Jump to content

Desperate gebeds versoek!

VivaOZ

Recommended Posts

Hi

Ek wil almal op die forum vra om asb. vir my niggie in Perth te bid. Haar man is een van die ongelukkiges om sy werk te verloor het en more is sy laaste dag en ook hulle laaste maand se inkomste. Hulle her 3 mondjies om te voed en dinge lyk nie goed op die werksfront nie. As hulle nie binnekort regkom nie moet hulle middel Januarie terug gaan - ook op 'n 457 visa. So al wat ek vra is om hulle gesinnetjie in julle gebede te hou en te vra dat daar vir hulle 'n uitkoms sal wees.

Dankie

Wilma

Edited by VivaOZ

Ek sal hulle in my gebede onthou, ons moet vertrou dat die Here alles sal regstel!

Sal beslis vir hulle en almal wat in dieselfde booitjie is bid.

Ja ons bid ook vir hulle en almal wat daarmee vasbrand! Watse beroep is die man?

Yo!

Ja ons bid ook vir hulle en almal wat daarmee vasbrand! Watse beroep is die man?

Yo!

Baie dankie vir die gebede. Ek voel so jammer vir hulle en almal in daai posisie. Ons kan help met bly plek en kos maar ongelukkig gaan dit nie veel help nie want saam met sy werk verloor hulle hulle visas. Hy is 'n "draughts man". Hy het glo gehelp met die beplanning vir die Makro sentums in SA so hy het baie ondervinding.

Psalm 9:10 (King James Version)

10 And they that know thy name will put their trust in thee: for thou, LORD, hast not forsaken them that seek thee.

Will place then in our prayers! God will provide.

Hulle is in my gebede en gedagtes - Psalm 91

Dax

Iemand dierbaar in ons hegte forum familie het ook hulle werk nou verloor - dit is tragies, veral so voor Kersfees. Hoe vier mens nou Kersfees met so iets oor jou kop en die vrese vir die toekoms? Mens kan regtig net bid vir uitkoms.

Riekie, tragies is nie die woord nie, en ongelukkig is dit maar net die begin. Stuur aan die mense asb ook ons ondersteuning in gebed. Kom ons bid almal dat daar uitkoms sal kom vir al die mense in hierdie wereld wat vanaand sonder 'n werk en inkomste moet gaan slaap.

Dankie vir al die ondersteuning, ek waardeer dit baie. Hy het ook al sy CV reg oor Oz gestuur maar tot nou toe nog niks van niemand gehoor nie. Natuurlik ook nie die beste tyd om werk te soek nie maar hy het nie 'n keuse nie. Wens net dat daar meer was wat ek kon doen om te help .......

Riekie, tragies is nie die woord nie, en ongelukkig is dit maar net die begin. Stuur aan die mense asb ook ons ondersteuning in gebed. Kom ons bid almal dat daar uitkoms sal kom vir al die mense in hierdie wereld wat vanaand sonder 'n werk en inkomste moet gaan slaap.

Dankie vir al die ondersteuning, ek waardeer dit baie. Hy het ook al sy CV reg oor Oz gestuur maar tot nou toe nog niks van niemand gehoor nie. Natuurlik ook nie die beste tyd om werk te soek nie maar hy het nie 'n keuse nie. Wens net dat daar meer was wat ek kon doen om te help .......

Hi VivaOz,

Jy is n spesiale mens en het alreeds baie gedoen om te help.

Bemoediging en hoop maak aan enige mens se lewe n verskil, dit help om posetiewe denke te skep en die wete dat iemand omgee troos n onstuimige gemoed.

Dit is n absolute sekerheid dat werk skaarser gaan word, veral in seker beroepe en ook reg deur die wereld.

Daar is wel ander beroepe wat nog beskikbaar sal wees maar mens sal jou moet her-kwalifiseer en dit vat tyd. 28 dae is ongelukkig nie genoeg vir jou vriende nie.

Indien jou vriend Auto Cad, Inventer, 3D ens. kwalifikasies het sal hy werk kry in SA maar dis n skrale troos vir iemand wat graag in Oz wil bly.

My geestelike lewe is nie van so aard dat ek vir ander kan bid nie maar ek hoop werklik dat jou vriende werk sal kry en saam met jou bloei my hart vir al die mense en veral onskuldige kinders wat vanaand weer gaan slaap sonder dat hul n maaltyd gehad het of n veilige slaap plek het.

Willie

• 2 months later...

Hi almal

Baie baie dankie vir al die gebede, hulle het dinsdag 'n aandbod gekry. Dit is nou wel vir baie minder geld maar dit is 'n begin. Hulle is nog nie veilig nie aangesien hulle 457 klaar gekanseleer is, hulle sal moet nou probeer om 'n ander visa asap te kry sodat hy na amper 3 maande weer kan begin werk. So hou asb aan bid dat alles nou sal uitwerk vir 'n nuwe visa.

Hierdie was net weer vir my 'n bewys wat gebed kan doen. Baie dankie

Wilma