Sonja: Dagse uit NZ

Sonja

Hallo Aan Almal

My naam is Sonja en het ook by julle groep aangesluit,baie bly daar bestaan so 'n oulike groep.Ons kom van Kempton Park af en ons is nou 3jaar in NZ.Ons het een seun van 5jaar.Ons het begin in Waikato toe na Hamilton en tans in S-eiland Westport.

Ons dink ook daaraan om sodra ons Burgerskap hier het na Perth skuif.Sal graag meer wil uitvind by die mense wat ook eers hier in NZ was en wat op nuwe sisteem geskuif het wat is al die vereistes daar.Wat is ons voordele met ons Burgerskap van NZ?

Moet 'n mens van vooraf aansoek doen vir PR? en hoeveel kos dit daar om vir Burgerskap aansoek te doen?

My man is 'n elektrisien.Sal hy nog nodig he om enige verdere eksamens daar te skryf aangesien hy op NZ standaard is?

Word die NZ-bestuurslisensie aanvaar daar?

Hoop julle sal kan help

Koue nat S-eiland Groete

Sonja en Manne

Hi Sonja,

Ons het oorspronklik aansoek gedoen vir werk in Westport, maar het uiteindelik hier in Wes Australië uitgekom, na 'n vreemde draai in omstandighede. Ons is baie gelukkig hier, en dit was vir seker so bedoel gewees.

Ongelukkig kan ek nie jou vrae antwoord nie, maar ek is seker hier is ander wat die regte inligting sal hê. Sterkte met die proses!

Groetnis,

Dreamy

Hi Sonja,

We left NZ (Auckland) 3 years ago and are now living in Sydney.

Coming to Aus as a Kiwi you can live and work in Aus indefinitely. To become an Aus citizen, you would need to apply in the same way any other person would and you would have to qualify on the same grounds. I'm not sure how PR works. I was under the impression a Kiwi has automatic PR when living in Aus, but this I'm not sure of.

Here is some info you can read up on http://www.freespirit.co.nz/visa_guide.aspx .

As a Kiwi you are also covered by the government health which is called Medicare.

This is about all I can answer for you.

SAS

Hi Sonja

I will try and answer some of your questions.

What are your advantages as a NZ citizen in Australia? Do you have to apply for PR? Go to the following site, it explains it all to you.

http://www.citizenship.gov.au/becoming-a-c...ealand-citz.htm

Now for electricians, does Australia accept NZ registration? Go to the following site, which I found, that should answer your question.

http://www.ewrb.govt.nz/content/publicatio...o/info2101.html

Cost of becoming an Australian citizen? AU$120 but check out the following site

http://www.citizenship.gov.au/becoming-a-c...pplication1.htm

Your NZ driver's license is accepted here, you will just have to go to a the licensing office, show your NZ license and get an Australian license issued to you.

Well Sonja and Manne, I hope that has given you some answers to your questions!

Mara

Your NZ driver's license is accepted here, you will just have to go to a the licensing office, show your NZ license and get an Australian license issued to you.
I don't know if there is a difference between the states, but we as Kiwis had to write the theory of the drivers licence test before we could receive a New South Wales drivers licence.

To get the exact information on how it would work for your drivers licence, I suggest you contact the equivalent of the Road Transport Service (RTA) in Western Australia. One of our fellow formurites from Western Australia could give you the name.

Cheers, SAS

My apologies, I should have stated that the driver's license application could differ from state to state. Ours were changed over in Queensland.

Mara

Dankie aan julle almal vir die nutige inligting.Johan K dankie ook vir jou mail ek sal graag van jou wil hoor aangesien ek dink ek weet wie jy is.Stuur my jou adres volgende keer.

Sonja

Hi Sonja ek sien die ouens het jou al baie mooi gehelp - wou ne HI se en jou 'n warm welkom heet!

C'bUG