Jump to content

Ongeduldige van der merwes

Geduldige van der merwes!
 Share

Recommended Posts

Haai, ons ook nuut. Twee jaar terug wou ons ook gaan, maar net voor ons die projek begin het, het ons kop uitgetrek. Nou baie spyt. Veral omdat ons nie voor Augustus ons aansoeke kan indien nie, want dan word manlief 35 en verloor ons 5 punte. Moet nou ander manier soek. Manlief 'n tuinboukundige(gardener soos dit daar genoem word) en ek 'n fotograaf. Ons het 2 seuns Andreas(4) en daniel 9 mde.

Uiters frustreerd, slaap al immigrasie soos ons weer oplees. Hierdie keer finaal.

Gaan more 10:00 1st contact immigrasie sien. Ook migrate2oz probeer, maar was nie behulpsaam nie.

Sterkte aan almal, graet site!

(sukkel nog met al die afkortings)

Charl, Jacoline, andreas en daniel :):unsure:

Hi daar

Welkom op die forum. Sterkte vir more se afspraak, hoop dit gaan beter as die laaste een. Die forum het baie voordele en baie inligting. Geniet die leeswerk, hoop jul proses loop glad.

Groete ILze

Hi

Baie welkom. :whome::blush: Lieflike site met baie inligting. :holy::holy:

Sterkte met die proses.

Dankie Cindy, ek werk, so manlief moet alleen gaan. Eks so nervous, as ek nou so voel weet ek nie hoe ek gaan voel vir die engalse toets nie. Het gisteraand bietjie gaan oplees daaroor. Nous ek heel gerattle.

Hi daar

Welkom op die forum. Sterkte vir more se afspraak, hoop dit gaan beter as die laaste een. Die forum het baie voordele en baie inligting. Geniet die leeswerk, hoop jul proses loop glad.

Groete ILze

Dankie Ilze, ek werk, so manlief moet alleen gaan. Eks so nervous, as ek nou so voel weet ek nie hoe ek gaan voel vir die engalse toets nie. Het gisteraand bietjie gaan oplees daaroor. Nous ek heel gerattle. Om als te kroon, gaan ons krag af elke 2de aand vanaf 8 uur tot 10:30. Arme bota so bang slaap op die matras langs ons bed met 'n flits in sy hand. :whome: