die parlementsgebou in North Terrace. Die stasie is ook daar. Aan die einde van die straat is die National Wine Centre - ook 'n besoek werd. Die Botaniese tuine agter die Wine Centre is 'n moet. In die stad is die Central Market in Grote Straat 'n baie interessante plek waar mens kan ronddwaal en Chinatown in in dieselfde omgewing. Daar is goeie restaurante in Gouger Street, agter die mark. In die "East End" van die stad is Rundle Street en daar is baie interessante kafeetjies en winkeltjies. Die Rundle Mall is die sentrale inkopiesentrum. As julle afstap in King William straat in 'n noordelike rigting, is daar 'n baie mooi park al langs die Torrens rivier se walle. Die Festival Centre is ook daar. Noord Adelaide is 'n deel van die stad net Noord van die Torrens rivier met baie mooi ou huise, gewilde kafees en restaurante en ontwerpers winkels ens.

Mens kan 'n trem kry vanaf Victoria Square na Glenelg, wat een van die "upmarket" seefront areas is. Daar is interessante winkeltjies, kafees en restaurante. Ek is nie so mal oor die strand daar nie, maar dit is gewild onder jongmense. Daar is ook 'n draairestaurant "The top of the World" . Port Adelaide is 'n ouer deel van die stad waar daar 'n paar mooi ou geboue is en die hawe en seiljagklub is daar. 'n Mens kan 'n dolfyn "cruise" vat daar in die rivier af tot by die mond en terug. Blykbaar die moeite werd...

Die strande in en rondom Adelaide is ongelooflik mooi, lank en plat met myle se wit sand. 'n Mens kan so te se van Semaphore in die noorde stap tot in Marino in die suide, omtrent 40 km, sonder onderbreking. Die strande meer suid van die stad is pragtig en dit is die moeite werd om af te ry langs die see om die interessante sandsteen en kalk kranse te sien - baie dramaties. Verder suid naby Moana en Sellicks Beach is daar asemrowende landskap en groen heuwels.

Victor Harbour, omtrent a uur suid van Adelaide, is waar die walvisse kom om te paar en kleintjies te kry. 'n Bietjie verder aan is Middleton, waar die meese walvisse hierdie tyd van die jaar gesien word. Daar was egter 3 walvisse hierdie laaste paar dae in Noarlunga, net so 15 minute se ry van ons af, so mens kan hulle nou enige plek hier rond kry. As julle 'n bietjie verder wil ry vir die dag en 'n 4x4 in die hande kan kry, is die Coorong 'n ongelooflike plek om voels en natuurskoon te sien. By Victor Harbour kan mens ook die trem vang na Granite Island om die "little penguins" te sien - dit word deur 'n perd getrek.

Daar is 3 hoof wyndistrikte om Adelaide - die Barossa is die bekendste. 40% van Australie se wyn word hier geproduseer. Dis blykbaar baie mooi en omtrent 1 uur noord van Adelaide. Hier naby ons in die suide is die Maclaren Vale en daar is ook die Clare Valley. Dan kry mens ook die Adelaide Hills wyne, wat sommer 'n klipgooi van ons af is. Die Adelaide Hills distrik is ongelooflik mooi. Dis absoluut die moeite werd om te gaan rondry deur Stirling, Aldgate, Hahndorf en tot by Mount Barker of verder. Pragtige ou karaktervolle dorpies en baie mooi omgewing.

Mount Lofty Summit is 'n moet - die uitsig oor Adelaide en die see is asemrowend. Daar is ook die Mount Lofty Botaniese tuin by dit as julle hou van tuine - baie groot en baie mooi. Belair National Park is die moeite werd om in te stap - 'n mens sien altyd Koalas in die bome. Of andersins, Waterfall Gully of Morialta Reserve - ook baie mooi en heelwat mooi voels en interessante diere. Cleland is die plek om te gaan as julle nog nie genoeg inheemse diere gesien het in die ander stede nie - baie oulik, maar die beste in my opinie is die Warrawong Earth Sanctuary in die Hills - hulle het baie rare en interessante inheemse diere en mens kan hulle in hulle natuurlike habitat sien. As jy op die nagtoer gaan, sien mens die meeste, want baie diere hier is natuurlik "nocturnal". Dit word besit deur 'n Suid-Afrikaner :whome:

Dan is daar natuurlik Kangaroo Island , maar dis 'n hele ander vakansie daai - ongelooflike natuurskoon, baie diere wat so mak is hulle kom tot by mens... :D

Hoop dis genoeg om julle besig te hou ... :)

NS: amper vergeet ek die heel belangrikste: Daar is die Haigh's chocolate fabriek in Greenhill road, of hulle winkel in die stad. In Glenelg is daar die Bracegirdle's House of fine chocolate - regte warm sjokolade met chilli in en sjokolade fondues1 Ook is daar 'n nuwe plek genaamd Cocolat in die stad (ek dink Rundle st) waar alles op die spyskaart sjokolade bevat ...mmmmm!

Edited by Annette

Hi All

Here is some of the pictures when I was in Melbourne and some of the animals at Healesville Animal Sanctuary

I posted them on another Forum so please bare with me (OH I'm Jake_the_Snake on that forum :ilikeit: )

Feel free to add comments :P

http://www.snakes.co.za/snakephpbb/viewtop...3419&highlight=

:ilikeit::ilikeit:

Hi All,

Many thanks to everyone that replied to my origninal post. My parents and sister arrived in Sydney this morning and I am receiving sms updates almost every hour!

Have a great day!

Pippa

B):):)

Hi Pippa

Thanks for the update, glad to hear that they are impressed! Look forward to meeting them!

Mara

Hi Pippa

Well we met your parents for dinner tonight, went and showed them our favourite Greek restaurant in the city. Had a lovely time with them and have arranged to take them around tomorrow to show them a few places. They seem to be having a real good time! Thanks for the sms, I did reply, just sorry we did not have you with us tonight!

Mara

Hi Mara,

I’ve just received some sms messages from my parents. They are so grateful to you for showing them around! I really appreciate the time you set aside for them. I can’t believe that you actually took the day off to show them around.

Thank you for your sms. We were away for the weekend, but I could not stop thinking about you all meeting and having a great time. I wish I could be there, but we will hopefully meet early 2007 when we are planning to combine a LSD trip with my husband’s admission in Sydney.

Thank you once again. I can’t wait to see the pictures!

Have a great week!

Pippa!

<_<

Hi Pippa

Absolutely no problem, glad to help, I actually had a lot of fun today, looking at show homes with them. The homes were so lovely, by the end of the day I had nearly convinced myself to sell and build again!

Tomorrow they are on their own with the Melways (map book) and their hire car - I think tomorrow night's daily report will be a very interesting one!

We look forward to meeting the two of you as well!

You have a great week too!

Mara

Hi Pippa

Hoop jou ouers en suster is almal veilig terug. Ek is baie nuuskierig om van hulle ervaring te hoor. Sodra die stof gaan lê het trek die sleutelbord nader en begin tik asseblief! (en onthou die fotos)

Groete

More Johan,

Ek wens hulle was al terug. Hulle het gister in Adelaide geland en was op 'n explorer route vandag. Hulle land Maandag, 17 Julie 2006 in Suid Afrika en ek kan nie wag om alles te hoor nie.

Ek praat gereeld met hulle en hulle klink baie opgewonde en geniet elke oomblik verskriklik baie!

Sal vir jou foto's stuur en sal ook foto's bring na die volgende Coffee Club.

Groete en lekker naweek.

Pippa

:ilikeit:

Pippa, jou arme familie het die slegste week sover hierdie jaar getref hier by ons in Adelaide - baie slegte tydsberekening! B)

MAAR, die boere juig, want dit was sover baie droog hierdie winter ....

Hello Annette,

My ouers het vir my genoem dat dit effens reen, maar dit het hulle nie juis gekeer nie. Hulle was so verskriklik besig met min tyd. Hulle sou baie graag nog by jou wou uitgekom het, maar daar was net ongelukkig nie genoeg tyd nie.

Klink asof hulle mal is oor Adelaide. My sussie het gesms en gese dat Adelaide Hills iets uit 'n storieboek is. Hulle was in Aldgate, Hahnhorf en Stirling en is mal daaroor.

Hulle land vanmiddag hier en ek kan nie meer wag nie!

Ons sal moet besluit waar ons uiteindelik wil settle, maar klink nie asof dit 'n maklike besluit sal wees nie, want my ouers was ook mal oor Melbourne en Sydney.

Sal jou op hoogte hou!

Dankie vir almal se voorstelle raad en tyd ivm my familie se LSD trip. Ek waardeer dit ongelooflik baie!

Groete en lekker week!

Pippa

B)

:ilikeit: Oooooeeeeeee jaaaaaaa, Pippa! Ek is self mal oor Stirling, Aldgate ens... dis nie te ver van ons af nie en as ek die geld gehad het, het ons more soontoe getrek ... absoluut stunning! Die herfskleure is ook iets om oor huistoe te skryf... :D

Ek het gedink jou mense is seker baie besig .. die arme goed gaan 'n vakansie he om te herstel van die vakansie :blush::)