Jongman Posted April 12, 2007 Report Share Posted April 12, 2007 Hi almalEk wil net weet of iemand vir my n resep het vir Sago poeding. En watse "brand" sago kan n mens hier in Aus gebruik.groeteFred Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wendy Posted April 12, 2007 Report Share Posted April 12, 2007 Ek hoop dit help.Koue sagopoeding.375ml sago375ml melk125ml suiker15ml vlapoeier1 pakkie arbei jellie190ml kookwater1 blikkie idealmelk30ml suiker ( ja weer )room en arbei konfyt vir versieringWeek sago in melkKook suiker, geweekte sago en melk stadig saam tot sago deurskynend is.Roer vlapoeier in sago en kook dit tot dik.Los jellie op in kookwater en roer by sago mengsel. Laat afkoel.Klop ideal melk styf met 30ml suiker en voeg by koue sago. Meng goed.Versier met arbeie en room.Wendy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongman Posted April 12, 2007 Author Report Share Posted April 12, 2007 Ek hoop dit help.Baie dankie Wendy. Dit klink heerlik. GroeteFred Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christelle Posted April 12, 2007 Report Share Posted April 12, 2007 Ek het nog nie sago hier gesien nie ,miskien weet iemand waar mens kan kry .Hier is my respteSAGOPOEDING100 ml Sago1 L Melk1 ml Sout62,5 ml Suiker50 ml Botter of margarienMetodeVoorverhit die oond tot by 180°C. Spoel die sago onder koue, lopendewater af. Verhit die melk tot by kookpunt, voeg die sago en soutdaarby en laat dit oor baie lae hitte prut totdat die sago sag endeurskynend is. Roer dit af en toe om. Roer 62,5 ml suiker en diebotter by die gaar sagomengsel en haal dit van die stoofplaat af.Skei die eiers en klits die eiergele. Roer die eiergele geleidelik bydie sagomengsel. Roer die vanilla by. Skep die sagomengsel in ‘ngesmeerde oondbak, plaas dit in ‘n bain-marie en bak die poedingon-geveer 30 minute lank totdat dit gaar en gestol is. Klits dieeierwitte styf en klits 37,5 ml suiker daarby. Smeer die fynappelkooskonfyt bo-op die poeding en skep die meringue bo-oorsodat dit in puntjies staan. Bak die poeding nog ongeveer 15 minutetotdat die meringue ligbruin is. Bedien dit warm.Bain-marie is ‘n redelike vlak oondbak of -pan wat met warm watergevul is en waarin ‘n ander bak geplaas word terwyl die inhouddaarvan in die oond gebak word. Dit word veral gebruik wanneerdie bestanddele van die gereg. Soos eierwitte, geneig is om te skifweens oorverhitting. 6-8 PersoneSAGOKLUITJIES750 ml Melk1 ml Sout70 ml Sago55 ml Botter3 EiersMetodeVerhit 700 ml van die melk en sout saam tot net onder kookpunt.Voeg die sago en die botter by die melk en laat prut totdat diesago sag en deurskynend is. Roer dit aanhoudend omdat die mengselmaklik aanbrand. Skei die eiers en meng die eiergele goed met dieoorblywende 50 ml melk, suiker en mielie-blom. Voeg ‘n bietjie vandie warm sagomengsel by die eiermengsel en klop vinnig. Voeg dieeiermengsel geleidelik by die orige sagomengsel in die kastrol terwyldit aan-houdend geroer word. Laat dit ongeveer 2 minute lank prutterwyl geroer word. Klits die eierwitte in ‘n groot mengbak met ‘nskoon droë klitser styf en vou die gaar sagomengsel met ‘nmetaallepel by die eierwitte in. Doop ‘n desertlepel in die gesmeltebotter en skep lepelsvol van die sagomengsel in ‘n warm opdienbak.Strooi kaneelsuiker oor elke laag kluitjies. Bedien die sagokluitjieswarm sodra die kaneelsuiker gesmelt het. 6 porsies.4 Eiers5 ml Vanilla37,5 ml Suiker50 ml Fynappelkooskonfyt50 ml Suiker50 ml Mielieblom30 ml Gesmelte botterKaneelsuiker na smaak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongman Posted April 12, 2007 Author Report Share Posted April 12, 2007 SAGOKLUITJIESOh christelleDuisend dankies. Ek het nog nooit Sagokluitjies gehad nie. Ek gaan nou dadelik vir my ma hierdie resep foward sodat sy vir ons n "batch" kan maak. Groete Fred Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annette Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 Christelle, ek gebruik daai selde resep, maar ek dink jou resep het in twee gesplit? Die res is onderaan die bladsy Ou Fred,Hoekom spring jy nie sommer in en verras jou Ma en bak dit self nie? Dan skink jy sommer vir haar 'n lekker glasie rooi en masseer haar voete ook ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christelle Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 ag sorry Annettedaar's hySAGOPOEDING100 ml Sago1 L Melk1 ml Sout62,5 ml Suiker50 ml Botter of margarien4 Eiers5 ml Vanilla37,5 ml Suiker50 ml Fynappelkooskonfyt50 ml Suiker50 ml Mielieblom30 ml Gesmelte botterKaneelsuiker na smaakMetodeVoorverhit die oond tot by 180°C. Spoel die sago onder koue, lopendewater af. Verhit die melk tot by kookpunt, voeg die sago en soutdaarby en laat dit oor baie lae hitte prut totdat die sago sag endeurskynend is. Roer dit af en toe om. Roer 62,5 ml suiker en diebotter by die gaar sagomengsel en haal dit van die stoofplaat af.Skei die eiers en klits die eiergele. Roer die eiergele geleidelik bydie sagomengsel. Roer die vanilla by. Skep die sagomengsel in ‘ngesmeerde oondbak, plaas dit in ‘n bain-marie en bak die poedingon-geveer 30 minute lank totdat dit gaar en gestol is. Klits dieeierwitte styf en klits 37,5 ml suiker daarby. Smeer die fynappelkooskonfyt bo-op die poeding en skep die meringue bo-oorsodat dit in puntjies staan. Bak die poeding nog ongeveer 15 minutetotdat die meringue ligbruin is. Bedien dit warm.Bain-marie is ‘n redelike vlak oondbak of -pan wat met warm watergevul is en waarin ‘n ander bak geplaas word terwyl die inhouddaarvan in die oond gebak word. Dit word veral gebruik wanneerdie bestanddele van die gereg. Soos eierwitte, geneig is om te skifweens oorverhitting. 6-8 PersoneSAGOKLUITJIES750 ml Melk1 ml Sout70 ml Sago55 ml Botter3 EiersMetodeVerhit 700 ml van die melk en sout saam tot net onder kookpunt.Voeg die sago en die botter by die melk en laat prut totdat diesago sag en deurskynend is. Roer dit aanhoudend omdat die mengselmaklik aanbrand. Skei die eiers en meng die eiergele goed met dieoorblywende 50 ml melk, suiker en mielie-blom. Voeg ‘n bietjie vandie warm sagomengsel by die eiermengsel en klop vinnig. Voeg dieeiermengsel geleidelik by die orige sagomengsel in die kastrol terwyldit aan-houdend geroer word. Laat dit ongeveer 2 minute lank prutterwyl geroer word. Klits die eierwitte in ‘n groot mengbak met ‘nskoon droë klitser styf en vou die gaar sagomengsel met ‘nmetaallepel by die eierwitte in. Doop ‘n desertlepel in die gesmeltebotter en skep lepelsvol van die sagomengsel in ‘n warm opdienbak.Strooi kaneelsuiker oor elke laag kluitjies. Bedien die sagokluitjieswarm sodra die kaneelsuiker gesmelt het. 6 porsies.Daar is mos niks fout as jou ma vir jou n ietsie lekker gaar maak nie ,dit proe sommer ekstra lekker met al daai ekstra liefde daarin . My ouer broer is nou 32 jaar oud en my ma bederf hom ook nogsteeds ,partykeer doen sy dit ook maar net om te voel dat sy nog belangrik is in mens se lewe ,dit gaan nie altyd net oor dat mens haar misbruik nie.groete ,christelle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lmari Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 Nou maak julle 'n mens darem lukker lus vir die sago poeding.L Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christelle Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 Lmari ek is net so lus nou ,maar ek het nog nie sago gesien nie ,het jy ?Ek sal maar sjokolade eet om op te maak.groete ,christelle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lmari Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 ChristelleJa, ek is seker ek het al sago hier gesien.. Sal bietjie weer kyk maar is dood seker hier is.Sal jou laat weet.LoviesL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annette Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 Ja, daar's sago in al die winkels hier rond. Ek koop myne sommer by Coles. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
christelle Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 Hi AnnetteEk sal bietjie gaan kyk ,dankie vir dit lekker naweek christelle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongman Posted April 19, 2007 Author Report Share Posted April 19, 2007 danie vir al die heerlike resepte.Ek wou net weet watse "BRAND" sago om te gebruik? Kan iemand help.Groete Fred Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annette Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 Ek gebruik Lion Brand, Fred. Mens hoef dit nie so lank soos die Suid-Afrikaanse sago te week nie, dis sommer binne 2 ure lekker sag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lmari Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 danie vir al die heerlike resepte.Ek wou net weet watse "BRAND" sago om te gebruik? Kan iemand help.Groete FredHello FredEk het so pas vanoggend vir my sago gekoop, by Coles, en dit is 'n McKenzie's brand.Julle my so lus gemaak vir dit.. so ek gaan nou die resepte deur kyk en lekker sago poeding maak vir die naweek.GroeteL'mari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongman Posted April 20, 2007 Author Report Share Posted April 20, 2007 baie dankie daarvoor Fred Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dritch Posted May 2, 2007 Report Share Posted May 2, 2007 (edited) Ek's tans besig om my verskeie resepte boeke te scan, aangesien ek hulle nie kan saam bring nie. Ek't hierdie resep ontdek met die scan episode. Ek weet nie hoe dit proe nie, aangesien ek glad nie sago poedings in enige vorm eet nie Die resep kom uit die Snowflake 1998 Home Industry/Tuisbedryf Nuusbrief. My Ma het dit vir my gegee...sy't vir amper 20 jaar vir 'n Tuisnywerheid gebak Urmmm, die resep is in die 2e post, die jpg idee het nie so goed gewerk nie, ek't nie gesien dis so ongelooflik groot totdat ek dit probeer aanheg nie Edited May 2, 2007 by Dritch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dritch Posted May 2, 2007 Report Share Posted May 2, 2007 Ek's tans besig om my verskeie resepte boeke te scan, aangesien ek hulle nie kan saam bring nie. Ek't hierdie resep ontdek met die scan episode. Ek weet nie hoe dit proe nie, aangesien ek glad nie sago poedings in enige vorm eet nie Die resep kom uit die Snowflake 1998 Home Industry/Tuisbedryf Nuusbrief. My Ma het dit vir my gegee...sy't vir amper 20 jaar vir 'n Tuisnywerheid gebak Gebakte Sagopoeding met Brandewyn1.5L melk100ml sago150ml suikerknippie sout90g botter8 eiers, geskei50ml Suid Afrikaanse Brandewyn120g fyn appelkooskonfytVerhit oond na 180 grade CelsiusVerhit die melk en voeg die sago, suiker en sout by. Kook en roer tot dit gaar en deurskynend is. Voeg die botter en gekiltste eiergele by. Voeg die brandewyn by en giet die mengsel in 'n gesmeerde, vuurvaste bakskottel. Bak vir 25 minute. Haal uit die oond en smeer die konfyt bo-oor. Klop die eierwitte styf en voeg nog 100ml suiker geleidelik by. Skep dit bo-op die poeding. Bak verder tot dit bo-op ligbruin is.Lewer 16-20 porsies. **Hierdie poeding is in 'n groot maat en is ideaal vir 'n kerkbasaar, skoolbasaar of spyseniering** Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongman Posted May 8, 2007 Author Report Share Posted May 8, 2007 Dit klink Heerlik!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts