WERK SOEK - DIS WIE JY KEN!

Stefan

Hi julle,

As jy eers op die hierdie forum afgekom het, kan jy Australia toe verhuis met 'n "breeze"!!

Almal se raad en ondervindings is regtig "priceless".

Nou het ons Gautengers julle hulp asb BAIE nodig. Ons wil graag op 'n 457 visum oorgaan, maar moet by maatskappye uitkom wat my man vir "interviews" kan nooi. Omdat sy werksveld so gespesialiseerd is, het ons alle hulp nodig.

Ek heg sy CV aan vir meer duidelikheid. Baie dankie nou al!!

Groete,

Stefan & Suzette Jacobs

Centurion

Curriculum_Vitae_SC_Jacobs_2007.pdf

Hi Stefan & Suzette

This is going to sound strange, but I know of two people in the last six months that have found jobs with this suggestion. You need to search the yellow pages directory. I have no idea where you would like to be based, but I suggest you try all the major cities. The "find business type" that you want to enter is "security training" and then you enter the city of your choice. A lot of the training companies have websites, go and have a look, then send off your cv with a covering letter stating that you will need 457 sponsorship. You never know, you may be lucky as well.

http://www.yellowpages.com.au/

I also found the following website for you, that is direct recruitment for the Australian Federal Police.

http://www.afp.gov.au/recruitment/positions.html

Good luck, I hope you find something!

Stefan,

Ek het na jou CV gekyk en toe gou na South Oz Polisie "recruitment" gaan kyk.

Kyk 'n bietjie na wat hulle by hierdie skakel aanbied, dis well vir UK polisiemanne, maar dit kan dalk vir jou ook werk, en dit gee ook permenente residensie residensie vir suksesvolle rkrute vanaf oorsee.

http://www.police.sa.gov.au/sapol/careers/...al_recruits.jsp

Groete,

Dax

Edited by Dax

Ek sal my oor op die grond hou vir enigiets anders ook wat jou dalk sal pas.

Groete,

Dax

Hi Stefan and Suzette,

This is the New South Wales Police recruitment site. I know their training academy is in Goulburn (NSW).

Good luck!

SAS

Baie dankie julle!!!

Hierdie is wonderlike terugvoer! Ons wil graag in Brisbane-omgewing bly en werk en gaan verseker die Geel Bladsye vir potensiele maatskappye nader en ook die Queensland Government.

Dankie dat julle moeite doen om na die CV te kyk en terugvoer te stuur.

Ons hou julle op hoogte.

Groete tot ons weer gesels.

Stefan & Suzette