Jump to content

Joop Klepzuiker: New to this great forum!

Joop Klepzuiker
 Share

Recommended Posts

Good day to ya all.

I just signed up on this forum to get in contact with some ex-pats and ozzies who share some off my intrests.

A bit off myself:

Born in Paarl, Western Cape - Lived there until I came over.

Lived in Vryburg, Northern Cape - Lived there for 2 years (loved it!) when I was 13 years of age.

Anyway, I would like to muster some diving partners.

I have one work colleague, Dale, who is intrested in doing the Open Water one Course (PADDI) with me in the coming weeks ahead.

Can anybody recogment a good diving school here in Sydney????

And also, would like to come and join us??

Spread the word and let me know.

C YA

Joop:)

Welcome Joop,

From your photo you seem right into the diving thing with those cray's. Is that a SA photo - looks like the West Coast! (Ai hoe verlang ekke nou) Anyway good to hear from you......hopefully you could get to do some diving /fishing up our way and N QLD. Good luck! :wacko:

Hallo Chaterbug

Ja, die ou krefies is ma nie te groot nie maar hulle is darem daar.

Het hulle by Rooi Els gevang.

Die foto is geneem van die balkon af in Gordens Baai. Het daar gewoon vir 2 jaar terwyl ek werkloos was.

Waar in Johanesburg het jy gewoon? En ken jy darem so n bietjie van die Kaap?

Joop :wacko:

Hi Joop,

Ek't in Melville/Emmerantia/Northcliff gebly maar is eintlik maar oorspronklik 'n Kapenaar wat maar heelwat rondgetrek het. Oorspronklik van die Suid Skiereiland, Simonstad & Vishoek, maar het in Gordonsbaai en Weskus ook gebly. Ja ek ken dit en mis dit nogals. Wanneer ek teruggaan SA toe vir vakansie wil ek 'n goeie ou Kaapse draai gaan gooi - dis nou as ek die familie kan dodge!

Lekkerbly

Joop,

Welkom. Ek het lanklaas so 'n lekker boere / Nederlandse naam en van gesien. Ek wonder nou maar net hoe die aussies regkom met die uitspraak en spelling daarvan ? Ek weet ek sukkel daagliks en moet gereeld naam en van spel, jy het seker meer daarvan neem ek aan. Ek kan al die uispraak van jou van hoor :)