Jump to content

Goldfields get together & BBQ


Robert & Telanie

Recommended Posts

Hi julle

Kom ons hou bietjie 'n lekker braai iewers in Desember of enige ander datum voorstelle. Ons almal wat hier in die Goldfields (Kalgoorlie, Kambalda, Coolgardie ens) bly. Daar is 'n hele paar SA gesinne wat hier bly, en ons weet nie altyd van almal nie. Dit sal lekker wees om almal weer te sien, en om nuwe mense te ontmoet. As julle enige ander SA vriende het wat nie van die forum weet nie, en wat 'n lekker braai wil hou, vra of hulle ons wil join.

Laat weet, en ek sal die reelings tref.

Hoop om julle te sien. :ilikeit:

Telanie

Edited by Robert & Telanie
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Hi julle

Kom ons hou bietjie 'n lekker braai iewers in Desember of enige ander datum voorstelle. Ons almal wat hier in die Goldfields (Kalgoorlie, Kambalda, Coolgardie ens) bly. Daar is 'n hele paar SA gesinne wat hier bly, en ons weet nie altyd van almal nie. Dit sal lekker wees om almal weer te sien, en om nuwe mense te ontmoet. As julle enige ander SA vriende het wat nie van die forum weet nie, en wat 'n lekker braai wil hou, vra of hulle ons wil join.

Laat weet, en ek sal die reelings tref.

Hoop om julle te sien. <_<

Telanie

Hello Telanie,

Ons is nie in Kalgoorlie nie, maar ons kom Januarie 15. Hoe lank is julle daar?

My Afrikaans is nie goed nie, jammer! Is julle gellukig daar?

Bianca

Link to comment
Share on other sites

Hi Telanie

Ons ry laatmiddag die 24ste op om kersfees saam my niggie te spandeer en dan kom ons die 28ste terug aangesien ek die 29ste weer werk. Sal julle graag wil ontmoet

Groete

Petro

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...