Visa 457 Approved... HIER KOM ONS!!!!!!!!!

Karen R

Hallo Smitte

Hoe vorder julle beplanning om te skuif? Ek kan nie wag om al die fomuliete in persoon te ontmoed nie.

Martin

Hallo 4vdMerwes,

Ons wag nog vir PR, hopelik is dit nie meer ver nie, lyk of ons al 'n CO het!! Ons wil eintlik eers begin werk soek as ons klaar PR het.

Don aand gaan ons 'n seminaar tipe ding bywoon waar die Canberrans hierheen kom om mense te werf, so ons hoop ons kom daar reg of kry meer inligting waar ons kan regkom met werk.

Hoe vorder julle dinge?

Sterkte

Hallo Smitte

Alles wat ons kon doen aan die kant om die proses af te handel is gedoen. Ons wag nou net op die flinke staatsdepartemente van binnelandse sake en die polisie vir al ons sertifikate en klein Charlize se paspoort. Dan kan ons die aansoek instuur.

Het julle meer besonderhede oor die Canberra ouens? Wens hulle kom Bfn toe, sal baie belangstel.

So, al wat ons nou kan doen is die African game - wag, wag, wag en wag!!

Groete

Martin

Hi Nilo!

Ek het vir Hannes oortuig dat ons almal by die lughawe moet groet. Ons gaan lekker rustig sit en 'n koffietjie drink saam met almal, en lekker huil....

Karen xx

Karen, moenie aleen lughawe toe gaan nie, dis baie lekkerder om almal by die lughawe te he. Ja daar is trane en drukkies en wonder doen ek nou die regte ding, maar laat hulle lughawe toe kom. Jy sal sien dis beter.

Sterkte!! Dis nie net hartseer nie dis exciting ook.

Hi Smitte!

Baie dankie. Ja, nog net 3 slapies! Sterkte vir julle met die laaste reelings ens!

Karen

Hallo Karen,

Sterkte met die laaste paar dinge.

Ons wag in spanning om te hoor hoe julle dit daar ervaar.

Geniet die laaste bietjie van SA.

Hi everyone,

Karen R, all the best in Oz. This waiting is finally over - must be a relief ! I cant wait to know what that feels like.

Smitte, did I read correctly that you guys have a CO ? We logdged 28 Nov, couple days after you and this living in "limboland " is driving me up the wall. If hubby not in Canberra end May early June job offer falls through. :lol:

Attending the "live in Canberra" seminar in Umhlanga today. Anyone else going ?

Cheers

Hallo Ready2Go and 4vd Merwes,

Ready2Go - Yes, we have a CO (as per the DIAC website), but no e-mail still, so more waiting!! I hope you will be in Canberra at the end of May!!

4vdMerwes - the Canberrans will be in Durban, Cape Town and Pretoria. If we get useful information, I will let you know, so that it will be beneficial for all of us.

Thanks Smitte, would be nice of you.

I finally got my IELTS results today, a overall score of 7. Not to bad for a Vrystater, of wat se ek?

I'm getting so exited I can't hardly hold my horses!!

Does anyone lknow of someone who might be interested in buying my .22 rifle or my 30-06 Tikka hunting rifle? The gunshops offers me next to nothing.

Martin

Hi guys,

Went to the Live in Canberra talk.

Mostly on employment and sponsored visa opportunities etc. Tiny bit on housing and schooling. Thats the part I was interested in, but didnt learn much. If you are doing this move for your children - I believe you are doing the right thing.

Any hairdressers out there, hear it takes about 6 weeks to get a hair appointment. Ha Ha. Is this true ?

Cant say I learnt very much - if you have the Live in Canberra folder they post, its all there.

But it was great listening to the accents.

Smitte how do you really really know when you have a CO for sure ?

4vannemerwes forgot to say well done on that IELTS bandscore. You must be good at languages !!

4vdMerwes, geluk met die IELTS, nog 'n stappie nader!!!

Ready2Go, I thought that the CO will send you a mail, stating that he/she is your CO and what information they needed. BUT I am not sure of anything anymore!!! So, all that we can do is wait and wait and wait!!!

Hi Smitte,

Out of desperation sent another email to DIAC this morning. When I phoned - Ill give anything a try at this stage - have to remain positive, voice recording said something like 12000 apps received per day !!!! Thats a huge pile to get thru.

Cheers.

Thanks guys, :thumbdown: can't wait to meet you all

4vdMerwes

We attended the Canberra seminar yesterday evening. Canberra really sounds like the place to be due to the safety and activities that you can do there!!! There were also a lady, recruiting people. She has a list of jobs, but mainly in the construction field, as the rest of Aus.

This is the Canberra seminar in a nuthsell.

• 2 weeks later...

Welkom, Welkom, ek meen, Welkom in Canberra...

Ons het iemand hier wat die lekkerste boerewors maak, ons kry mieliepap te koop, hier is 'n groot gemeenskap van SAffers hier. Kontak my as julle hier aankom sodat ons kan gaan koffie.

ninaricci46@hotmail.com

Goed om te sien dat die "recruitement drive" wat Canberra in die RSA gehad het nou tot gevolg het dat visums vinniger uitgereik word en dat meer van ons mense hierheen kan kom. Dis die lekkerste plek in Oz. En as jy eers hier gebly het, dan sal jy nie sommer wil trek nie.

Se julle koebaai's en kry klaar, volgende besoek is om vaarwel te se. Maar soos in my geval, 2 jaar reeds hier op 'n 457 en wil nie eers teruggaan om te gaan vaarwel se voor ek 'n paspoort het nie.

Sien julle hier.