Jump to content

Going Bush


chester

Recommended Posts

Kannie mooi onthou hoe die storie met die trailer begin het nie, maar ons het een nodig, so ons kyk maar in die "classifieds section" vir 'n tweede handse een. En daar is toe ook sommer een, bel en kry die adres om te gaan kyk, en daar staan toe 2 baie ou karavanne ook. LS en Ek koop sommer karavan en trailer vir $1000, hy demolish, ek ry gemors weg, maak skoon binnekant, verf die mure 'n mooi lig grys. Manlief kla hy het geen tools nie, so ons kuire by Bunnings Hardeware. Now begin die werk eers, dis net 'n dop wat 'n queen size bed nodig het, nuwe mat en gordynjies,'n mooi kombuisie en lekker pakplek. Sommer 'n vars verfjob buite ook. Man sy lyk goed, nou moet sy karavanpark toe, elke naweek sit die De Lange's af karavan toe, in ons VW Beetle met daardie trailer agter, ons bou nou annex aan, lyk maar verk snaaks met al daai hout agterop. Ons maak pelle met die neighbours en gou begin die verfkwasse uitkom en almal begin hulle plekkies opknap.

Baie mense pak sukke mal projekte aan sodra kinder groot is, party bou sielbote of ou karre... :D

Later word Manlief verplaas Victoria toe en ons besluit om maar karavan te verkoop en die eerste ou koop ook sommer, maak sommer 'n profit ook. Maar LDogter wil nie saam nie. Ons is ook nie mal oor Albury Wodonga nie :blush: en ry maar stadig aan ons goedjies terug Sydney toe. Dis toe dat Daai trailer mos los kom op die Hume highway. Man , manlief het nagskof gewerk en Ek bestuur maar, Kyk in die speljie en sien daai trailer "going bush", ploeg 'n paar boompies uit en tip om, nes die komiks vaar die karavan verby die kar gaan. Manlief skrik wakker soos ek lag. Gelukkige was daar geen sade nie.

Nou so 4 jaar later koop ons vir onself 3 acres waar ons wil aftree oor so 5 jaar en daar moet nou weer so 'n ou karavan gekoop word, kry hope bargains op EBay, paver, houte, fencing en 'n bad. Ons pak daai trailer en maak vas, LS haak trailer aan die UTE (bakkie) en daai trek ons nawerk. Net buite Sydney besluit daai trailer om los te kom, een oomblik sien jy bad in die speljie dan niks. Dit wat 'n rukkie voor Manlief dit vind, maar die keer is daar skade, sy le op haar sy, wiel ingebyg maar alles is nog vas boop. Met 'n groot gesukkel sleep ons haar daar uit, dis die einde. Huur 'n "car trailer by the servo" (Vulstasie) Nou moet sy op vrag en al, Met geen wince nie, manlief trek en ek stoot , na die 3rd probeer slaag kry ons dit reg. Ons is terug by die huis net na 1 uur daai oggend. Kinder wil hulle verk lag vir ons.

Besluit ons moet maar 'n nuwe trailer koop en daar staan sy splinter nuut in die driveway gepak vir more se trippe Bellbrook toe.( Lang naweek... Queens birthday.) Daar sit ons lekker en kyk na die Wallabies en Kangaroos met 'n koppie koffee en beskuit. Vir die wat wonder waar dit is, Net so 45 km berge in van Kempsey N.S.W. pop 130 , oppad na Brisbane. Plan is 'n klip huisie te bou, olywe en lavender te plant en baie groente en 'n paar honders te kry.

Dis lekker in OZ ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Die naweek het maar sleg begin, ons trek weg met so 'n ligte reenjie en na so 45 min is ons deur Sydney se verkeer. Toe begin die sports mos, die wind waai en dit reen en die karre staan amper geparkeer soos in die carpark. Ons arme Ford st/wagon wil net vrek as ons deur 'n puddle water ry, maar ons maak Newcastle na 4 uur (normaal weg 2 uur). Dit reen amper die hele pad na Port Macquarie 400km. Ek hoef nie te se hoe dit lyk na 16 duim reen op een slag nie. Groot skade en nou reen dit alweer daar die naweek.

Ons trek in by die hek so laat aand, vergeet maar van uit pak reguit bed toe, hoor nie eers die hoender haan se gekraai nie.

Sal probeer 'n foto te post. ons stukkie hemel in die bos, verskoon ons daar is nog baie werk om te doen.

post-1557-1181948914.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hoop die een werk ook, in die agter ground is 'n pers geverfde karavan, open compost bay, raised veggie beds aartapples staan 2 foot hoog al, rhubards en strawberries, onions en 5 citrus boompies. Ek plant maar solank vetplante voor in die tuin.

post-1557-1181949946.jpg

Link to comment
Share on other sites

Chester, you are a bragger. I envy you, mate. Ek dink ons almal soek so 'n stukkie paradys. Was vandag by 'n veiling vir 3 hektaar. Die uitsig was pragtig. Prys? $370 000. In rande is dit R2,2miljoen. Vir daai prys kon jy vir jou 'n klein wynplasie in die Kaap koop. To rich for my blood. Sal maar weer vanaand die LOTTO speel. Who knows?

Link to comment
Share on other sites

Nee Jan, dit was maar net 'n bietjie geluk dat ons die 3 acres in die sticks gekry het vir goed koop. Nie eers die agent het mooi geweet waar die boundries was nie, en soos jy kan sien daar is baie skoonmaak werk. Ons het nie mooi geweet wat ons koop nie. geen krag of water nie maar niks sit my af nie. Ek spandeer baie tyd alleen daar met net die 2 honde vir geselskap.

In die 1 1/2 jaar wat ons die plekkie het was daar nog geen problemme nie. Sodra ons better geriewe het kan jy maar jou karavan of tent opslaan en saam koffee en beskuit kom eet. Baie welkome

Link to comment
Share on other sites

Thanks Bronwyn, dit is so rustig daar. Welcome board is up for anyone wanting a few days peace and quite.

Klein seun (4) het sy eerste vissie gevang by die brug net so 'n entjie van ons af die paasnaweek.

Groete Rina

Edited by chester
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...