Jump to content

Kamp dinge en Suid Australië

Otto
 Share

Recommended Posts

Ek hoop dis die regte forum dié vir die vraag.

Ons beplan 'n kort trippie in n paar weke se tyd S-Australië toe. Ons sal so kamp kamp gaan, omdat ek die kampding geniet, en omdat ons nog in totale finansiële skok is na die immigrasie ding.

'n Paar vrae:

1. In S-Afrika mag mens nie orals met 'n soliede grondseil gestaan het nie, en ek het een helse stuk skadunet gehad waarop ons tent opgeslaan het. Nou ek kyk maar hierdie fyn rooi sand so met my Karoo / Boland kamp ogies, dan sien ek dat eerder 'n soliede grondseil sal werk. Waarmee kamp julle? Waarmee mag mens kamp?

2. Ken iemand nice kamp plekke in die volgende areas:

- Mt Gambier / Nelson / Millicent

- Victor Harbour

- Die area tussen Kadina en Warooka?

Dankie!

Ja, was toe die naweek so bietjie weg na die Suidkus... Het gaan oornag by South Durras - het eintlik gegaan om te gaan kyk waar ons kan gaan kamp vir Des/Jan. Het toe op die lieflike plekkie afgekom en is wonderlik verras! Daar is 2 Boat Ramps en as jy nie self 'n boot het nie, kan mens huur. Die prys is goed.

Lakesea Park is net wat die Dokter ge-order het vir die siel om te rus. Die naam spreek vanself - so tussen die Lake en Sea (klein skiereilandjie). Geen selfoon ontvangs daar nie en dit is so in die natuur. Selfs die diere is mak en vir kinders is dit 'n "moet" Dit is naby Batemans Bay, so as mens nog kampgoed nodig het, is dit om die draai. Ons gaan defnitief Desember terug, maar die keer vir 14 dae uitkamp met tent en boot. Daar braai mens nog met hout en ai, was daardie braaibroodjies darem lekker so op die kole...

So paar fotie's...

Eilande rondom die Baai:

Reg voor ons "cabin" het ons gou kennis gemaak met die bure...

Ons het Saterdag uitgery na Old Mogo Town en so gaan rondkyk hoe die Ozzies in die 1850's moes leef. Ou myndorpie en ek het selfs ook my bietjie goud kon delf. Absoluut 'n moet as mens daardie kant toe gaan.

In Batemans Bay is die "Boatshed" waar mens seekos vir 'n redelike prys kan koop. As jy 'n groot oester eter is, is dit die plek. Vir 36 (onoopgemaaktes) betaal mens $14. En dis die varste oesters in die dorp. Maar al hulle pryse is redelik. Baie oulike eetplekke langs die kus en die Pancake Shop verkoop die lekkerste Hot Chocolate en ontbyt.

Sou graag meer foto's wil opsit, maar die spasie is so bietjie min. Dalk 'n ander keer as van die oues ontslae geraak het.

Groetnis hier uit Canberra

Madelein

Otto

Ons het vir ons 'n lelike groen soliede seil by Bunnings Warehouse gekoop - kos onder $30 en groot genoeg om tent op te slaan met hom. Makliker om skoon te hou en ons het maar matjies voor die tentdeur. Die Ozzies gebruik dit om te span oor hout of om goed uit die reen te beskerm.

Ons het al by Mount Gambier gaan draai, maar was nie te beindruk nie. Die dorp was so bietjie onvriendelik en nie baie behulpsaam nie. Toe het ons maar deurgedruk Sorento toe (Melbourne) en daar gaan uitkamp. Al wat vir ons mooi was daar, was die Blue Lake. Die ander dorpe wat jy genoem het, ken ek glad nie.

Kyk bietjie na Eden: ek sien dis so 7 ure se ry van julle af (moet ook noem Batemans Bay is 6 ure). Maar almal het ons aangeraai om Eden toe te gaan en blykbaar is dit nog mooier daar as BB. Sal dit maar volgende jaar aanpak...

http://www.shadrack.com.au

Hulle het ook ensuite tent sites waar jy gerieflik jou eie stort/wasbak het. Prys is billik.

Nog info:

http://www.coastshop.com.au/towns/nsw/eden.htm

http://www.southcoast.com.au/eden/index.html

http://www.holidayonline.com.au/Locations/...CVTNSCLOCED.htm

Batemans Bay:

www.bayinfo.com.au

Groetnis

Madelein

Otto!

It's late August now and the temp in South Australia (Adelaide hills) is only about 20 degrees max. In a "few weeks' time" in October, the weather can still be cool and damp, so Novemeber may be a good time to come to South Australia, if you can get away then.

Generally speaking, the "south east" of Sth Australia is cooler and about two or three weeks behind in summer weather than Adelaide. The north of the State is two or three weeks ahead.

South Australia warms up quite markedly in the months leading up to summer, its days noticeably warm each week and the drier weather really starting in earnest from November onwards, so you stand a better chance of good warm / hot sunny days with no rain in November than in September or October.

Each person likes something individual about a spot. Some prefer a caravan park with all the facilites laid on, and they put up with having lots of other people camped close by, while I personally prefer a quiet spot nestled in amongst the bush without anyone else nearby, with few facilities.

The national park called Lower Glenelg Nat. Pk. in Nelson, Vic. is great for this, especially if you're tenting. There is a beaut river, the Glenelg, that rises in the Grampian Mountains in western Victoria, reaching the sea at Nelson. The Nat. Park has lots of quiet camping spots where I'd take my small wind-up pop-top caravan years ago with my wife and three kids for a week, swimming and fishing in the river. The kids loved it every time.

Mt. Gambier is a town about 15/20,000 people and has the "Blue Lake" . . . an extinct volcano that has a deep blue colour in the summertime, going to a dull grey colour in winter. Take the camera!

The coast up from the Victorian border is called the "Limestone Coast", being mainly former sand-dunes where the sea has retreated over the thousands of years, the limstone having lots of caves and water holes. There is a deep 60m / 200' cave called "Piccininie ponds" that deep water divers explore. The water is crystal clear allowing you to see 100' or so down into the pond but it's cold water so only those with wetsuits and having a licence to dive are allowed to swim in it. In Mt. Gambier is the Englebert cave having flowers and a garden in it. . . . . good for a picnic!

Along the coast are old fishing townships that get full of holiday makers in summertime, many coming from Melbourne nowadays because the coastal towns are too crowded there at that time of year for the liking of many Australians.

As you head up towards Adelaide, there is a peninsular of land that is worth seeing, having the old seaside town of Victor Harbour there, amongst other towns.

Goolwa, at the mouth of the River Murray, is worth a trip. In colonial days, paddle steamers would go from Goolwa upriver all the way into N.S.W. and Victoria, supplying the river townships with their mail and supplies. It was instrumental in opening up that part of Australia in the mid C19th to settlement. Just a mile or two further down river from Goolwa is the barrage that stops the tide from coming down and making the lower reaches of the Murray and Lake Alexandrina brackish. Irrigators can now make use of the river almost to the sea.

Explore Normanville on your way around the peninsular coast to Adelaide. The fish & chip shop dishes up good tucker and the caravan park I recommend.

North of Adelaide about 60 miles / 100 kms is Pt. Wakefield where you turn off for the Yorke Peninsular. In the north of the peninsular are the towns of Kadina, Moonta, Wallaroo where mines were in the C19th. British people from Cornwall and Wales settled this part of Australia and there are still lots of reminders to their efforts over the years. Further south in the peninsular are the towns of Yorketown and Warooka, being just small farming townships where you can get your supplies for the next few days. There is Innes national park at the bottom of the Yorke Pen. which has many camping spots and a few beaches.

One national park worth visiting is the Mt Remarkable Nat Pk at Mambray Creek, just two or three hours north of Kadina. This park has big red gums and wildlife . . . . kangaroos, emus, wallabies, etc. The walks in the park are spectacular and I've been often with my family there.

Any more info, just give me a hoy.