LSD - Brisbane & Gold Coast

Dedrei

Hey all you lovely people!! Need some help… :blush:

We have a long weekend coming up on 21st July and we have decided to go for a LSD of Brisbane & Gold Coast. We have only been in Cairns and Townsville in the whole of Australia, so we really would love to see what the other cities have to offer. Who knows?? :holy: We will decide on the move, once we get our PR.

We will arrive bright and early Friday morning and leave very late on Sunday. We just want to get a feel for the place and see if we :blush: or :ilikeit:

I know most of you would say but 3 days isn’t enough. Well I’d rather have 3 days than nothing at all, we can only go any where at this stage on long weekends as we don’t have leave yet.

So if you have any ideas of things we have to see while we are there, please tell me. Really want to drive through and have a look at the place and do some touristy things AND to meet some of you brissies already there!!

Guest Larry

I have a little suggestion to make....... If you can organise dropping off a hire car at a different airport, then fly down to Coolangatta, pick up a hire car, tour the Gold Coast and sleep in Brisbane. Then tour Brisbane the next day and sleep there too. On the third day, drive the 70km to 100km up to the Sunshine Coast, do a bit of touring and then fly home out of the Sunshine Coast Airport in Maroochydore.

Three days isn't enough, but one day in the Gold Coast, one day on Brisbane and one day on the Sunshine Coast should be manageable. And just for good measure, Steve (Crikey) Irwin's Australia Zoo is on the Sunshine Coast in the Caloundra area. :ilikeit:

Edited by Larry

Guest Jules

Hi Dedrei :lol:

So glad to hear you're planning a trip down here :ilikeit:

For Brisbane I would suggest you go to Southbank. The museum, art gallery and museum is there and there's a lovely walk along the river where you will find restaurants, cafes and interesting shops on Little Stanley Street. There's also an art and craft market on the weekends. From Southbank you can also catch one of the Citycats to see a bit of the river. Southbanks is an easy walk across the river from the city centre and the Queen Street Mall , probably the best shopping area in the city.

I can also recommend a dinner cruise on the Kookaburra River Queen. We went a couple of months ago and enjoyed it :blush:

The Brisbane Festival is also on at the moment, featuring, among many others, Ladysmith Black Mambazo :D

As for driving around, around this area is Tambourine Mountain which is lovely, although I don't know how it would compare to the type of rainforest you have up there :holy: There's a lovely village at the top of the mountain, lots of touristy shops and eateries and a very nice atmosphere and great views of the Gold Coast.

I'd love to meet you for a cuppa somewhere. We are moving house soon though, either next weekend or the weekend after, so I hope it will be next weekend so that I am free. It's all a bit up in the air at the moment, we're waiting for the tilers and carpeters to start and with my hubby working in NSW during the week we can only move on weekends but hopefully closer to the time I'll be a bit clearer on the dates. :blush:

Good luck and if you need any more info just give me a shout!

Love

Julie :lol:

Geez you guys are helpful!!! Thanks heaps!!!

Need to start making notes of all theses places.

We might take a day leave if we can earlier and arrive the Thursday morning at 8.10am already, so that helps heaps I think. So much to see so little time....

Larry, thanks you just reminded me about that zoo. I will definitely make a plan to get there, need to take some piccies again. On the flights story... from Cairns we can only fly to Brisbane, how do you fly to these other places as well. Got some cheap tickets to Brissie $126pp oneway.

Any other info from fellow Brissies will be much appreciated, I know there must be a hell of a lot more Saffers that side of aus than here. :ilikeit:

Guest Larry

I have only ever flown to SE Queensland from Melbourne. - There are direct flights from Melbourne to Coolangatta, Brisbane and Maroochydore. I just sort of "assumed" that you would be able to fly into these airports from Cairns as well. - OOPS! Sorry! Virgin Blue flies directly from Cairns to Coolangatta, but I can't find any direct flights between Maroochydore and Cairns......

Dedrei

Ek sal julle ook 'n paar opsies gee maar se bietjie eers hoe beplan julle om te travel, publieke vervoer of huur julle 'n motor. Dit sal nogals bepalend wees in terme van julle trip. Ook wil julle die LSD soortvan meer prakties maak en 'n paar suburbs sien met die oog daarop om hier dalk in die toekoms te settle of wil julle eerder 'n high level "touristy" indruk kry oor die plek?

Lekkerbly

C'bug

Ons huur defnitief 'n motor. Ons wil tyd bespaar. Ons wil paar suburbs kyk en so klein bietjie toeriste goed doen. Ons moet Australian zoo toe gaan, en wil op die ferry gaan wat Jules van praat. Verder is dit maar 'n trippie om te sien hoe dit lyk in die suburbs en om te kyk of ons daar sal kan bly. My man sien hoeka 'n ou in Gold coast oor 'n job, het in Nov toe ons nog in SA was kontak met die ou gemaak maar hulle het nie 457 visas gesponsor nie. So my man wil net kyk en vergelyk met Cairns hierso en wie weet as ons PR het dan kan ons move Brisbane/Gold Coast toe.

Our flights are booked, we are officially arriving Thursday, 21/07/06 morning 8.10am and returning Sunday at 9.20pm. :):ilikeit:

Now it's just a waiting game <_<

Hi Dedrei,

Ek sien die ouens het jou alreeds baie gehelp! Jules het jou al baie van Brissy se highlight vertel. Wat ek sal byvoeg: Kyk defnitief of julle dalk Mt Cootha kan besoek - pragtige uitkykpunt (bergie) agter Brisbane wat vir jou 'n goeie idee gee oor die hele area. Daars 'n restaurant ens daar en ook botaniese tuine aan die onderkant. Goed om laatmiddag te besoek. Ook is die New Farm en Fortitude valley areas baie nice om te besoek. Baie naby stadsentrum. Fortitude valley het 'n "chinatown" en baie cool winkeltjies ens, baie hip en happening vir jongmense, cool mense en backpackers. Check gerus die James Str Markets(nie flooimark nie) area uit met restaurante en flieks ens.

Southbank en 'n goeie Ferry trip is 'n moet (op of af - maar ek sou se af in die rivier vanaf Southbank is die beste , dan gaan jy verby die botaniese tuine en die stad en onderdeur die Story Bridge.) Kangaroo cliffs uitkykpunt is 'n goeie uitkykpunt vir foto's oor die stad.

'n paar suburbs wat julle kan besoek - ek neem nou aan julle is jonk en aan die beginfase van huissoek - so ek neem aan julle soek meer bekostigbare behuising wat meer modern en nuut is. Net 'n paar idees waarmee ek vinnig kan opkom - "Suidoos en bayside" - 1. Manly west en 2. Wakerley areas - Besoek sommer Manly hawe en die dorpie - lekker om vis en chips op die hawe pier te eet.

Noord vd stad - suburb - 3. Mango hill - "North lakes en Halpine lake ontwikkelings" ontwikkelings 4. Warner en 5.Cashmere en 6.Bray park - "Warner lakes ontwikkelings" en 'n paar ander in die omgewing. Suid wes vd stad- 7. Forest Lakes, 8. Springfield lakes.

Almal die is about 30min of meer uit die stad maar heelwat meer bekostigbaar. Onthou dis maar net om julle 'n idee te gee kyk maar self verder. My Advies koop Saterdagpggend die Courier mail en gaan kyk in die property seksies vir die nuwer ontwikkelings, koop ook vir julle 'n Brisways of Brisbane Referdex, die sal julle baie help en het sommer hope info in, plus die kaarte natuurlik.

Gold Coast - Besoek defnitief main beach Surfer's paradise en die winkels en dinge daar rond. Ook is seaworld 'n goeie opsie en Marina Mirage winkels reg langsaan. Ek sou ook probeer af ry tot by Tweed Heads/Coolongatta (suidelike deel vd Gold coast) en dan weer opry en explore tot terug in Hope Island en Coomera (aan die noordelike kant van die Gold coast). Coomera (Genesis ontwikkeling en Coomera waters ontwikkeling) Pacific pines (aan die westekant van die pacific highway) en Pimpama - Jacobs ridge ontwikkeling (nog noord van Coomera - nader aan Brisbane) is opsies om na te kyk itv nuwe suburbs.

Sunshine coast - Ek sou nie persoonlik op so 'n kort visit Austr zoo besoek nie (Steve doen dit vir my nie - te veel hype!), maar as jy dit gaan doen sou ek defnitef aanhou ry en sommer dan vir Montville en Maleny gaan besoek. Dis pragtig en as jy moet kies, kies Montville - regtig die moeite werd. Daarvandaan kan julle dit nog maak tot van die strande van die sunshine coast, bv by Caloundra, Mooloolaba en Alexandra headlands. As julle nog Noosa kan maak is dit 'n bargain, dis pragtig maar miskien sal dit te veel en te ver vir hierdie besoek wees. Dis egter 'n "Must see" - nou of later. Die Eumundi markets is baie groot, gewild en van hoe gehalte - ook 'n moet as julle hier gaan besoek maar ek dink hulle is op saterdagoggende aan die gang ( nie te ver van Noosa nie)

Sjoe ek gaan nou te veel aan - ek maak myself sommer moeg en benoud - eerder julle as ek, met al die keuses en so min tyd. Vra maar gerus as jy meer spesifieke vrae het.

Oraloor BUG

Edited by chatterbug

WOW!! Thanks Oraloor BUG!!! :whome:

Waardeer al die info wat jy gee, hoop ek kan die kuier Bug ontmoet volgende Saterdag?

Groete

Hi Deidre,

Jammer man ek kan dit ongelukkig nie maak nie, ons is regtig besig en het familie van SA by ons op die oomblik. Ek's seker julle sal die "exploring" egter geniet. Sal daarvan hou om julle indrukke te hoor na die tyd!

Lekkerbly!

GOGGA!

Our flights are booked, we are officially arriving Thursday, 21/07/06 morning 8.10am and returning Sunday at 9.20pm. :ilikeit:

Dedrei is jy seker die 21 is 'n Donderdag! Volgens my tye is dit 'n Vrydag want ek vlieg die 22/07/06 terug Brisbane toe... :lol::):D Jy het dalkies net 'n tikfout gemaak. Amper gedink ek gaan my vlug mis na a warm QLD toe... ;)

Ja sorry dit was 'n tik foutjie :ilikeit: Donderdag die 20/7/2006.