Frikkie: Nuwe moontlike Aussies

Frikkie

Hi daar julle ouens. Ek dink die forum is die beste bron van informasie wat ek nog raak geloop het. :ilikeit: Ek het so paar ure hier spandeer en voel al reeds soos familie. Ek het baie hier geleer en kon baie meer ingeligte besluite neem. Ek wil baie graag "down under" ;) toe gaan maar het 'n paar hickups. Ek glo daar is iemand wat al in die bootjie was.

1. My vrou is nog nie oortuig nie - werk nog daaraan. :holy:

2. Ons het twee kinders, graad 7 en graad 10. Albei is in 'n afrikaanse skool. Gaan dit beter wees om hier te wag todat hulle klaar is met skool of hoe? Hulle presteer albei uitstekend en is net bang hulle gaan dalk nie die mas opkom in engels as hulle nou skool moet verander nie. :holy:

3. Hoe maak ons met drie honde as ons hulle wil saam bring?

4. Pak ons ons meubels in 'n container en bring dit saam of sit ons alles oor in kontant en bigin dan van voor af? My guts vertel my om dit saam te bring.

5. Hoe werk pensioen fondse in Oz?

Ek is 'n gekwalifiseerde Elektrisien met 'n wiremans lisence en werk as 'n elektriese ingenieur vir 'n paar jaar, so ek glo werk sal nie 'n probleem wees nie. Het ook so paar jaar IT ondervinding en kwalifikasies. Volgens Tracey (ARAMS Agent) kan ek kwalifiseer vir 'n state sponsorship in Victoria. B)

Julle ouens is great :holy:

Frikkie en Maryna

Hi Frikkie en Maryna

Excuse me, but English comes easier to me. Firstly, good luck with your decision, I trust it goes smoothly for you!

1. You will have to work harder, it has to be a joint decision. Migration takes a lot out of you and if you are not in the same place about it, it could cause huge problems for you.

2. I cannot tell you what to do with your kids, as I do not know you, but, if I was making the decision for mine, I would go now. I would rather they have a hiccup now, than have a problem at university level because they have come out of Afrikaans schools. If they are doing well at school now, I do not think they will have a problem, however, I am sure there are others here that could answer that for you.

3. Bringing the dogs, will be costly. You are looking at seven months in quarantine kennels. Use the search facility at the top right of the page, type in "dog quarantine" you should get plenty of answers and a breakdown of costs. If I remember it is something like R25,000 per dog.

4. If you have good quality furniture, which could still last you for a number of years, then bring it. It is also nice to have the stuff that you know around you. If you think something is nearing the replacement stage, then do not bring it.

5. In Australia your employer pays 9% superannuation for you into a pension (super) fund. You do not contribute, unless you wish to.

With regard to working as an electrician in Australia, please do a search for that as well, there are requirements that you need to be aware of, in order to get registration in Australia.

Hope that has helped to start you on your way!

Hi Frikkie en Maryna

Excuse me, but English comes easier to me. Firstly, good luck with your decision, I trust it goes smoothly for you!

1. You will have to work harder, it has to be a joint decision. Migration takes a lot out of you and if you are not in the same place about it, it could cause huge problems for you.

2. I cannot tell you what to do with your kids, as I do not know you, but, if I was making the decision for mine, I would go now. I would rather they have a hiccup now, than have a problem at university level because they have come out of Afrikaans schools. If they are doing well at school now, I do not think they will have a problem, however, I am sure there are others here that could answer that for you.

3. Bringing the dogs, will be costly. You are looking at seven months in quarantine kennels. Use the search facility at the top right of the page, type in "dog quarantine" you should get plenty of answers and a breakdown of costs. If I remember it is something like R25,000 per dog.

4. If you have good quality furniture, which could still last you for a number of years, then bring it. It is also nice to have the stuff that you know around you. If you think something is nearing the replacement stage, then do not bring it.

5. In Australia your employer pays 9% superannuation for you into a pension (super) fund. You do not contribute, unless you wish to.

With regard to working as an electrician in Australia, please do a search for that as well, there are requirements that you need to be aware of, in order to get registration in Australia.

Hope that has helped to start you on your way!

Frikkie

Baie bly dit is nie net ons wat oorweldig voel nie. Sterkte met die proses. Party dae dink ek ons is mal, maar ek weet die eindresultaat gaan die moeite werd wees.

Oor jou vrou wat jy nog moet oortuig:

My man moes my ook oortuig> onthou om by FEITE te bly. FEITE spreek hard en duidelik. Dit sal tyd neem. Gee haar tyd.Dit is 'n baaaaie emosionele tyd vir my gewees, om uiteindelik tot die besluit te kom, dit het gevoel asof ek dag en nag net daaraan dink. En ek was half vies vir manlief wat so maklik net wortels wil uittrek en skuif. 'n Mens klou baie vas aan alles wat stabiel en bekend is.

Dink net hoe lekker gaan dit wees om oor 2 jaar terug te dink aan nou. En om te sien dat alles die moeite werd was.

Karen

Oor twee weke kom hier nog mense hiernatoe wat ek baie goed ken..ons het saamgewerk. en dit is baie swaar aan die begin en ek is baie bly dat ons die besluit geneem het. :)

hallo frikkie

ekke nou 11 maande hier

my kinders was graad 7 en graad 8 toe ons oorgekom het-beide het ook baie goed gedoen in suid afrika- ook in 'n afrikaanse skool

My meisiekind se gemiddeld het met 10 % gestyg toe ons hier aankom- my seun het die selfde gebly- die skole doen baie om die kinders te help

so my raad bring jou kinders nou- moet nie langer wag nie

Guest Bronwyn

Hoe eet mens 'n olifant?

Happie vir happie! :)

Try not to feel overwhelmed with the paperwork. Just do a little bit every day. It IS a big thing, but if you are determined, you CAN do it.

Bronwyn

Hi daar julle,

Ek sal sommer inval en dadelik sê "welkom" en baie strekte met die groot besluit. Dit is werklik somtyds te veel vir 'n mens se brein om alles op een slag te process. As vroutjie nog nie oortuig is nie kan 'n besoekie aan lieflike Australie gou-gou haar hart wen. Daarvan kan ek getuig.

Verder is ek nie seker oor die kinders nie - elke gesin se behoeftes is anders, en elke kind is anders. Uit my eie verwysingsraamwerk kan ek wel sê dat ons SA kinders goed vaar daar oor die waters. My 2 halfsusters het fantasties gevaar in Australie (ek het baie familie daar). My oudste suster was skoon een van die top leerlinge in Queensland. En dit van 'n 'born and bred' Afrikaanse girltjie!

Dan kan jy jou diere saambring, dit kos net baie maar as jy die geld het dink ek jy moet dit doen. Hulle is immers deel van die familie. Dit is te hartverskeurend om jou diere weg te gee. Friende van ons het in Maart hulle een hondjie by Keringa Kennels ingestuur en dit kos sowat R26 000 (plus/minus). Hulle kyk blykbaar uitstekend na die diere. Wel, vir daardie prys hoop ek so!

Die meubels is 'n goeie idee om saam te bring - dit is wat ons gaan doen. Onthou mens kry amper niks daarvoor om dit 2de hands hier te verkoop nie en dan moet jy daar weer nuwe goed koop. En jou geld moet jy deur sowat 6 deel. Die wit kombuisware kos nogal baie - dit wat ek kan aflei. Die meer ervare members op die Forum sal jou seker meer detail daaroor kan gee.

Nou ja, wou net my eier lê en groete stuur uit die Kaap!

A :)