the Bible is true

Willem en Luzelle JvR

Hi all.

I've heard about Dr Kent Hovind from a few people, but last week a retired 'NG-Kerk dominee' lent me some dvd's to watch. What an eyeopener. All the facts I've wondered about explained by by someone and he is open for debate.

Have a look at www.drdino.com and watch some of his material online.

Download and copy if you wish, he doesn't care, as long as it is free.

You'll be blown away with the amount of insight into the situation and time around the beginning of the earth and Bible and will hopefully feel better knowing your doubts about the bible was unfounded...

Regards

Willem

Edited by Willem en Luzelle JvR

I wonder if he is open for debate against Richard Dawkins, Sigmund Freud (if he was still alive), Ivan Pavlov (the guy from pavlov's dog, conditioning), Alan Turing (The Turing Award, often recognized as the "Nobel Prize of computing", is named after him.), not to mention Mr. Evolution himself, Charles Darwin.

Ons het ook die DVD's gesien. En ja hy sal hierdie bogenoemde mense verkeerd bewys!!! Veral Darwin. Ek verbly my net dat ek deur n wonderlike God gemaak is en nie van n aap afkomstig is nie.

Thanks, Willem - will certainly have a look. Always nice to view new spiritual material.

Thanks for this.

Liesl

My children, both in high school, are very upset about being tought at school about the Big Bang and how the earth came to exist due to it. The teacher also trying to proof to the kids that God therefore does not exist. In the entire class, there were only 3 Christians, one of them, my son. Most of the other kids simply does not believe that God exist, yet they say His name in vain (spelling?) every single day, numerous times during the day!! So, if they don't believe that God exist, why then mention His name, why not just say someone else's name? I get soooooooo frustrated and wish I had the over $3000 a year per child to send my kids to a private Christian school.

My children, both in high school, are very upset about being tought at school about the Big Bang and how the earth came to exist due to it. The teacher also trying to proof to the kids that God therefore does not exist. In the entire class, there were only 3 Christians, one of them, my son. Most of the other kids simply does not believe that God exist, yet they say His name in vain (spelling?) every single day, numerous times during the day!! So, if they don't believe that God exist, why then mention His name, why not just say someone else's name? I get soooooooo frustrated and wish I had the over $3000 a year per child to send my kids to a private Christian school.

Have you considered the catholic schools, they are cheaper then private schools and offer great education and good discipline as well. They are also open to discussing fees with you and giving you discounted school fees. we are not catholic but I do send my son to one, and I am very very happy with the school.

Candice

Dankie Willem

Ons het dit ook gesien. Dit is baie goed. Ons kan ook beaam wat Basinozson sê.

Heymanse, dalk is julle kinders juis in daardie skool om 'n verskil te maak. Bid vir hulle sodat hulle sal sterk staan en ons God se naam sal uitdra. Dink net as hulle van hulle maats na die Here toe kan lei!

Willem, stuur groete vir my familie daar in Albertinia.

Groete

Euneze

I am of the belief that one should read all there is about a topic (such as this one) the for and against, and make up your own mind. I do believe in the big-bang theory, but I would like to know what Dr Dino says, and when I googled him, this is the first article i came across, he is a fraud.

http://www.religionnewsblog.com/16451/kent...y-on-all-counts

I dont know why people are afraid of the big-bang theory, it can be assimilated into Christianity quite well. the bible is not literal, this I got from my brother in law who is a NG dominee, he said that not everything should be taken literally (although he could not give me an answer as to exactly whihc part are literal and whihc not)

but suppose God used the big-bang to create earth? "one day" as described in the bible might have taken 1 million years? I dont want to cause cooler-headed replies, but its not such a bad thing to look at facts that are there, with an open mind, and ask questions about our past.

and just for interest sake - Darwin never said we orginate from apes. he said that we and chimps are sort of cousins, we have a common ancestor. that ancestor was neither homo sapiens nor chimp, but something else, and had 2 descendant lines, us and chimps (theoretically there must have been others).

Toitjie

Doen moeite en kyk van sy videos - sommer op die internet as jou verbinding dit toelaat.

Dis nie 'n maklike onderwerp nie en jy kan op youtube gaan kyk hoeveel mense trek sy stellings uitmekaar. Kyk verder op google en sien dat Kent Hovind vir 10 jaar tronk toe gestuur is verlede week weens belastingbedrog-hy klassifiseer sy werknemers as sendelinge en het vir 'n tyd onder oorsig geen werknemersbelasting afgetrek ens. ens. ens. Oor die botsing met die gereg waardeur hy nou tronk toe moet gaan kan mens redeneer, maar dit wat hy in sy videos bespreek pas in by wat ek glo God gedoen het.

Ek het die afgelope paar weke weer Genesis begin lees en dit gaan maar stadig, want die dinge is moeilik om te verstaan(vir my). Sy(Hovind) verduidelikings en teoriee maak dit vir my moontlik om enige twyfel wat ek kon he oor hoe dit gebeur het uit die weg te ruim.

God is nie gebind deur 'time, space and matter' nie, en indien ons Hom in die blikkie probeer inpas waarin ons onsself bevind, gaan ons ander teoriee moet aanneem, want die god wat in ons eng begrip pas, is nie magtig genoeg om te doen wat ons God gedoen het nie.

Terwyl ek die eerste een van sy videos gekyk het, het ek besef dat hy lynreg verskil van alles wat die wereld wil glo en dus baie teenkanting sal kry. Met 'n rekenmeesters/ouditeurs-agtergrond het ek dadelik begin dink dat die vinnigste plek waar die wereld hom gaan vastrek op 'n belastingvlak gaan wees. Teiken hom vir elke wet wat hy onder sy oortuigings oortree en jy kan hom stilmaak sodat hy nie tyd het om mense te oorreed dat dit wat God vir hulle vertel deur die Bybel waar is nie. Van sy stellings en teoriee is aanvegbaar-dit kan ek voor die tyd verwag, want geen mens lewer 'n 15 uur toespraak op video waarin hy alles wat ons dink rondom die ontstaan van die wereld hanteer vanuit sy interpretasie van die Bybel sonder om dalk in homself te faal nie. Ek se nie die Bybel faal nie, maar slegs dat hy(Hovind) sommige teorie dalk nie goed genoeg begryp nie en foute kan maak. Die oorgrote meerderheid van stellings en feite het my egter bly gemaak dat ek 'n genadige God dien wat vir my lief is en wat, al stel ek hom baie telleur, my sonde vergewe en Sy seun vir my laat mens word het sodat ek gered kan word.

Mense wat twyfel hoe al die soorte honde bv uit twee honde kon ontstaan wat uit die Ark kom besef nie dat hulle glo 'n chemiese mengsel het 'n lewenstipe voortgebring 2.5biljoen jaar gelede wat ontwikkel het tot alle vorms van lewe wat ons vandag ken nie-spontaan-want dit is waarop evolusie neerkom.

I am of the belief that one should read all there is about a topic (such as this one) the for and against, and make up your own mind. I do believe in the big-bang theory, but I would like to know what Dr Dino says, and when I googled him, this is the first article i came across, he is a fraud.

http://www.religionnewsblog.com/16451/kent...y-on-all-counts

I dont know why people are afraid of the big-bang theory, it can be assimilated into Christianity quite well. the bible is not literal, this I got from my brother in law who is a NG dominee, he said that not everything should be taken literally (although he could not give me an answer as to exactly whihc part are literal and whihc not)

but suppose God used the big-bang to create earth? "one day" as described in the bible might have taken 1 million years? I dont want to cause cooler-headed replies, but its not such a bad thing to look at facts that are there, with an open mind, and ask questions about our past.

and just for interest sake - Darwin never said we orginate from apes. he said that we and chimps are sort of cousins, we have a common ancestor. that ancestor was neither homo sapiens nor chimp, but something else, and had 2 descendant lines, us and chimps (theoretically there must have been others).

Dit se nie sy theories is verkeerd nie hy hou net daar van om tax te betaal wie doen.Wetenskaplikes kan nie eers die weer voorspel nou wil jy glo wat hulle vir jou se wat miljoene jare terug gebeur het

Dit se nie sy theories is verkeerd nie hy hou net daar van om tax te betaal wie doen.Wetenskaplikes kan nie eers die weer voorspel nou wil jy glo wat hulle vir jou se wat miljoene jare terug gebeur het

my keuse.... die bybel kan ook nie die weer voorspel nie..... en ek glo nie voor die voet wat enige wetenskaplike se nie, hulle bereik hul gevolgtrekkings deur navorsing, argeologie, hulle word gelei deur dit wat in die natuur as bewyse voor hulle le, grondlaagvormings, fossiele en baie goed wat ek nie eers als kan noem nie

Bravo toitjie. Wel gestel. Ek dink ek sal maar weer hierdie naweek na sy grootnis, The Flying Spaghetti monster, se getuinisse luister en kyk hoe Hy op die invisible pink unicorn rondry en sy sy tenticles versprei sodat ons eendag in die FSM hemel sal ingaan en rondom die bier volcanoes en stripper factories rondhang. Al wat ek se is, moet nie alles glo wat die bybel ook se nie, net soos daar gese is om nie in wetenskap te glo nie. Moet ek almal herinner oor die spanish inquisition etc. Ook die bybel wat vandag versprei en gelees word is nie die original bybel wat oor 2000+ jaar geskryf is nie. Die bybel se maak die kakaniete/ongelowiges dood, beteken dit al die christene moet nou rewolwers en gewere vat en mense dood maak ? Ek dink nie so nie. Ek stem met saam dat almal in hulle eie gelowe glo etc, en ek sal nie iemand probeer ompraat om in iets anders te glo nie, al wat gevra word is dat mense nie my probeer oorreed om in iets te glo wat ek nie kan sien, voel of hoor nie en my opinie, net soos ander mense se opinies, moet na luister en respekteer. So ver soos om te se dat net athieuse die god se naam in vain te gebruik, is onsin. Ek is amper daagliks rondom christelike mense, en om eerlik te wees, hulle vloek, skel, lieg, steel etc etc, net soveel as nie meer as atheiuste.

Net vir informasie, hier is die wikipedia blad van dr. dino : http://en.wikipedia.org/wiki/Kent_Hovind#From_creationists

Net nog 'n paar interessante feite uitwys :

Dr. Russell Humphreys se profile http://en.wikipedia.org/wiki/Russell_Humphreys en wat dr. dino as reference gebruik het hierso : http://www.drdino.com/read-article.php?id=30

Edited by Cyberdeth

die bybel kan ook nie die weer voorspel nie.....

nou hoekom is dit die big bang theorie en nie die big bang fact nie,moeinie angeval voel nie ek tik in n goeie gesindheid,in elk geval is die die Spiritual Life afdeling en nie chit chat of i believe in evolution forum nie.los die mense wat an god of jesus wil glo dis ons reg nou kom en kyk jy of jy ons geloof kan seermaak met jou opmerkings.wil nie baklei nie mar jy en cyberdeth wil nou julle siening an ons afsmeer niemant het nou probeer om jesus an julle af te smeer nie en christene is nog steeds net mens ons het ons foute en cyber jy moet dan nie hier lees as dit jou gaan pla nie jy het jou posts begin met die doel om te wys jy glo ni in di gemors nie asof almal jou gevrae het ,al wat ek se is as jy nie hier van hou nie ,dis julle reg maar hoekom die christenskap anval ons het nie darvoor gevra ni ,

cyber ,bybel is in konteks geskryf ons val nou onder jesus di nuwe testament ni meer di ou testament ni

ek probeer maar om n christen te wees ek is maar vol baie foute

maar dankie vir julle sienings

Imterresante Thread/topic.

Alhoewel. tpoics soos hierdie is moeilik en geweldig oop vir interpretasie.

Cyberdeath, die BYbel is 'n komplekse boek, en dit moet nie soos 'n text boek gelees word nie :)

"ek probeer maar om n christen te wees ek is maar vol baie foute"

Thanks, Martin. You are doing a good job and thank you for your contribution to this thread. As you know by being a Christian we will all constantly be under attack and persecution, in many forms. Also Christians are far from perfect, I know I fail miserably on a DAILY if not HOURLY basis, but God forgives and He knows my heart as He knows yours.

Hermanyse: I know that even the Christian schools have concessions so you should enquire about this. I know that here is Dalby we were eligible to send our kids for about $50 a month. I know this must be tough for you but have faith!

Liesl

Okay guys, I think my post might have been misunderstood. So I would like to apologize if I in any way offended, mocked or tried to convert you guys. It was not my intention. I just wanted to air my views WRT religion in general. I'm not trying to single out any one person or religion though. I will hereby refrain from posting any of my own personal religious views. I DO respect your life choices, and would appreciate you respect mine. There are a lot of different points of view out there though. But again, please accept my sincerest apologies, and this will be my last post on this thread.

Edited by Cyberdeth

Hermanyse: I know that even the Christian schools have concessions so you should enquire about this. I know that here is Dalby we were eligible to send our kids for about $50 a month. I know this must be tough for you but have faith!

Liesl

Hi Liesl,

Thanks for this info, I never realised. I'll make some enquiries today.

Cheers!

I've seen some of the DVD's of dr. Hovind and being in the US I can testify that the science books in public schools are exactly like he describes in one of his videos. In my 9th grader's text book they are taught that we actually originate from rocks, according to one theory. Because we grew up in a Christian country, and most kids came from the same church background in my school, nobody ever taught us how to defend our faith and how to give an answer to those who believe differently. One ministry that focus on people's questions about our faith is the Ravi Zacharias International Ministries. www.rzim.org One can even see him on youtube where he visited the top universities in the USA and answered the tough questions of the students. My daughter used his book Jesus among other gods in her social study class where they discussed the different faiths of the world. She was the only christian in her class and at the end of the year her teacher who is not a believer said she is the first student he ever taught that could defend the christian faith. As a christian I believe that the Bible is truth, but we have to respond with gentleness and kindness because its the manner in which we answer that can make someone listen or not. Just my 2c :):whome:

I've seen some of the DVD's of dr. Hovind and being in the US I can testify that the science books in public schools are exactly like he describes in one of his videos. In my 9th grader's text book they are taught that we actually originate from rocks, according to one theory. Because we grew up in a Christian country, and most kids came from the same church background in my school, nobody ever taught us how to defend our faith and how to give an answer to those who believe differently. One ministry that focus on people's questions about our faith is the Ravi Zacharias International Ministries. www.rzim.org One can even see him on youtube where he visited the top universities in the USA and answered the tough questions of the students. My daughter used his book Jesus among other gods in her social study class where they discussed the different faiths of the world. She was the only christian in her class and at the end of the year her teacher who is not a believer said she is the first student he ever taught that could defend the christian faith. As a christian I believe that the Bible is truth, but we have to respond with gentleness and kindness because its the manner in which we answer that can make someone listen or not. Just my 2c :):whome:

Wow, it is so true that we are not always taught to defend our faith and I sometimes feel so out of my depth when I am being questioned on certain aspects (not the brighest chick either so that doesn't always help). But thank you for this website and I will definitely check it out. I also agree with you that our manner has a huge influence on whether someone will listen to what we have to say.

:whome::ilikeit::ilikeit:

nou hoekom is dit die big bang theorie en nie die big bang fact nie,moeinie angeval voel nie ek tik in n goeie gesindheid,in elk geval is die die Spiritual Life afdeling en nie chit chat of i believe in evolution forum nie.los die mense wat an god of jesus wil glo dis ons reg nou kom en kyk jy of jy ons geloof kan seermaak met jou opmerkings.wil nie baklei nie mar jy en cyberdeth wil nou julle siening an ons afsmeer niemant het nou probeer om jesus an julle af te smeer nie en christene is nog steeds net mens ons het ons foute en cyber jy moet dan nie hier lees as dit jou gaan pla nie jy het jou posts begin met die doel om te wys jy glo ni in di gemors nie asof almal jou gevrae het ,al wat ek se is as jy nie hier van hou nie ,dis julle reg maar hoekom die christenskap anval ons het nie darvoor gevra ni ,

cyber ,bybel is in konteks geskryf ons val nou onder jesus di nuwe testament ni meer di ou testament ni

ek probeer maar om n christen te wees ek is maar vol baie foute

maar dankie vir julle sienings

Hi Martin

ons is almal vol foute, en almal leer nog, niemand is perfek nie. ek val jou geensins aan nie, en het ook nie my siening in enigiemand se keel afgedruk nie, maar jou eerste post was redelik aanvallend. al wat ek nog altyd probeer se is dat daar honderde gelowe en sienings is, almal uiteenlopend, en dis goed om van almal te weet, mens moenie met oogklappe deur die lewe gaan nie. Ek het nooit gese jy of enigiemand anders is verkeerd nie! waar is daardie tolerance waarvan ons gepraat het in ander threads? ons kan mos soos volwassenes hieroor praat, dan nie? is jy nie partykeer nuuskierig om te weet hoekom ander mense 'n ander geloof aanhang nie, wat dit behels nie?

as jy evolution gaan google, sal jy sien daar is baie Christene wat wel glo aan evolusie, so dis nie so erg nie. as jy nie daarin glo nie is dit jou reg..

jy is korrek as jy se hierdie is die spiritual afdeling, dis nie die Christian afdeling nie, maar spiritual, wat baie wyer is as net een geloof, daarom dat ek voel dit kan opbouend wees om hier te gesels, sonder om mekaar te probeer oortuig, maar eerder positiewe gesprek te inisieer.

HI toit

Jy het my nou net voor gespring met die volwasse ding op te bring.

Ek weet en het navorsing al gedoen oor all die gelowe op my tyd niemand het vir my n pamflet op die straat gegee en ge se lees heers hier voor jy an god glo nie,maar kyk hou lyk dit=dis maar moeilik om n christen te wees in vandag se lewe,mense is meer tolerrant teenoor muslims,homo sexuels ens. as oor christene.Die persoon wat die topic begin het het iets gekry om sy geloof te versterk en wat doen toit sy post die enigste negatiewe ding oor di arme man wat hy as mens opge foeter het en nie as lecture of pastoor nie.

Wat vir my baie snaaks is is hoe n christen op foeter dan sien almal dit as die christenskap wat opfoeter in ni daai indeviduel nie,kom ons se die bybel is n spook storie wat is verkeerd daarmee om elke dag te probeer om n goeie mens te wees.n mens kry nie iemand wat in niks glo nie want tot athiest glo in evolution en die big bang

Ek het ook eers geglo an evolution en dat ons van die ape kom en dat god dit so laat gebeur het,maar die bybel se jy kan nie grys wees ni jy moet in god glo of glad ni,en die hele aap storie het missing links en van die bene wat hulle gekry het het hulle geveil en gesaag om in te pas google dit .Toit ek het al jou post gelees jy is nie n slegte mens nie ek is jammer as ek te vinnig op my pertjie gespring as christen moes ek nederig gewees het en dit gelos het so ek vra jammer.DIt sal snaaks wees as die in die cooler op eindig

tiot probeer om sy videos kyk jy sal nie spyt wees ni baie info

Edited by martin erasmus

• 1 month later...

Hi Julle

Wel hierdie is nou 'n interessante post. Ek is 'n science teacher by 'n christian school en ek het dit soos volg ervaar:

In Suid Afrika was ek nie regtig verplig om die evolusie teorie aan studente te leer nie, alhoewel toe ek in aus aankom toe word ek oorval met evolusie in alle boeke, sillabuse en en en. Ek kry gereeld science tydskrifte van verskaffers en dis vol evolusie info. Ek is juis nou besig om vir my yr12 human bio students evolusie in detail te bespreek. As Christen glo ek jy glo of in evolusie of in creation. niks tussenin nie. Ek kry al my antwoorde op die website: answersingenesis

Hulle het 'n opsie: videos on demand, wat baie videos bevat en die bybelse perspektief gee op dinge soos ice age, stem cells, neanderthals ens. My studente moet evolusie doen ongelukkig wnat dit is deel van die aus sillabus, maar ek maak seker ek gee vir hulle die bybelse perspektief ook.

Mens moet kennis he oor albei om jou christenskap te kan verdedig. Dinge soos die feit dat carbondating nie 'n betroubaar genoeg metode is om dating te doen nie, dinge soos "fraud" wat in evolusie teorie ontdek is..... en en en

Wat skole betref: As jy ernstig is oor jou kind se geestelike lewe, sou ek oorweeg om my kind in 'n christelike skool te sit. LEt wel 'n baptiste of anglikaanse skool is nie 'n suiwer christelike skool nie. Christelike skole employ net christelike onderwysers so jy weet jou kinders is in veilige hande wat teorie soos evolusie betref. Ek dank die Here dat ek die geleentheid het om my kind in so 'n skool te kan he.

BG

Hey B Girl u are still around on the forum! It has been a long time.

As you can see we are still waiting and should know within a month or two whether we get it or not.

(sorry off topic!! Apologies to those on this thread.)

I wonder if he is open for debate against Richard Dawkins, Sigmund Freud (if he was still alive), Ivan Pavlov (the guy from pavlov's dog, conditioning), Alan Turing (The Turing Award, often recognized as the "Nobel Prize of computing", is named after him.), not to mention Mr. Evolution himself, Charles Darwin.

Yes, he would have ...

I only wonder what have Freud (psychologist), Pavlov (animal behaviour), Turing (Computer Science) to do with Creation vs. Evolution ?

Dawkins was asked by Hovind to debate him, but he wouldn't, because he didn't like the idea that Hovind is a Christian.

If you know what he believes is wrong, would you debate him ?

Regarding schools: why not homeschool ? Australia has a huge homeschooling community and a strong Christian homeschoolers network system. Search on Google.

Edited by Alida

Dawkins was asked by Hovind to debate him, but he wouldn't, because he didn't like the idea that Hovind is a Christian.

If you know what he believes is wrong, would you debate him ?

thats not an entirely true or fair statement. If someone does not want to debate with you, it does not automatically mean he admits you are right and he is afraid. And Dawkins didnt refuse because Hovind is a Christian, he debated other Christians. He refused because he says Hovind's work is not science.

I am going to put my head in a bee's nest here, I dont want any fights, but I am curious about the Bible. I have never before questioned the Bible merely because I was told not to and that was good enough for me. I was told this from an early age as all of us are, whihc lays the foundation of blind acceptance. But now that I have children, and at the same time have started reading widely on these things, I am not so sure anymore how to go about this.

I dont want my children to be taught something in school that I cannot explain, and there lies my predicament.

Since someone mentioned Genesis, i will mention that. I have come across a discrepancy. In chapter 1 it says man was made last, but in chapter 2 it says made was made first, before all the animals and plants.

Why are people getting so worked up about Hovind and Dawkins and their respective opinions, and base everything on a book that doesnt explain to me what I need to know, and contradicsts itself? I discussed this at length with a friend of mine, to try and get some insight. She showed me her english translated bible where is says Solomon is a black man. I kid you not, I was stumped. In my Afrikaans translation, it says Solomon is "brownish" (bruinerig).

My point is, through so many translations over hundreds of years, with every person adding his own flavour and prejudice, how do you know what the truth is anymore? What is fact? Is solomon black or not? And Jesus was a direct descendant of him...you do the math...