Wonderlike Pakkie-Stuur Nuus

4Coetzees

Stuur hierdie inligting asseblief aan al jou vriende wie pakkies van SA moet kry - of wat pakkies wil stuur VERAL NOU MET KERSFEES ALWEER OP HANDE :

KLEIN BIETJIE P.T. MAAR TEEN 'N VYFDE VAN DIE PRYS!!

Ry na die OR Tambo se FREIGHT-AFDELING (LANGS DIE VERTREK/AANKOMS GEBOUE - INGANG VANAF DIE SNELWEG)

Vat die FREIGHT/CARGO afrit (vanaf Pta-kant). Jy ry langs die snelweg, volg die pad en wanneer jy in die terrein kom draai jy links, gaan deur die veiligheidshek ry deur - pad maak draai op 'n bult na REGS, draai regs en hou voor die gebou stil. (vra OOK MAAR BY DIE HEK dat hulle vir jou wys presies waar die S.A.A. OORSESE CARGO IS)

Gaan na DIE S.A.A. Cargo deur no 9, gaan weeg die pakkie, hulle hou die pakkie, hulle sal jou wys waar om te gaan betaal (aan die noordelike kant van die gebou) betaal hier vir die gewig van pakkie.

Langs hierdie gebou is daar 'n GROOT GEBOU (AGENT BUILDING) (SOWAT 100 METER VERDER) JY STAP MET DIE SYPAADJIE, GAAN ONDERDEUR DIE PAD IN 'N TONNEL VAN 'N PAAR METER, GAAN DIE GEBOU BINNE, JY SAL DEUR TWEE SEKURITEITE GAAN

GAAN NA VLOER 7, KAMER 717 - BRUNO COURIER HOLDINGS EN DAAR SAL JULLE VIR KINGSLEY KRY. SE VIR HOM MARIE HET JULLE GESTUUR EN BELOWE VIR JOU UITSTEKENDE DIENS!

Hulle reel alles vir jou deur die Doane ens. ens.

Die pakkie het my R770 gekos en Bruno Courier dienste het my R450 gevra EN WALLA! R1200 i.p.v. R5100!

Ek het die pakkie Maandag-oggend voor 10 daar gehad en NZ Doane het Karin Donderdag-oggend gebel en die pakkie was alreeds daar!

JY KAN OOK VOOR DIE TYD MET KINGSLEY BY BRUNO REEL EN HY SAL JOU ONTMOET BY DIE INWEEG. OF AS JY DAAR AANKOM KAN JY HOM OOK BEL DAN KOM HY NA JOU TOE DAN HET JY AMPER NIKS MOEITE NIE. EK HEG SY VOLLE BESONDERHEDE HIER AAN :

KINGSLEY BY BRUNO COURIER HOLDINGS

AGENT BUILDING - 7TH FLOOR - ROOM 717

SEL : 073 643 6161

KANTOOR : 011 339 8822

EPOS : kingstainnone@yahoo.com

I have pinned this thread, I think it is valuable information.

• 2 months later...

Dankie vir die info, ek gaan verseker werk maak daarvan.

Ek neem aan dit sal net deur SAA wees. As ek nou goeters na Brisbane toe wil stuur?

Martin

Jy kan dit enige plek toe stuur - hierdie was maar net NZ toe! Die pakkie was 5 kg.

• 4 years later...

I am not going to translate the whole thing, suffice it to say that this is a synopsis of the content:

If you wish to send parcels from RSA to anywhere overseas, you should contact that following person, as the price was only a fifth of what was quoted elsewhere. (PLEASE REMEMBER THE ORIGINAL POST DATES BACK TO 2009 SO NOT SURE HOW RELEVANT THE INFORMATION STILL IS!)

Contact Person is KINGSLEY

At BRUNO COURIER HOLDINGS
Address is AGENT BUILDING - 7TH FLOOR - ROOM 717
Mobile Number is : 073 643 6161
Office Number is : 011 339 8822
Email address is : kingstainnone@yahoo.com

If he is still there or someone else at the office number will surely give you directions of how to get to their offices.

• Like 1

• 2 weeks later...

Please send this information to all your friends who are receiving a package in SA - or want to send packages from SA, especially now with Christmas again on hand :

A little bit of effort but with a fifth of the price !!

-Drive to the OR Tambo freight division ( the building next to arrivals building - entrance from the highway )

-Take the freight / cargo exit (from Pta side) . As you are driving along the highway , follow the road and when you are in the office park you turn left, go through the security gate, drive through - road makes a turn on a hill to the right, turn right and continue to the parking lot . ( just ask at the gate that they show you exactly where the SAA overseas cargo is.)

- Go to SAA Cargo door no. 9 , there they will weigh the package , they keep the package , they will show you where to pay ( on the northern side of the building), you pay for the weight of the parcel .

- Next to this building is a big building, agent building about 100 meters away, you walk on the paved walkway , going underneath the road through a tunnel of a few meters ,enter the building. Here you will need to go through two security checks. go to Floor 7 , Room 717 - Bruno Courier Holdings and ask for Kingsley.

- They arrange everything for you at customs etc. etc.

- The package cost me R770 and Bruno Courier Services asked me R450 and voila! R1200 instead R5100!

-I had the package there on Monday morning before 10 and the NZ customs phoned Karin (the intended receiver of package in NZ) on Thursday morning and said the package was already there!

-You can also organise beforehand with Kingsley at Bruno and he will meet you at the weigh in or when you arrive, you can you also call him then he comes to you there. then you have almost no trouble.

I have attached the full details here :
Kingsley at Bruno Courier Holdings
Agent Building - 7th Floor - ​​Room 717
Cell : 073 643 6161
Office : 011 339 8822
Email : kingstainnone@yahoo.com

Used Google translate and fixed the mistakes I could find, obviously there are still some, so don't shoot the messenger please. :boxing:

• Like 2