Jump to content

Afrikaanse speelgroepie Brisbane

Angi
 Share

Recommended Posts

Hi

Ek wonder of daar enige Afrikaanse speelgroepies is in Brisbane? My seuntjie is nou een en soek maatjies wat ook Afrikaans praat. Ons is aan die noorde kant van Brisbane - heel noord in Petrie. Indien so iets nie bestaan nie is ek van plan om dit te begin - is daar enige belangstelling?

dankie

Angi

• Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Angi

10

• CraigAndMel

7

• Dedrei

5

• chatterbug

5

A

ek weet van 2 mammas in North Lakes en Redcliffe wat dalk belang sal stel. Die een seuntjie is 15maande en die ander seuntjie is 2.5 jaar.

Laat weet maar dan kan ons plan maak dat julle bymekaar kan kom.

Carelene

Hi Carelene

Ek sal graag wil kontak maak en kyk of hulle belangstel, of dalk moet jy hulle eers vra of ek hulle mag kontak - 'privacy' ens - ek is al te lank in Aus! Baie dankie vir jou hulp!

Hoe maak ek nou om my details by jou te kry?

Angi

You guys have gotta get a life! you left SA and yet you want to cling to the past. Accept what Aus has given you and be grateful. Accept their culture and language. What is is gonna help your child/ren bringing them up in a language foriegn to that which they experience on a day to day basis.. You 'escaped', so what is your reasoning for keeping them afrikaans. be thankful that the aussies let you in! Give me reasoning to keep their taal going! I am currently married to an Afrikaaner, and proud of it. Let go guys for the sake of your children. If you have this incredible theory of returning them to their land of birth to take over from an inept government , then you have reason, but until such time, hou julle bekke. Accept what YOU chose....

Hi

Ek wonder of daar enige Afrikaanse speelgroepies is in Brisbane? My seuntjie is nou een en soek maatjies wat ook Afrikaans praat. Ons is aan die noorde kant van Brisbane - heel noord in Petrie. Indien so iets nie bestaan nie is ek van plan om dit te begin - is daar enige belangstelling?

dankie

Angi

Hi Carelene

Ek sal graag wil kontak maak en kyk of hulle belangstel, of dalk moet jy hulle eers vra of ek hulle mag kontak - 'privacy' ens - ek is al te lank in Aus! Baie dankie vir jou hulp!

Hoe maak ek nou om my details by jou te kry?

Angi

Sarah,

I would like you to reconcider your reply if I may be so bold.

We are proud to be South Africans and we are proud to be Afrikaans!

There are many nationalities that move to Australia and keep their language going. You are not here yet so you might no know.

If you were moving to France or Italy or Spain or Russia would you not have your children play with English speaking kiddies? I'm sure you would!

So I say live and let live!!!!! No kicking allowed!!

Sarah

It's not so much of clinging to the past or RSA, it's more of that some people does not have ANY support system in Australia at all. I also realise that it was their decision and they have to live with the consequences, BUT it is a way of making new friends.

Friends that are in the same boat as you, friends that go through of have been through what one is currently going through.

I am very grateful for the opportunity Australia has given us and I really do not cling to every thing RSA, but I do appreciate my friends that I've made since I've landed.

You will also not always be best of pals, but you always will have someone to talk to in Afrikaans, should you wish to do so.

Why must you always have someone that is negative about everything? If you don't feel like making afrikaans friends once you have arrived, or since you've been here, that is totally your choice. BUT just think about the possible good friendships you have missed out on!

At the end of the day, who do you need to satisfy? the next person or yourself? Who is responsible for your own peace and contentment? Not the afrikaans person living next to you, not the english person you know for school, but only you.

So let us all give the other people their space and let everyone make their own decisions,

Remember - life is about choices, and if you can live with the choices you've made, be it good or bad, then who I am to tell you that you've made the wrong decision?

Please, if you don't want to be part of it, just leave to rest then.

Hallo Sara

Ek wil my kind 'n voorsprong gee in 'n land vol mense wat net een taal en een kultuur ken. Engels is nie die enigste taal op aarde nie, maar hier kom dit soms so voor. Unesco se dat die verskeidenheid van tale en kulture vir die mens se voortbestaan net so belangrik is as die diversiteit van diere en plante vir die voortbestaan van die natuur. Ek kan nie my seun Chinees of Japanees leer nie, wat hom hier meer sal help. Ek kan hom net blootstel aan die taal en kultuur van sy ouers en ek weet dit sal sy kognitiewe denke help met die aanleer van ander tale, en wanneer hy in aanraking kom met situasies en mense buite sy verwysingsraamwerk. Jy wat in Suid Afrika met sy 11 + tale en kulture woon, weet nie watse afstompende invloed dit op 'n mens het om net een taal te kan praat nie.

Ek hoop jy leer jou kinders jou man se taal en is regtig trots op hom.

Angi

Ek stem saam met wat almal al hierso gesê het. Ek gaan wragtie laat my lightie of girly kan Afrikaans praat eendag. Hulle sê tweetalige mense is glo slimmer as mense wat net een taal kan praat. Angi ek stem saam met wat jy te sê het. 200%

Ek weet nie wat die girl te sê gaan hê oor my tas vol kinder Afrikaanse boekies nie wat ek nou op ons recent trip terug SA saam gebring het Aus toe nie. Liewe land girl, get a life. Los ons almal uit en laat ons ons ding doen, dis nie omdat ons aan ons lewe in SA nog vashou nie. Dis 'n kwessie van ons gee die geleentheid om ons kinders nog 'n taal te leer ken. Shoe.

Ek wil ook net nog iets sê.

Ek het hierdie vrou se stelling met iemand bespreek en my vriendin het 'n goeie antwoord gehad.

Dis nie ons wat ons land verlaat het nie, dis ons land wat ons verlaat het, ons land het ons die rug gedraai.

Ons wil vir ons kinders die beste in die lewe gee, so los ons uit. Ons moet met die gevolge van ons besluite saam leef.

Net my 5c

Carelene

Hi Julle - Angi, dis 'n stunning idee ons outjie is net oor die een jaar en ons sal nie omgee om hom op 'n sosiale vlak bloot te stel aan ander maatjies nie.

Ek en my vrou is albei Afrikaans, ons praat net dit by die huis en sal nooit Engels met mekaar begin praat nie so ons klein Buggie sal dit moet verstaan en as hy dit met selfvertroue kan praat is dit soveel beter.

Ons is heel gemaklik in albei tale en sou presies dieselfde in SA gemaak het, ons albei het Afr by die huis gepraat en ons albei se werks/besigheidstaal was Engels, geen verskil hier nie, net dat ons vir klein Buggie 'n geleentheid wil gee om met Afr maatjies te kuier en nie net Engelses nie. Ons het 'n goeie mengsel van Afr/Eng vriende SA's en Aussies, so hy gaan goeie blootstelling aan albei tale kry en 'n hele reeks aksente!

Ek dink ou Sarah is heel oningelig en eng in haar siening - nie eers 'n respons waardig nie! Bla bla blah......

Angi ek PM jou ons is in North Lakes area sommer naby julle!

Cheers

Chatterbug

• 1 month later...

Hi julle ouens!

Ek en my man is amper oppad - wag net vir al die papierwerk! My dogtertjie is drie en ek is ten volle van plan om Afrikaans in ons huis lewendig te hou!! Ek gaan Afrikaanse boeke, cd's en dvd's saamvat. Ek stem: dit gaan nie oor vashou aan die verlede of aan 'n land nie. Dit is deel van wie ek is! Ek is in SA grootgemaak, ek praat Afrikaans my lewe lank. Dit is vir my lekker! En ten spyte van die negatiewe dinge wat hier gebeur, moet ons altyd onthou waarvandaan ons gekom het! Vir my gaan dit om respek vir elkeen se kultuur en leefstyl. Ek weet daar is baie Suid Afrikaanse gewoontetjies wat ek sal moet verruil vir die Australiese dinge, en dit is deel van die opwinding! In Rome maak ons soos die Romeine maak, maar dit beteken nie ek moet vergeet wie ek is nie! Ek sal ook daarvan hou as my dogtertjie by 'n Afrikaanse speelgroepie kan aansluit, feit is, dit gaan nie vir ewig hou nie. Hulle leer Engels baie vinniger aan, en dit gaan hulle lewe wees. Ek dink net dit sal dit aan die begin vir hulle makliker maak as hulle daar kom, as om tussen 'n klomp Engelse maatjies ingegooi te word wat hulle nie verstaan nie!! Daar is 2 engelse maatjies tans in my dogtertjie se kleuterskool, die kinders kan glad nie Afrikaans praat nie, en ek sien hoe swaar hulle kry, maar dit raak ook beter met tyd! So go girls, ek sal definitief kontak maak as ons daar aanland!

hou julle bekke.

n Bietjie kras sou ek se, Sarah?

My familie is Afrikaans en my oudste seuntjie is in n Engelse skool. Sy eertse jaar vanjaar. Maar Afrikaans sal hy (en ons) bly. En Afrikaans sal ons bly praat, selfs in Australia. Niks te make met of ek eendag wil terugkom RSA toe nie! Ek bly wie ek is en niks en niemand gaan my anders oorreed nie.

Ek kom Australia toe omdat ek wil en omdat hulle my daar wil he. Nie omdat hulle n charity is nie! Moenie my verkeerd verstaan nie, ek is tog dankbaar vir die geleentheid..........

En ek het geen probleem om Engels te praat nie. Of Frans of Duits of wat ookal gepas is in omstandighede nie.

Edited by Oryx

Hallo Seekoei!

Jy moet definitief kontak maak, ons kom elke Vrydag bymekaar, vandag was nou die 2de keer. Dit werk baie goed, jy leer nuwe vriendinne ken en die kinders praat Afrikaans met mekaar- dis nou die wat al kan praat! Sien daarna uit om van jou te hoor sodra julle hier is!

Groete

Angi

Angi

Ons sal seker so teen die helfde of na die einde van die jaar in Brisbane land. En glo my, ons kontak julle dadelik en my seuntjie wat tans 3 is skakel dadelik in indien daar 'n Afrikaanse speelgroepie is in Brisbane.

Hel, ons bly darem trots op ons herkoms en kultuur al moet ons in 'n nuwe land 'n heenkome vind. Glo my, ons kinders gaan verseker genoeg Engels kry in Oz, meer as sy pa elkgeval!!

Sterk op pad!! :lol:

Martin

Hallo Martin

Ons sien uit daarna om julle te ontmoet. Julle moet lekker pak en onthou 'n sambreel, dit reen deesdae lekker hier in Brisbane na 'n lang droogte!

Groete

Angi

• 2 weeks later...

I must admit, I'm torn on this one.

On the one hand, yes, you want to keep your language, which I think is fine... But on the other hand, surely asking for an Afrikaans play group excludes the aussies from your idea, which a) indicates you don't want your kids to mix naturally with aussie kids and :( might actually ostracise you from the aussies?

Just a thought... Please, no one tell me to 'hold my mouth'. :blush:

I don't agree with you Craig. Who said you can't have an aussie playgroup & Afrikaans one?

So your afrikaans play group - is it open to Aussies, like the aussie one is open to yours? To me, this is something like, the 'BPA'.. Black Policemans Association... Limited to blacks only. Is that not a strange thing? No whites, they're saying. They can be part of the general police association, but they want their own as well. Na, sorry. Don't agree with that...

And, on the other hand, as I mentioned, you want to keep your language.. your heritage, basically, which I do understand. Hence, being torn.

Edited by Craig Lister

Enjoy the playgroup!!! Sounds brilliant. From what I can see there is a huge interest -- just by looking at the posts! Sure once it gets started there will be even more people keen to join!!

All the best!!

Dear Graig

I've been in Aussie almost 8 years now. I am an Aussie now and no longer South African. Its just that Afrikaans is my first language and it is the language I speak at home.

I don't quite understand your issue with the BPA just as I don't think you understand our issue with our first language in a foreign country, or how the Aussies view it.

Off course we would be open to any Aussies who wanted to learn to speak Afrikaans.

The point is most of us at the Afrikaans play group attend Aussie playgroups, my son goes to Aussie daycare one day per week, we have swimming lessons in Aussie English, we go to rhyming readings at the library in English. Our children here learn to associate English as the language of their peers and it becomes the language they prefer and think and work in. I embrace that. But I would also like my son to be able to listen to Koos Kombuis or Valiant Swart or read Maretha VD Vyver or Ingrid Jonker and for him to understand that you can express yourself differently in another language and that there is a cultural wealth in Afrikaans for him to explore.

I can give him the opportunity to be bilingual, many Aussies admire that greatly and wish they could be truly bilingual. Learning German at school is just not the same. The reason for the Afrikaans playgroup is so that the children are able to speak Afrikaans at play one day a week and so that they don't associate the language just with their parents but with peers as well.

I truly think you would have to be here to understand the issues here, Craig. And if you were you would also appreciate the Aussie ability to be tolerant, they pride themselves in it. They wouldn't mind the Black policemen having their own association, live and let live that's what they believe.

Regards

Angelique

Thanks Delphi

All positive words are greatly appreciated. We are a small group now, which is great for getting to know one another, and we are enjoying our get-togethers very much. The kids are starting to enjoy each other too, its just great to see. Any one interested should please pm me and I'll let you know where we meet next Friday.

Cheers

Angi

Well said Angi!!!! I hope your little boy appreciates what his mommy does for him, obviously not now, he's still to small, but one day!!

En so by the way ek sou graag dat ons jongste seun, wat een van die dae 21 word vir hom 'n Suid Afrikaanse Aussie vrou kry wat Afrikaans kan praat. Dit sou regtig nice wees!!

Hi Nilo!

Weet jy ek ken 'n SA Afrikaanse vrou wat met 'n Aussie man getrou het wat die moeite gedoen het om Afrikaans te leer en hulle praat nou net Afrikaans by die huis! Party van hierdie Aussies sien kans vir baie, miskien kan jou seun een van hulle kry!

Groete

Angi

Steel nou jou thread, sorry!!! Dit sal ook goed wees!! Die ding is dat die ander 2 klaar getroud is en ons Afrikaans almal so as die nuwe ene eendag nie kan Afrikaans nie gaan dit nie mooi wees teenoor haar nie. Here's hoping!!